Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
231 jobannoncer matcher din søgning 231 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Serviceminded bogholder
Hos SPEKTRUM advokater har vi travlt – vi har derfor brug for endnu en kollega til en kombineret stilling som bogholder og receptionist.
Du vil blive ansvarlig for vores daglige bogholderi. I den forbindelse vil du bl.a. skulle arbejde med debitor-, kreditor- og finansbogholderi, herunder bankafstemning, momsregnskab, lønregnskab.
Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os. Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os.
Vi tilbyder bl.a. en stilling på mellem 30-37 timer om ugen, gode arbejdsforhold i dejlige lokaler og ulighed for efteruddannelse.
Salgselev
Har du mod på at blive del af en international virksomhed med et højt ambitionsniveau? Drømmer du om at finde en elevplads, hvor du vil få plads til at udfolde dit fulde potentiale?
Hvis du brænder for kundekontakt og service - og hvis du har lysten og viljen til at lære nyt i en virksomhed, der opererer på mange forskellige markeder, så er det dig vi søger til vores interne salgsafdeling.
Du skal forberede dig på en travl hverdag i et team, hvor der er engagerede og dygtige kollegaer, som vil sørge for at du får en grundig oplæring og forståelse for de grundlæggende funktioner.
Bogholder/regnskabsassistent søges til vores økonomiafdeling
Har du lyst til at bruge dine gode færdigheder i en virksomhed, der bidrager stærkt til den grønne omstilling, er dette en enestående mulighed for at træde ind i en energisk og dygtig organisation med ambitioner.
Vi søger en erfaren bogholderi- og regnskabskyndig kollega til at hjælpe med at holde styr på bogføring og andre regnskabsmæssige opgaver.
Vi har brug for en kollega, som sætter pris på at arbejde selvstændigt og sammen med gode og erfarne kolleger, og som har et godt blik for deadlines, struktur og kvalitet.
Financial Controller – join a leading European refrigeration company
Would you like to lead the finance and controlling activities in our subsidiaries in the Czech Republic and Spain? And can you see yourself at a company where growth and acquisitions are the order of the day?
Here, you’ll truly develop your financial talent as we’re growing rapidly,
Bankrådgiver med gode evner indenfor bolig
Er du bankuddannet med rådgivning som spidskompetence? Og vil du sammen med dygtige kolleger være med til at opnå den højeste tilfredshed blandt privatkunder?
Du sætter selv retningen inden for dagligdagens rammer hvor du får stor frihed til selv at forme, hvordan du bedst løser opgaverne.
Vi har vi fokus på at arbejde med toppen af vores færdigheder. For dig betyder det, at du kan være med til at forme dit job, så du arbejder med det, du er bedst til og gerne vil udvikle.
Administrativ medarbejder inden for særlig indlån
Til vores centrale produktionsafdeling på hovedkontoret søger vi en medarbejder med kompetencer indenfor særlig indlån og pension.
Jobbet består primært af den administrative behandling af alle former for pensionsordninger og særlig indlån.
Dit bidrag er afgørende for den samlede kundeoplevelse. Vi er af kunderne kendte for stor tilgængelighed, hurtig hastighed i vores beslutninger samt kvalitet i arbejdet, hvilket du skal være med til at sikre.
Country Sales Responsible, Italian market
Do you speak Italian, and do you have great product knowledge about kids’ fashion in Italy? Would you like to contribute to the development of NAME IT’s position in the Italian market?
As Country Sales Responsible, your primary responsibility is to ensure the right product package for your market through knowledge about the market needs and collaboration with our sales teams – all with the purpose of ensuring NAME IT’s growth in your market.
International Salgskoordinator/Projektleder
Til at understøtte den fortsatte udvikling og vækst af vores virksomhed, søger vi en international salgskoordinator/projektleder.
Din primære hovedopgave bliver at supportere vores eksportchefer i deres daglige salg og projektarbejde. Dette omfatter bl.a.:
- Salgssupport og projektleder for egne eksportchefer, agenter og distributører på udvalgte markeder
- Tæt koordinator og projektledelse af kundeprojekter mellem salg, design og produktion
- Udfærdigelse af tilbud samt ordre- og logistikbehandling af kundeordrer
Intern sælger til en af Danmarks største VVS- og VA-grossister, Herning
Vil du være med til at give vores kunder den bedste service og vejledning? Så har du nu chancen for at blive en del af vores team, hvor der er sammenhold, højt humør og fokus på medarbejderudvikling.
Din arbejdsdag er aktiv og præget af varierende opgaver, der primært omhandler:
- fastholdelse og udvikling af kunderelationer
- rådgivning af kunden om den helt rigtige løsning
- behandling af ordrer og beregning af tilbud til vores kunder
Breddedommer-koordinator
Har du en analytisk og nysgerrig tilgang til mennesker og viden, og vil du spille en vigtig rolle i udvikling af breddedommer-området i DanskHåndbold?
Du vil blive ansvarlig for en bred vifte af opgaver, der spænder fra rekruttering af nye dommere, samarbejde med det nationale dommerudvalg og til behandling af dommerindberetninger.
