Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
110 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?

Erfaren administrativ medarbejder til Hjemmepleje og Social Støtte
Har du lyst til at være med til at få tingene til at spille bag kulisserne?
Du kan se værdien i at arbejde på tværs, har lyst til udvikling og til at gøre en forskel i vores organisation.
Opgaverne i jobbet er alsidige, og i det daglige vil der ofte være en del aktivitet omkring dig med henvendelser fra ledere, medarbejdere i de forskellige områder og fra samarbejdspartnere i organisationen.

Administrativ medarbejder søges til Louiselund Plejehjem
Som administrativ medarbejder vil du, udover, at være det første ansigt som borgere og pårørende møder i administrationen, også få mange forskelligartede opgaver, selvstændigt ansvar og rigtig gode muligheder for fortsat at udvikle dig fagligt og personligt.
Vi vægter et attraktivt arbejdsmiljø, hvor der er mange muligheder for udvikling, vi har lavt sygefravær, god trivsel og høj grad af fleksibilitet.

Koordinator til kundeafdeling
Vi er i fuld gang med at opbygge en salg- og marketingafdeling, som både skal sælge fjernvarme til nye kunder, fastholde den gode relation til kunder samt sikre det gode samarbejde med vores ejerkommuner.
Det er her, du kommer ind i billedet. Vi har nemlig brug for en kollega, der kan koordinere kommunikationen mellem kommunerne og Vestforbrænding og facilitere eksterne møder i vores fjernvarmekommuner.


ZBC søger projektmedarbejder til support af vores udviklingsprojekter
Kan du håndtere administrative opgaver, der kræver systematik, ansvarlighed og præcision? Så er du måske vores nye kollega i projektteamet.
Du får stort medansvar for den løbende projektkoordination og daglig administration af vores projekter, herunder arbejde med informations- og dataindsamling, dataregistrering, samt projektdokumentation af aktiviteter jf. gældende krav fra bevillingsgiver.

ZBC søger projektmedarbejder til udviklings- og projektafdelingen
I udviklings- og projektafdelingen arbejder vi med forskellige typer af udviklingsprojekter, som understøtter ZBC´s uddannelsesleverancer.
Du får ansvar for den løbende projektkoordination og daglige administrative understøttelse af vores projekter, herunder arbejde med informations- og dataindsamling, dataregistrering, samt projektdokumentation af aktiviteter jf. gældende krav fra forskellige bevillingsgivere.
Du får fleksibel arbejdstid, der giver dig mulighed for en afvekslende hverdag.

2 kontrolmedarbejdere til socialt bedrageri
Har du lyst til og mod på at forbygge, forhindre og afdække socialt bedrageri?
Du får i samarbejde med en anden ny kollega ansvaret for at opbygge og efterfølgende drifte området omkring socialt bedrageri.
I skal fremadrettet varetage funktionerne omkring forebyggelse af fejludbetalinger, forhindring af uretmæssige offentlige ydelser, afdækning af konkrete anmeldelser, samt varetagelse af opgaven med regressager.

Drømmer du om at have Facility Management-ansvar for en række fængsler, arresthuse, udslusningsfængsler og administrative enheder?
Vi søger en ny medarbejder til Kriminalforsorgen i Vestdanmark, som trives med at have ansvar og drive en landsdækkende kontrakt. Har du interesse i Facility Management og leverandørstyring? Så er det måske netop dig, vi leder efter.
Din arbejdsdag kan indeholde flere spændende opgaver, herunder bl.a. samarbejde med den lokale koordinator om kvalitetskontroller, både på egen hånd og med leverandører, samt sikre opfølgning på driftsleverancer og økonomi.

Administrativ medarbejder til ejendomsdata
Er grundighed, stabilitet, interesse for tal, økonomi og datakvalitet noget du nikker genkendende til – så er du måske vores nye kollega til at løse kommunens opgaver som vedrører BBR og ejendomsskat?
Du vil indgå i BBR og ejendomsbidrag-gruppe, som består af 3 medarbejder. Gruppen er en del Afdelingen for Plan, Byg og Intern Service. Det daglige arbejde foregår i en uformel atmosfære og godt samarbejde i en til tider hektisk hverdag.

Beskæftigelsesmentor, som kan hjælpe borgere med at komme tættere på arbejdsmarkedet
Er du dygtig til at motivere mennesker, og har du gode samarbejdsevner?
Som beskæftigelsesmentor skal du arbejde med borgere om tilbagevenden til arbejdsmarkedet som en del af jobcentrenes beskæftigelsesrettede indsats.
Du vil bruge størstedelen af din arbejdstid sammen med borgerne, hvor I samarbejder om at afhjælpe de udfordringer, der påvirker borgernes beskæftigelsesmuligheder.


Medarbejdere til administrative opgaver i Kompetencecenter Velfærd
Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik?
Vi søger dig, der kan lide at arbejde med administrative/koordinerende opgaver. Du trives med både at arbejde selvstændigt og samtidig være i tæt dialog med dine kollegaer og samarbejdspartnerne i forhold til opgaver, vi løser både omkring kurser m.v. samt opgaverne omkring SOSU-elevernes uddannelsesforløb.

