Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
3.173 jobannoncer matcher din søgning 3.173 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Administrativ koordinator søges til spændende iværksættervirksomhed
Vi søger en administrativ og struktureret person, som kan både lede og koordinere vores administration på tværs af bogholderi, salg, marketing og drift.
Hos os bliver mange bolde kastet op i luften og det bliver din opgave at sikre, at der er struktur, retning, nye rutiner og processer, så vi ikke taber boldene og så vi sikrer, at alle arbejder effektivt.
Vi tilbyder dig mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer.
Er du lige præcis den bogholder, vi går og venter på?
Vi søger en fuldtids bogholder til en af vores allervigtigste afdelinger – vores bogholderi.
Vi ser bogholderen som den person, som håndterer komplekse regnskabsopgaver og som sikrer, at bogholderiet kører snorlige.
Dine arbejdsopgaver vil således spænde bredt, og der er plads til, at du selv kommer med initiativ og forbedringer.
Vi tilbyder dig mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer.
Kontorassistent/servicekoordinator på deltid
Grønbech Service søger en engageret og målbevidst kontorassistent/servicekoordinator til Herrup, som besidder såvel faglige som kommercielle og personlige kompetencer.
Primære opgaver
- Håndtering af flere forskellige opgaver af både praktisk og administrativ karakter
- Håndtering af forespørgsler på servicearbejde samt opfølgning på servicekontrakter
- Kontakt til kunder, leverandører og teknikere
Sagsbehandlere til udlandsområdet
Vil du være med til at sikre det danske velfærdssamfund ved at inddrive gæld på tværs af landegrænser?
Opgaven går grundlæggende ud på at sørge for, at danske krav søges inddrevet i udlandet via udenlandske myndigheder, hvor en borger er udrejst fra Danmark, samt tilsvarende at håndtere udenlandske krav, på en borger bosiddende i eller med aktiver i Danmark.
Vi tilbyder udfordrende arbejdsopgaver, som giver dig mulighed for at bruge og udbygge din faglighed indenfor en kompleks, men spændende gren af skatteforvaltningen.
Leadership Support til DSB IT
Forestil dig en rolle, hvor du bliver primær kontaktperson for ledelsen i IT, rygraden i IT-lederkredsens struktur og den, der ved lidt om det hele og kender de fleste.
Jeg er så glad for at arbejde i DSB, det er en stor organisation, men der er ikke ret meget hierarki. Vi har fri togtransport, og jeg kan arbejde hjemmefra, hvis jeg skal have noget til at passe på hjemmefronten...
Dygtig personaleleder med blik for driftsledelse søges til kontoret for Regnskab
Vi søger en teamleder, der kan arbejde videre med de spændende opgaver inden for ledelse, driftsstyring og administration. Konkret er der tale om en teamleder, inden for alle regnskabets færdigheder, debitor-, kreditor- og anlægshåndtering, samt afstemning og rapportering.
Vi tilbyder en udfordrende lederstilling, der indeholder både støtte og sparring i dagligdagen samt fokus på din ledelsesmæssige udvikling.
Du vil blive en del af en stærk ledelsesgruppe, der arbejder i et uformelt miljø, hvor vi alle arbejder mod de samme mål.
Treasury controller – Vil du arbejde med treasury, controlling og FP&A?
Som vores nye kollega vil du få en nøglerolle i vores afdeling, da du gennem dine arbejdsopgaver vil få ansvaret for ”maskinrummet” i Koncern Treasury.
Dit primære arbejdssted 3 dage om ugen er på kontoret i Svinninge, små 40 minutter fra Roskilde og 1 time fra København.
Jurist til gældsinddrivelse på tværs af landegrænser
Vil du specialisere dig inden for inddrivelseslovgivningen og folkeretten, og trives du med at fordybe dig i juridiske problemstillinger?
Opgaven med international inddrivelse går ud på at sørge for, at danske krav søges inddrevet hos skyldnere bosiddende i udlandet med hjælpe fra udenlandske myndigheder, samt tilsvarende at håndtere udenlandske krav, hvor en skyldner er bosiddende i Danmark. Dette reguleres af både bilaterale samt multinationale aftalegrundlag.
Du får et job med mulighed for ansvar og faglig udvikling gennem mange spændende opgaver. Du får attraktive ansættelsesforhold med en god balance mellem arbejde og fritid.
Ejendomsfunktionær søges til Driftscenter Ballerup med primært arbejdssted i Brøndby
Boligforeningen AAB søger en engageret og serviceorienteret ejendomsfunktionær til afdeling 53 som består af 470 lejemål, og er beliggende i Brøndby.
Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- Renholdelse af udearealer
- Pasning af fællesarealer
- Pasning af grønne områder
Foreningen er bygget på et fundament af stærke, lokale fællesskaber mellem beboerne.
Generalist med politisk tæft til koordinerende økonomikontor
Vil du skærpe din generalistprofil i et tværfagligt økonomikontor med mulighed at opbygge stærke kompetencer inden for projektledelse, skriftlig formidling og økonomistyring? Så er det måske dig, vi søger.
Du får ansvaret for at koordinere processen ved udarbejdelse af it-aktstykker, som skal forelægges Folketingets Finansudvalg, når større it-projekter igangsættes. Desuden bliver du involveret i arbejdet med at holde overblik over den samlede udviklingsøkonomi for projekter i styrelsen.
Jurist til udvikling og håndhævelse af EU-energiret
Vil du være med til at præge den grønne omstilling og arbejde med juridiske opgaver på et område som har stor politisk bevågenhed? Har du lyst til at videreudvikle og overvåge el-markedet i Norden og EU?
