Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
50 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Teamleder til Sales Back Office
Brænder du for at motivere andre? Prioriterer du trivsel og et godt arbejdsmiljø? Kan du formidle budskaber klart og tydeligt? Og selv være en del af holdet?
Du er ansvarlig for at opbygge og vedligeholde stærke relationer til kolleger på tværs af virksomheden. Dit primære fokus er at lede et dedikeret team på 13 medarbejdere, der sikrer en effektiv support til den interne organisation og vores kunder.
Logistikkoordinator
Kan du lide at tage ansvar og have medindflydelse? Og vægter du team spirit højt?
Som logistikkoordinator hos os er der brug for, at du arbejder struktureret med fokus på detaljen og kan holde hovedet koldt. Du evner at arbejde selvstændigt med dit ansvarsområde og tager gerne initiativer til, at et allerede velfungerende team udvikles via løbende forbedringer.
Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag, hvor der er gode udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et dynamisk team, som lykkes ved samarbejde. Du vil få stor intern og ekstern berøringsflade med såvel nationale som internationale transportører og leverandører.
Indkøbskoordinator – barselsvikariat
Du bliver involveret i flere faser af indkøbsprocesserne og kommer til at varetage alt fra disponering, varebeskrivelser, vareoprettelser, kædehandel backup, showroom, prislister, m.m.
Vi går op i, sammen, at skabe et inspirerende, kreativt og uhøjtideligt miljø. Du vil blive en del af et hjælpsomt og arbejdsomt team, der sætter stor pris på at have det godt sammen.
Kunderådgiverservice til vores filial i Herning
Kunne du tænke dig at blive en del af danskernes foretrukne bank? I Arbejdernes Landsbank har vi en mission om at skabe værdi for vores kunder gennem finansiel rådgivning på et højt fagligt niveau.
I Arbejdernes Landsbank bliver du del af en kultur, hvor stærke værdier som ordentlighed, fællesskab og åbenhed er i fokus.
Serviceminded bogholder
Hos SPEKTRUM advokater har vi travlt – vi har derfor brug for endnu en kollega til en kombineret stilling som bogholder og receptionist.
Du vil blive ansvarlig for vores daglige bogholderi. I den forbindelse vil du bl.a. skulle arbejde med debitor-, kreditor- og finansbogholderi, herunder bankafstemning, momsregnskab, lønregnskab.
Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os. Du vil blive vores første smilende ansigt, når vores gæster besøger os.
Vi tilbyder bl.a. en stilling på mellem 30-37 timer om ugen, gode arbejdsforhold i dejlige lokaler og ulighed for efteruddannelse.
International Salgskoordinator/Projektleder
Til at understøtte den fortsatte udvikling og vækst af vores virksomhed, søger vi en international salgskoordinator/projektleder.
Din primære hovedopgave bliver at supportere vores eksportchefer i deres daglige salg og projektarbejde. Dette omfatter bl.a.:
- Salgssupport og projektleder for egne eksportchefer, agenter og distributører på udvalgte markeder
- Tæt koordinator og projektledelse af kundeprojekter mellem salg, design og produktion
- Udfærdigelse af tilbud samt ordre- og logistikbehandling af kundeordrer
Intern sælger til en af Danmarks største VVS- og VA-grossister, Herning
Vil du være med til at give vores kunder den bedste service og vejledning? Så har du nu chancen for at blive en del af vores team, hvor der er sammenhold, højt humør og fokus på medarbejderudvikling.
Din arbejdsdag er aktiv og præget af varierende opgaver, der primært omhandler:
- fastholdelse og udvikling af kunderelationer
- rådgivning af kunden om den helt rigtige løsning
- behandling af ordrer og beregning af tilbud til vores kunder
Administrator til DAOS (deltid)
Vi søger en administrator 360-400 timer/år til at understøtte det store frivillige arbejde i DAOS (Dansk Amatør Orkester Samvirke).
Er du vores nye uundværlige og samlende blæksprutte, som hjælper den frivillige bestyrelse med mange forskellige administrationsopgaver?
Du får ansvar for generel medlemsadministration, bogføring, administration af fondsansøgninger, løbende nyhedsopdateringer og sekretærfunktion til bestyrelsesmøder.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Jobkonsulent til fleksjob
Fleksjobteamet i Herning Kommune søger en jobkonsulent til de ledige, der har en fleksjobvisitering.
Din hovedprioritet bliver at gøre en forskel for de ledige, som kan have fysiske og/eller psykiske udfordringer. Dette gøres i et tæt samarbejde med de lokale virksomheder, hvorfor et kendskab til arbejdsmarkedet i Herning og omegn, vil være en stor fordel i dette job.
Stillingen er en fast stilling på 37 timer, hvor vi kan tilbyde flekstid og mulighed hjemmearbejdsdage.
Kundeservice/SoMe Assistent
Har du erfaring fra kundeservice, og kan du kommunikere klart og tydeligt på skrift? Ved du, hvordan man fanger kunderne på de sociale medier?
I din hverdag kan du bl.a. forvente:
- At besvare kundehenvendelser og håndtere reklamationer med omhu og professionalisme
- At planlægge og eksekvere Facebook-opslag, vælge og tage de helt rigtige og flotte videoer og billeder - der kan fange enhver kundes opmærksomhed
- Tekstforfatning til vores nyhedsbreve og vores opslag på sociale medier
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen.
Private Banking privatrådgiver til Private Banking
Din opgave vil blive at håndtere opgaver indenfor bolig og kundernes daglige økonomi, mens afdelingens Private Banking rådgivere har ansvaret for selve formuerådgivningen af kunden, herunder også investering.
Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk afdeling, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi lægger stor vægt på trivsel og energien i at være med til at fortsætte den positive udvikling af bankens Private Banking afdeling. Måske ser du dette job som springbrættet til en videre udvikling som Private Banking rådgiver.
Økonomirådgiver
Du kunne fristes til at tro, at du skal være meget skarp på tal og mindre dygtig til mennesker, hvis du skal arbejde som økonomirådgiver.
Men hos SAGRO ser vi faktisk helst, at du er rigtig dygtig til mennesker, og så kan vi forbedre dit faglige udgangspunkt.
Du skal få energi af at kunne forklare landmanden, hvorfor f.eks. virksomhedsordningen er som den er, og hvordan man skal bruge det til sin strategi. En form for tolk kan man nok kalde det, der omsætter komplekst (for kunden) stof.
Økonomiassistent
Arbejder du struktureret og detaljeorienteret? Trives du med en kombination af rutineopgaver og ad hoc-opgaver?
Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling på 37 timer på en arbejdsplads, der aldrig står stille. Gode kolleger, en uformel omgangstone, fantastisk frokostordning, smukke omgivelser og i det hele taget ’højt til loftet’.
Finance Process Owner
Are you motivated by improving financial workflows, ensuring timely reporting, and at the same time being of valuable service to your organization at all levels?
You will be a part of the finance and administration team where your areas of responsibility will include design and implementation of financial processes, and in support hereof implement the group ERP system (BC365) in group subsidiaries.
The position will be perfect for you if you enjoy working in a dynamic and flat organization.
Økonomimedarbejder og administrativ haj
Dansk Svæveflyver Union (DSvU) repræsenterer de danske svæveflyveklubber og er en paraplyorganisation for svæveflyvning i Danmark.
Du bliver et værdifuldt medlem af et lille team, som arbejder med økonomi og administration. I teamet har vi har fokus på at optimere arbejdsgangene og sikre det korrekte regnskabsgrundlag.
Vi tilbyder en lille organisation med flad struktur og et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden.
Kontorchef til HR Jura i Skatteministeriets koncern
Vil du stå i spidsen for et fagligt ambitiøst kontor med den bredeste personalejuridiske opgaveportefølje i staten? Vi søger en kontorchef med strategisk udsyn, som vil være med til at sætte retningen for personalejuraen i en forvaltning med 12.000 medarbejdere.
Du overtager et velfungerende kontor, med både nye og erfarne medarbejdere, herunder et stærkt organisatorisk setup med en souschef, 3 fagkoordinatorerer og en driftskoordinator, som vil støtte dig i den daglige drift, ekspertise inden for de forskellige fagområder samt faglige udvikling af medarbejdere i kontoret.
Driftskoordinator til herningCentret
Vil du udvikle dit potentiale og være en del af en organisation med høje ambitioner?
Du bliver en central del af vores ambitiøse team, der arbejder på tværs af fagligheder for at skabe de bedste rammer for vores mange kunder og lejere. Vores vigtigste opgave er at sikre, at centret fungerer optimalt og præsenterer sig fra sin bedste side hver eneste dag.
Tekstil Indkøber & Produktansvarlig
Drømmer du om et job, hvor din kærlighed til DIY og kreativitet bliver en del af din hverdag? Hos Selfmade® søger vi en passioneret Tekstil Indkøber & Produktansvarlig, som kan hjælpe med at bringe vores kreative univers til live for vores kunder.
Med en nøglerolle i vores Produktudviklingsteam vil du få ansvaret for udvikling og sourcing af en bred vifte af vores tekstilprodukter, specielt med fokus på metervarer til beklædning og andre hobby-projekter. Du må forvente, at der i forbindelse med rollen vil være leverandørbesøg og messedeltagelse - også i udlandet.
Risikoansvarlig
Har du stor erfaring med risikostyring i et pengeinstitut, og har du lyst til at tage ansvaret og stå i spidsen for risikostyringsfunktionen?
Du skal løbende vurdere, om der sker betryggende styring af bankens risici. Risikostyringsfunktionen i Vestjysk Bank består ud over den risikoansvarlige af to medarbejdere, som du vil få det daglige ledelsesansvar for.
Vi tilbyder bl.a. mulighed for at arbejde hjemme op til to dage om ugen.