Genopslag - Medarbejder til Finans
Vi leder efter en ny kollega til "Finans-teamet", som organisatorisk hører til i stabsfunktionen "Center for Økonomi og HR".
Den ledige stilling indeholder opgaver på opkrævning- og regnskabsområdet, hvilket også rummer ekstern dialog med borgere og virksomheder, der kontakter os i forbindelse med restancer.
Vi tilbyder en stilling, hvor du får ansvar for egne opgaver og rig mulighed for at udvikle og præge opgaveløsningen.

Politifaglig projektleder
Politiskolen søger en projektleder til Rigspolitiets POL-DISP projekt. Stillingen er en tidsbegrænset deltidsstilling, der løber frem til den 31. marts 2026.
Du bliver tilknyttet Politiskolens Udviklingsenhed, men i det daglige vil du være en del af POL-DISP projektet, hvor din primære opgave vil være at tilrettelægge uddannelsesaktiviteter.

Handicapsagsbehandlingen søger en handicapsagsbehandler til Børn- og Ungeområdet
Handicapsagsbehandlingen er under afdelingen Handicap og Socialpsykiatri, og vi står over for en spændende udviklingsproces, hvor vi sammen skal skabe retningen for handicapsagsbehandlingen i denne afdeling.
Vi søger derfor en handicapsagsbehandler, der ønsker at gøre en forskel for børn og unge borgere med funktionsnedsættelser. Og som ønsker at være en del af en afdeling, hvor faglighed, forskellighed og fællesskab er kendetegnene for vores arbejde.


Har du interesse for løn- og personaleadministration?
Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor vi udfører en bred vifte af løn- og HR-relaterede opgaver, så har vi dit næste job.
Center for Løn og Personale i Københavns Kommune søger nye løn- og personalekonsulenter. Vi er en enhed, hvor medarbejderne trives, og hvor vi gennem vores servicemål og faglighed leverer et højt serviceniveau.
Jobbet er for dig, der har eller ønsker at få en dyb faglig viden inden for løn- og personaleadministration.

Handicapsagsbehandlingen søger en handicapsagsbehandler
Handicapsagsbehandlingen er under afdelingen Handicap og Socialpsykiatri, og vi står over for en spændende udviklingsproces, hvor vi sammen skal skabe retningen for handicapsagsbehandlingen i denne afdeling.
Vi søger derfor en handicapsagsbehandler, der ønsker at gøre en forskel for voksne borgere med funktionsnedsættelser. Og som ønsker at være en del af en afdeling, hvor faglighed, forskellighed og fællesskab er kendetegnene for vores arbejde.


Børn- og ungerådgiver
Brænder du for at arbejde helhedsorienteret til gavn for kommunens familier, børn og unge?
Du vil skulle lave screeninger, afdækninger, børnefaglige undersøgelser og iværksætte støttende indsatser. Du vil sidde med hele sagsforløbet og skal være med til at der skabes en sammenhængende indsats for barnet og familien.
Du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor vi konstant udfordrer os selv og udvikler vores faglighed.

Administrativ medarbejder og indkøber søges til Driftssektionen
Du vil sammen med en kollega få opgaverne at håndtere anmodninger og bestillinger af kontorartikler, forbrugsstoffer, bøger, stempler og andet specialudstyr til brug for medarbejdere og betjente på alle lokalstationer i politikredsen. Du vil håndtere fakturaer forbundet med indkøbene og have administrationen af forskellige serviceaftaler.
Du skal have eller opnå kendskab til statens indkøbsaftaler og regler, og du skal have god forståelse for økonomi og besidde godt købmandsskab.

Engagerede sagsbehandlere, der kan værdifastsætte biler
Som værdifastsætter arbejder du med vurdering af køretøjers værdi og beregning af registreringsafgift. Du skal være med til at sikre, at køretøjer er korrekt registreret, og at værdien og afgiften fastsættes på et ensartet grundlag.
Sagerne bygger på en værdifastsættelse af forskellige typer af køretøjer ved import eller eksport, og du skal derfor kunne identificere mærke og modeller


Barselsvikar til kursusadministration
PårørendeKurset fra Bedre Psykiatri kalder på nye arbejdsgange. Vi søger en driftsstærk og struktureret administrativ medarbejder, der har blik for detaljen, stærke administrative evner og trives i en koordinerende rolle med stor betydning.
Opgaverne vil primært være konkrete, operationelle og administrative opgaver, der sikrer overblik;
- Håndtere deltagerhenvendelser og tilmeldinger
- Booke lokaler og koordinere praktisk afvikling
- Udsende kursusmaterialer og opsætte e-mailflows

Afdelingschef til Dagtilbuds- og Skoleområdet
Er du en ambitiøs, strategisk og samarbejdsorienteret leder med blik for at skabe løsninger i fællesskab?
Du får det overordnede ansvar for drift og udvikling af Albertslund Kommunes dagtilbud og skoler – herunder at håndtere en sikker økonomistyring med blik for en bæredygtig balance mellem områdets udvikling og drift på et databaseret grundlag.