Du vil blive tilknyttet enten el-teamet eller teamet, som efterforsker markedsmisbrug, og dine opgaver og dit ansvar vil blive tilpasset din profil. Opgaverne kan eksempelvis omfatte, at:
- træffe afgørelser, der er med til at sætte rammerne for engrosenergimarkederne
- bidrage til udvikling af ny regulering i Danmark og på EU-plan
- føre tilsyn med el- og gashandlerne i Danmark
Koordinator til administrative opgaver indenfor arbejdsmiljø
Vær med til at sikre det gode arbejdsmiljø på tværs af Energinets kontorer og byggepladser i en rolle, hvor du supporterer vores arbejdsmiljøorganisation med administrative og koordinerende opgaver. Du kommer ind i en nyetableret afdeling og et nyoprettet job, så du kan selv være med til at forme din hverdag.
Som leder lægger jeg vægt på at være ordentlig og tilgængelig – og jeg møder mine medarbejdere med en positiv indstilling. Det er vigtigt for mig, at vi har det sjovt, når vi går på arbejde, og jeg glæder mig til at bidrage til at ryste afdelingen sammen.
Konsulent med stærke analyse- og formidlingsevner til Center for Patient-inddragelse (tidsbegrænset ansættelse)
Vil du være med til at fremme patientinddragelse og gennemføre kvalitative brugerundersøgelser og evalueringer af patienters oplevelser af kvalitet?
Vi har brug for endnu en dygtig kollega, der skal være med til at løse opgaver i vores evalueringsteam. Evalueringsteamet består af fem konsulenter, der gennemfører evalueringer og brugerundersøgelser om patientoplevet kvalitet i sundhedsvæsenet.
Der er god mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, fx med mulighed for hjemmearbejde.
Mobilitetsmedarbejder som vil være med til at skabe rammerne for grønnere transport?
Brænder du for at arbejde strategisk med sammenhængende trafik- og mobilitetsløsninger, der kan bygge bro mellem trafik og byudvikling? Så har du muligheden for at komme med på holdet, så dine idéer og evner kan være med til at påvirke fremtidens bæredygtige mobilitet i Ishøj.
Vores portefølje af opgaver spænder bredt fra helhedsplaner, lokalplaner, vejprojekter, knudepunktsudvikling, cykelplanlægning, trygge og sikre skoleveje til parkeringspolitik m.fl.
Udbudskonsulenter til projektledelse af store og attraktive indkøbsaftaler
Har du lyst og ekspertise til at lede udbudsprocesserne bag nogle af landets mest omfattende og attraktive indkøbsaftaler? Ønsker du at blive en del af et miljø, der prioriterer din personlige og faglige udvikling, trivsel og succes?
Som udbudskonsulent hos SKI vil du være ansvarlig for at lede udbudsprocessen fra de indledende strategiske beslutninger og frem til kontraktsignering.
Du vil have mulighed for at påvirke din egen hverdag, og vi sikrer stærk ledelsesmæssig opbakning til din funktion.
Business controller med skarpe analyseevner søges
Er du skarp til analysearbejde og brænder du for at udarbejde beslutningsoplæg som kan være med til at optimere forretningen? Så grib denne chance og bliv en del af en spændende hverdag hos grænsehandlens største detailvirksomhed!
Blandt dine primære arbejdsområder er udarbejdelse af analyser og rapporter, som skal skabe grundlag for både strategiske, operationelle og kommercielle beslutninger.
Kreditspecialist til kreditområdet
Besidder du evnen til at se muligheder i vanskelige situationer? Og kan du ikke lade være med at analysere alle detaljer for at finde de rette løsninger?
Som kreditspecialist bliver du ansvarlig for at kreditvurdere og bevilge engagementer samt rådgive og sparre med vores kundevendte kolleger.
I samarbejde med dine kolleger, er det dit ansvar at sikre, at boniteten i bankens udlånsportefølje opretholder sin høje kvalitet.
Administrative Office Manager
Our new office in Denmark is looking for an Administrative Office Manager to organize and ensure the smooth running of the offices and help to improve company procedures and day-to-day operation.
Skills, knowledge and experience include:
- Proven experience as an Office manager / Front office manager.
- Knowledge of office administrator responsibilities, systems and procedures.
- Knowledge of human resources management practices and procedures.
Vil du være en del af Center for Straffesager?
Brænder du for, at borgere og virksomheders overtrædelser inden for skatte- og afgiftsområdet strafforfølges?
Vi er en del af Center for Straffesager og har bl.a. ansvar for behandlingen af banderelaterede straffesager, sager med rådgiveransvar, moms, gaveafgift m.m.
Som sagsbehandler hos os får du en bred vifte af arbejdsopgaver, der bl.a. omfatter at:
- vurdere straffesager
- afholde møder med sigtede og rådgivere
- skrive bødeforlæg og tiltalebegæringer til politiet
Sundhedsvidenskabelige specialister til arbejdet med HTA-forordningen (genopslag)
Har du lyst til at være med til at sætte den danske retning for implementering af HTA-forordningen, så er det måske dig vi søger i Lægemiddelstyrelsen til to nyoprettede stillinger!
Din dagligdag i denne stilling vil være både dynamisk, udfordrende og præget af meningsfulde opgaver. Du får chancen for at sætte dit præg på både det danske og europæiske arbejde med HTA forordningen. Et arbejde, der kommer til at få stor betydning for de danske HTA-organisationer, virksomheder og patienter.
Vi mener, at der skal være en god balance mellem arbejde og fritid, derfor tilbyder vi en stilling på 37 timer med mulighed for at arbejde hjemmefra.