203 jobannoncer matcher din søgning 203 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kontorelev til Customer Care
Under dit 2-årige elevforløb bliver du tilknyttet to forskellige områder i Customer Care. Første år er du i kundeservice, hvor dine opgaver er at hjælpe vores danske kunder bedst muligt. Kontakten foregår enten telefonisk eller skriftligt.
Andet år er du i Service Operations. Her vil du bl.a. supportere vores globale servicechefer samt servicepartnere med anskaffelse af reservedele og behandling af reklamationer. Du er med til at udarbejde procesbeskrivelser samt statistiske rapporter.
Supplier Quality Technician
Are you ready for the challenge of ensuring that Grundfos continues to deliver the high quality that we are known for?
You will handle supplier complaints. You can expect around 20 days of international travel a year to our suppliers and the opportunity to influence the way we work with quality and incoming control. You will be the key player and the link between our suppliers and our Danish production companies, where you should support the factories.
Selvstændig Udbudskonsulent til udvikling af Strategisk Indkøb
Ambitionerne er høje i Evidas afdeling for Strategisk Indkøb. Som udbudskonsulent vil du være ansvarlig for at rådgive gennem hele udbudsprocessen, fra planlægning og udarbejdelse af udbudsmateriale til evaluering af tilbud og kontraktindgåelse.
Vi tilbyder mulighed for personlig og faglig udvikling gennem løbende kompetenceudvikling og kurser samt en høj fleksibilitet med op til 1-2 hjemmearbejdsdag i ugen.
Category Buyer
Your key task will be to deliver consistently high Customer satisfaction on behalf of Group Purchasing and the performance unit through optimization of the Operational Excellence, Innovation and Sustainability delivered from Suppliers.
You will also conduct Value Based Sourcing within the scope of local suppliers focusing on TCO (Total cost of ownership) optimization.
Erhvervskundedirektør til Holstebro
Vil være med til at nytænke og udvikle partnerskabet med vores kunder og samarbejdspartnere?
Det er et attraktivt job, hvor du som leder får direkte medansvar for afdelingens forretningsmæssige og strategiske udvikling, ligesom du kommer til at samarbejde med vores erfarne og dygtige kolleger, hvor du bliver et vigtigt omdrejningspunkt i hverdagen.
Økonomiassistent
Du skal blive økonomiassistent hos SAGRO, hvis du gerne vil kunne styre din hverdag ligeså meget, som du styrer regnskaber.
Helt grundlæggende læser du nok dette, fordi du godt kan lide tal og struktur.
Det er bare rigtig vigtigt for os, at du også kan lide fællesskab. Her løser vi tingene sammen. Det betyder, det er naturligt for dig at spørge om hjælp og hjælpe andre.
Økonomiassistent til lønservice
Hos SAGRO har vi enkelte økonomiassistenter, som også månedligt kører løn for vores kunder. Det betyder, at du arbejder som økonomiassistent noget af tiden, og noget af tiden laver du løn.
Det giver et fint afbræk i det normale arbejde, og så kan jeg godt lide kontakten med kunden. Til slut kan alle jo godt lide at få deres løn, så jeg er jo med til at gøre folk glade.
Ejendomsmægler søges
danbolig Brande søger en dygtig og resultatorienteret ejendomsmægler, der er i stand til at arbejde selvstændigt med salg og vurdering.
Dine arbejdsopgaver:
- Kommissionerne og salg af villaer og ejerlejligheder
- Servicering af kunder – såvel købere som sælgere
Vi tilbyder en spændende, travl og afvekslende hverdag, en dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil samt en seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere.
Regnskabsmedarbejder
Som en vigtig del af vores internationale virksomhed bliver du ansvarlig for en bred vifte af økonomiske opgaver, så har du passion for nøjagtighed og orden, er det dig, vi søger.
Dine ansvarsområder er bl.a.:
- Oprettelse og administration af kunder
- Registrering af ind- og udbetalinger samt sikring af korrekt registrering og udligning heraf
Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og frihed under ansvar.
Accounts Payable Team Lead
Har du en brændende interesse for kreditorområdet, er nysgerrig på ny teknologi og har evnerne til at optimere processer, så kan det være dig, vi er på udkig efter til dette teamlederjob, hvor du får ansvar for koordinering og ledelse af 4 personer i kreditorteamet.
Økonomifunktionen har gennem de senere år udviklet sig i en mere digitaliseret og automatiseret retning, og indenfor kreditorområdet bliver du nøglepersonen, som sikrer, at rejsen fortsætter.
Lager - og kørselschef
Du får ansvaret for lageret og 3 tilknyttede lastbiler, som kører varer ud for tre forretninger. Du bliver leder for en afdeling med omkring 10 medarbejdere, bestående af lagermedarbejdere og chauffører.
