Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
43 jobannoncer matcher din søgning 43 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Serviceminded og dygtig ejendomsfunktionær
I samarbejde med ATP ejendomme søger vi en udadvendt og kvalitetsbevidst ejendomsfunktionær, der har lyst til at blive en del af et nyt samarbejde med fokus på service og nærvær på ejendomme i Glostrup-området.
Du får et afvekslende job, med masser af ansvar og spændende udfordringer. Du bliver ansvarlig for den daglige drift på kundens ejendomme, og får en vigtig rolle i at levere et højt serviceniveau i dagligdagen og gøre en forskel for mange mennesker.
Lønmedarbejder søges til virksomhed i Storkøbenhavn og Nordsjælland (Interim)
Som interim lønmedarbejder får du en central rolle i lønafdelingen, hvor du fra dag ét kommer til at varetage lønområdet i tæt samspil med afdelingens anden lønansvarlig.
I dagligdagen vil I have et tæt samarbejde omkring løn- og personaleadministration, men du skal samtidig være klar til hurtigt at få dine egne opgaver.
Du kan arbejde fra kontor i enten Glostrup eller Gilleleje.
Business Controller
Har du stærke analytiske evner, er du teknisk dygtig og talstærk, samt brænder for finans og er ivrig efter at udvide din ekspertise?
På grund af vores virksomheds vækst oplever vi en stigende efterspørgsel på styrkelse af vores ressourcer i afdelingen for at sikre optimal support til forretningen. Den rette kandidat vil have mulighed for at påvirke denne udvikling direkte ved at deltage i afdelingens support og være direkte involveret i beslutningsprocesserne. Vi søger derfor en passioneret og fagligt dygtig Business Controller til vores Business Controlling team.
Administrativ pantebrevskonsulent til bankens Pantebrevsafdeling
Som administrativ pantebrevskonsulent får du i samarbejde med de øvrige kollegaer ansvaret for administration af bankens egenbeholdning af pantebreve samt administration af bankens kundedepoter indenfor pantebreve.
Jobbet består bl.a. af:
- Kundekontakt til kunder og interne som eksterne samarbejdspartnere
- