590 jobannoncer matcher din søgning 590 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Guest Experience Manager
Formår du at sikre en hurtig og professionel serviceleverance og samtidig arbejde med udvikling og effektiv implementering af initiativer? Besidder du et værtsskab i verdensklasse, og kan du samtidig lede andre til succes?
Som Guest Experience Manager vil dit primære ansvarsområde være at drive, optimere og udvikle gæsteoplevelsen. Styring af og opfølgning på koncept og standarter er en essentiel del af jobbet, ligesom implementering og opfølgning på strategi i overensstemmelse med de planer, som er lagt fra direktion og bestyrelse.
Business Operations Manager
Formår du at sikre en hurtig og professionel serviceleverance og samtidig arbejde med udvikling og effektiv implementering af initiativer? Besidder du et kommercielt mindset, og kan du samtidig lede andre til succes?
Som Business Operations Manager vil dit primære ansvarsområde være at drive, optimere og udvikle den daglige drift. Styring af og opfølgning på nøgletal er en essentiel del af jobbet. Implementering og opfølgning på strategi i overensstemmelse med de planer som er lagt fra direktion og bestyrelse.
Hjemme- og Sygeplejen søger leder for en ny 5. gruppe
Hjemme- og Sygeplejen i Stevns Kommune omorganiserer til tværfaglige teams fra 1. september 2024. I den forbindelse oprettes en ny stilling som leder for en ny 5. gruppe.
Vi søger en uddannet sygeplejerske med solid ledererfaring og diplomuddannelse i ledelse. Stillingen er kompleks idet lederen af den nye 5. gruppe vil få ansvar for aftensygeplejerskerne, de tværgående nattevagter, akutsygeplejersker, udskrivningskoordinator, planlægger og sygeplejerske med særlige funktioner.
Visionær souschef for demensplejecenterområdet - med lyst og vilje til at gå en ekstra mil
Vi søger en souschef, der evner at holde helikopterperspektiv og tænke i helheder og som også formår at differentiere ned i de enkelte enheder og deres individuelle udfordringer. Du brænder for faglig udvikling, både inden for demensområdet, pleje og sygepleje.
Som souschef er du tæt på og lige i midten. Derfor er det vigtigt for os, at du er kendt med at være en del af en politisk styret organisation og mestrer at medvirke i omsætningen af strategier til praksis, samt omvendt at udvikle strategier med afsæt i behov fra vores praksisverden.
Leder af sygeplejen i Varde Kommune – det faglige fyrtårn
Der sker noget nyt og spændende i vores organisation – er det dig der skal være med på rejsen, og være en del af en nytænkende og faglig stærk sygepleje?
Vores kommende leder har, sammen med de øvrige områdeledere, en nøgleposition, fordi kompleksiteten på de sundhedsfaglige områder er stigende. Som leder af sygeplejen har du mulighed for at præge udviklingen og ligge spor i strategien frem mod 2030.
I samarbejde med souschef og teamlederne er du ansvarlig for drift, økonomi, koordinering og udvikling af indsatser på området. Derudover har du ansvar for medarbejdernes trivsel, kompetenceniveau og -udvikling.
Kontorchef for køretøjer
Vi tilbyder et chefjob med ledelse af ledere i en styrelse, der er vokset fra ca. 80 til godt 600 medarbejdere i løbet af de seneste år og som har hjemme i hele Danmark. Det er både i form af vores arbejdspladser og de aktiviteter, vi har rundt om i landet.
Som kontorchef for køretøjer får du her muligheden for at udvikle, hvordan EU-lovgivningen omsættes til danske forhold, og med det kommende danske formandskab for EU i 2025 får du også en mulighed for at arbejde endnu bredere og dybere med det faglige stof.
Group Purchasing Manager
Vi leder efter en person, der har lyst til både at indgå i de strategiske og daglige indkøb, men samtidigt også få tænkt optimeringerne ind, så vores processer løbende bliver forbedrede.
Du har ansvaret for at forhandle leverandøraftaler, prognoser for efterspørgsel samt sammen med vores produktion og salgsteam at sikre operationel effektivitet i såvel logistik som indkøb projekt for projekt.
Denne rolle kræver en proaktiv tilgang til samarbejde på tværs af afdelinger for at sikre, at vores indkøb og processer er effektive.
Driftschef søges til Taurus Ejendomsforvaltning
Brænder du for ejendomsdrift, har faglig og ledelsesmæssig ballast og gode samarbejdsevner? Sætter du pris på en alsidig hverdag, faglig sparring med dine kolleger og fungerer du godt med både kunderapportering og de faglige detaljer i ejendomme?
Du tilknyttes som Driftschef ved vores kontor i Farum og får det overordnede ansvar, herunder både kunde- og personaleansvar, indenfor drift, servicering og rapportering af ejendomme i hele Danmark, men primært på Sjælland. Vi leder derfor efter dig, som brænder for at levere en god kvalitet og høj service i de opgaver der udføres på ejendommene, samt i forhold til lejeroplevelsen, kunderelationerne og overholdelse af deadlines.
Head of Finance & Backoffice
Er du klar til at kombinere din erfaring indenfor økonomi og ledelse med din oprigtige interesse for vedvarende energi? Vi har brug for dig, der håndterer økonomifunktionen og leder teamet, der indgår i vores backoffice.
Din lederstil er åben og inkluderende, hvor der er fokus på ledelse fremfor management. Du lægger vægt på at indgå i en teamorienteret kultur, hvor der er plads til godt humør og en uformel omgangstone samtidigt med, at alle gør deres bedste for at servicere vores kunder.
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, fritvalgsordning, pension, sundhedsforsikring og frokostordning.
Daglig leder
Trives du med ansvar, er du økonomisk stærk og har du en leder gemt i dig? Så er det dig, vi leder efter.
Du vil få det overordnede daglige ansvar for, at afdelingen kører, som den skal. Herunder bliver du ansvarlig for tilbudsgivning, det overordnede overblik over opgaver, økonomi og pipeline. Du får samtidig en bærende rolle i at videreudvikle på en allerede velfungerende afdeling.
Du vil i din dagligdag være i tæt dialog med medejer Kasper, der har sine forcer i marken med opstart af opgaver, kvalitetstjek og besigtigelser. I samarbejde med adm. direktør får du mulighed for at vækste og videreudvikle afdelingen.
Team manager til områdekontrollen i København
Vil du være med til at sikre udvikling og fremdrift i en 24/7/365 drift? Så er her en spændende mulighed for at spille en nøglerolle i personaleledelsen af højt specialiserede og dedikerede flyveledere.
I samarbejde med vores vagtplanlægger vil du sikre en optimal vagtplanlægning med udgangspunkt i analyse af trafikale udviklinger og bemandingsbehov.
Du får en central rolle i et engageret ledelsesteam inden for et spændende og udviklende arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for at udvikle personlige og ledelsesmæssige færdigheder.
Team manager til tårn- og indflyvningskontrollen i København
Vil du være med til at sikre udvikling og fremdrift i en 24/7/365 drift? Så er her en spændende mulighed for at spille en nøglerolle i personaleledelsen af højt specialiserede og dedikerede flyveledere.
Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job.
Teamleder søges til moderne system og automationshus
Hos Lund & Sørensen A/S oplever vi en betydelig vækst i efterspørgslen på vores automationsløsninger. For at understøtte denne udvikling søger vi en dygtig teamleder til vores hardwareafdeling.
I denne stilling vil du spille en nøglerolle i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed, hvor kundens behov og den bedste automationsløsning altid er i fokus.
Nøgleopgaver bliver bl.a.:
- Design og udvikling af el-konstruktioner efter kundernes ønske.
- Være det primære kontaktpunkt for kunder og sikre kundetilfredshed.