Du bliver en del af et inspirerende arbejdsmiljø og et stærkt hold, hvor passionen for at skabe de bedst mulige rammer for håndbolden er i centrum.
Chief Financial Officer, CFO
Bliv en drivende kraft i Danmarks grønne energiomstilling som vores nye CFO.
Du fører an og sikrer, at vores økonomifunktion udvikler sig samt opererer med præcision og vision. Med ansvar for at lede et team på ca. 20 dedikerede medarbejdere, fordelt på tre områder - økonomi, bogholderi og Financial Planning & Analysis (FP&A) - vil du være garanten for vores økonomiske fundament.
Din nye arbejdsplads vil primært være vores hovedkontor i Viborg. Men vi tilbyder også fleksibilitet med lejlighedsvist at arbejde i Middelfart, på satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra.
Pedel/serviceleder
Har du lyst til at bruge dine håndværksmæssige kompetencer på en stor skole med masser af grønne områder, en hel del bygninger og masser af glade unge mennesker?
Stillingen som serviceleder indeholder en masse forskellige opgaver. Af mulige opgaver kan bl.a. nævnes: Vedligehold af skolens bygninger og inventar, reparationer, oprydning og varetagelse af skolens grønne områder.
Du får ansvaret for 2 pedelmedhjælpere. Vi er en skole, der værdsætter ligefremhed og humor.
Bankrådgiver med fokus på virksomhedsejere
Trives du med at bevæge dig i krydsfeltet mellem kundens privat økonomi og deres erhverv, og ser du mulighederne på tværs?
Hvis du gerne vil arbejde med nogle af vores bedste kunder, og engageres af at levere god rådgivning, hvor kunderne oplever, vi nytænker ift. deres beslutninger ved at synliggøre deres behov og skaber værdi med rådgivningen – så læs videre.
Kreditkonsulent med erhvervsvinkel til Andelskassens kreditafdeling
Har du lyst til at arbejde i en bank i vækst, hvor din faglighed på kreditområdet kommer til sin ret, og hvor samarbejde, kvalitet og sammenhængskraft er vigtige værdier? Så er det netop dig, vi søger til Andelskassens kreditafdeling.
Som vores nye kreditkonsulent på erhverv bliver du derfor en vigtig brik i et team, hvor vi håndterer større udlånssager, som kræver accept på et højere bevillingsniveau. Du vil få et indgående kendskab til mange af de forretningsmæssige ting, der sker i vores rådgivningscentre, da du med din faglige spidskompetence vil være i tæt dialog med både kunderådgivere og centerdirektører på daglig basis.
Graduate Program
Afslutter du din kandidat til sommer? Så bliv en del af bankens Graduate forløb, der starter til september 2024.
Programmet strækker sig over 18 måneder og er designet til at udvikle dine kompetencer yderligere i en spændende finansiel virksomhed.
Arbejdet består af meningsfulde opgaver inden for områder som Risk Management og Financial Management, hvor du kommer rundt omkring flere funktioner.
Økonomiassistent til regnskaber for kirker og menighedsråd
Er du nyuddannet eller har du erfaring med bogføring, regnskab, budget og lønadministration? Eller måske erfaring fra en stilling som kordegn eller regnskabsfører i Den Danske Folkekirke? Så læs endelig videre…
Vores opgaver omfatter bl.a. bogføring, betalinger, afstemninger, momsindberetning, budgettering, hjælp til likviditetsstyring, lønadministration, kvartalsrapporter, årsregnskaber, deltagelse på menighedsrådsmøder – og en række andre opgaver.
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Business Controller
Har du stærke analytiske evner, og motiveres du af at optimere forretningen og skabe transparens? Drømmer du om at være Business Controller i en førende retail-forretning?
Med reference til ledelsen indgår du i vores controlling-team af vores tyske butikker, hvor du har ansvaret for business- og financial controlling. Du får et centralt placeret job med en bred berøringsflade.
Økonomiansvarlig
Kan du se dig selv bidrage til global og national sikkerhed ved at arbejde hos en industriel frontløber, der udvikler og producerer innovativ teknologi til forsvars- og rumfartsindustrierne?
Trives du med en blanding af hands-on bogføringsopgaver, regnskab samt udvikling af økonomifunktionen, så søger Medarbejderne ApS for Trier Industries en ny økonomiansvarlig.
Der tilbydes et job i en virksomhed i udvikling med korte beslutningsveje og en uformel tone. Du vil få en central rolle i virksomheden med en bred kontakt flade.
Teamleder til team Naturbeskyttelse
Har du ledererfaring? Synes du, at ledelse af specialister i myndighedsudøvelse og sagsbehandling er spændende?
Du får ansvaret for et team med engagerede og dygtige specialister, der behandler sager om anmeldelser samt ansøgninger om dispensationer for strandbeskyttelse og klitfredning iht. Naturbeskyttelsesloven. Teamet bistår endvidere med høringer, orienteringer og offentliggørelser.
Du får som teamleder det overordnede ansvar for sagsbehandlingen. Da opgavekompleksiteten er stor, er det vigtigt, at du kan sætte kursen for opgaveløsningen og kan indgå i faglig dialog om sagerne.