Sammen skal I sikre, at hele vareflowet ind og ud af vores lagre, mellem forretninger og ud til kunderne bliver håndteret og leveret korrekt og mest optimalt.
Vi tilbyder en spændende og afvekslende hverdag i et godt arbejdsmiljø med gode ansættelsesvilkår.
Har du "syn" for detaljen? Vi søger synstekniker til Holstebro
Vil du være med til at sikre, at vores lejeboliger står knivskarpt ved ind- og udflytning? Vil du bidrage til at vores beboere får den bedste start på deres nye hjem?
Du vil blive tilknyttet vores hubs(kontor) i Holstebro, hvor du sammen med dine kollegere vil løse dine administrative opgaver, dele viden og sparre fagligt med hinanden.
Finanselev til kundeenheden Viborg - Skive - Holstebro
Vil du også med på rejsen i danskernes fortrukne bank, kåret for 15. år i træk? Med en elevplads hos os tager du det næste skridt i din karriere.
Du vælger en finansuddannelse på 2 år, hvor tiden flyver af sted. Uddannelsen byder på en spændende tid fuld af udfordringer og succesoplevelser. Vores holdning er, at din uddannelse skal ligne den virkelige verden så meget som muligt.
Kundeservicemedarbejder/kontorassistent - Region Herning
Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver, der skal løses her og nu?
I dit daglige arbejde får du en bred kontaktflade til kunder, vores chauffører og dine kolleger. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- Direkte dialog med kunder – både telefonisk og online
- Oprettelse af ordrer
- Udarbejdelse af grundlag for fakturering
Financial Assistent til Billing
Dit primære ansvarsområde vil være fakturering af forretningsydelser, herunder hostingydelser, licenser og konsulenttimer. Håndtering af kundekontrakter, kontroller, afklaring og undersøgende opgaver vil også være en del af dagligdagen.
Vi tilbyder dig gode arbejdsvilkår og en stilling, hvor du får mulighed for at udvide dit ansvarsområde i takt med, at du udvikler dig i rollen.
Eksportsælger til salg af brugte maskiner i udlandet
Hvis du har erfaring med salg af brugte landbrugsmaskiner, evner at opbygge stærke relationer og har sprogfærdigheder på engelsk og tysk, så er dette den perfekte mulighed for dig!
Som led i salgsprocessen sikrer du med serviceafdelingen samt lokale myndigheder/samarbejdspartnere, herunder eks. TüV i Tyskland, at maskinerne lever op til de krav og standarder, der er i de forskellige lande.
Vi forventer, at du har et højt teknisk kendskab til landbrugsmaskiner og deres anvendelse – meget gerne maskiner til håndtering af naturgødning. Det er vigtigt, at du kan forklare evt. ombygninger både internt og eksternt.
Advokatsekretær/bobehandler til Viborg
Vi har rygende travlt og har brug for ekstra hjælp. Har du erfaring med dødsbobehandling eller kunne du tænke dig at blive lært op i området? Så er det måske dig, vi mangler på holdet.
Vi tilbyder en interessant stilling på et dynamisk advokatkontor med en jordnær tilgang til hinanden og vores klienter.
Vil du være med til at sikre forståelse mellem mennesker ved at tilbyde den bedste tolkekvalitet på det danske marked?
Kunne du tænke dig et meningsfyldt job, med forskelligartede opgaver, frihed under ansvar og som stiller krav til din faglighed og omskiftelighed, så er dette noget for dig.
Vi søger kompetente og engagerede tolke til udførelse af vores tolkeopgaver, det være sig både fremmøde tolkning, telefon- og videotolkning.
Som freelancetolk er du timelønnet og kan selv planlægge dine arbejdsopgaver, typisk mellem kl. 08.00 -17.00 i hverdage. Enkelte opgaver aften og i weekend kan forekomme. Tolkeopgaverne foregår enten som fremmødetolkning, teletolkning, videotolkning eller på skrift. Som freelancer er du timelønnet, og du vil få mulighed for selv at planlægge, hvornår du kan arbejde.
Business Controller
Du bliver en del af Finance-teamet i ONLY STORES, som hver dag arbejder på at optimere driften af vores 800 butikker, og på at være en stærk partner mod forretningen og vores ledelse.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med ledelsen i BESTSELLER Retail Europe i Danmark, men du vil også fungere som en aktiv sparringspartner for vores landechefer og distriktschefer.
Ferierådgiver
Vi søger en kollega til vores team af dedikerede medarbejdere, der brænder for at være rejsebranchens bedste. Vi sætter hver dag en ære i at finde den allerbedste ferieløsning til vores gæster.
Din dagligdag vil typisk omfatte:
- Telefonisk salg og servicering af vores gæster.
- Opfølgning på tilbud og på eksisterende bookinger.
Vi tilbyder attraktive muligheder for dygtiggørelse – blandt andet via studieture – samt sundhedsforsikring og frokostordning.