- Daglig ledelse og udvikling af medarbejderne i konstruktionsafdelingen.
Customer Success Manager med fokus på ledelse og kundeservice
Vi søger en engageret og erfaren leder til vores administrationsteam, som pt. består af 20 ansatte i både Back end og Front end administration. Rollen indebærer ledelse – herunder sikre udvikling og trivsel i teamet, afholde udviklingssamtaler, sikre at kontoret kører effektivt og opfylder mål og deadlines.
Dette kan omfatte opgaver som planlægning af arbejdsflow, ressourceallokering og opretholdelse af kundeservicestandarder mv.
Køkkenchef
Til vores kolde køkken søger vi en, der sætter en ære i at kreere god og velsmagende mad. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten trods travlhed, og derfor ønsker vi, at du er dedikeret til dit job og har samme høje krav til kvalitet som vi har.
I tæt samspil med vores og dine kompetente og dygtige kolleger skal du sikre en effektiv og stabil afvikling af opgaverne samtidig med at de lever op til Møllekroens interne kvalitetskrav samt naturligvis gæsternes forventninger.
Vi søger en leder, som både kan arbejde i produktionen og samtidig have styringen med mange medarbejdere på én gang.
Produktionsleder – som kan holde fast, når det indimellem går stærkt
Lineage Logistics søger lige nu en leder til at hjælpe til med styringen af produktionen i vores frysehus i Avedøre.
Jobbet består bl.a. i vagtplanlægning, personaleledelse samt ansvar for at sikre opnåelse af aftalte mål (KPI) for lagerpersonalet.
Vi kan tilbyde en spændende stilling i et hus i vækst, hvor to dage sjældent er ens, og hvor vi har en uformel tone og ser humor som et bærende element.
Senior Manager, DBS Frontloading Innovation
You will spearhead and cultivate frontloading innovation, playing a pivotal role in translating ideas into products and solutions during the early stages of innovation activities within our Domestic Building Services Division.
Your primary responsibilities include leading and contributing to the development of the Frontloading Innovation Process in Domestic Building Services and ensuring innovation with a clear focus on delivering novel solutions for our homes of the future.
Bliv chef for LandboNords dygtige PlanteRådgivningsteam!
Er planteavl og ledelse din passion? Har du drømt om at lede og inspirere et engageret team og samtidig være en vigtig drivkraft i LandboNords spændende udvikling? Så er dette din chance!
Som vores nye leder indtager du en central position i vores organisation. Udover at have personaleansvar vil du også være ansvarlig for udvikling af en vores mest betydningsfulde afdelinger.
Evnen til at kombinere ledelsesopgaver, som fx arbejdsplanlægning, udvikling af medarbejdere til et endnu stærkere team, udvikling af nye rådgivningsprodukter til planteavlen, specielt indenfor digitalisering og udnytte forretningsmulighederne i den grønne omstilling, med egne konsulentopgaver, er vigtige for os.
Team Manager til Assistancen
Hvis du kan lide at arbejde i et internationalt miljø, er interesseret i kommunikation, at rejse og hjælpe mennesker i nødstilfælde, så tilbyder Falck Global Assistance en fantastisk mulighed.
I stillingen som Team Manager vil du have ansvaret for det operative personale i Assistancen og den daglige drift, samt samarbejdet med resten af organisationen.
Teknisk leder Mechanical Installation Services (MIS)
26.800.000 – Så mange passagerer var sidste år igennem Københavns Lufthavn (CPH), og nu har du muligheden for at få indflydelse på hver eneste passageroplevelse som teknisk leder for Mechanical Installation Services (MIS).
Som leder i MIS får du fornøjelsen af et dedikeret, humoristisk og fagligt diverst og dygtigt team på 12 teknikere, som til gengæld forhåbentlig får en leder, der drives af at gøre en forskel for medarbejderne og både nyder og evner at komme med helt ind i maskinhuset.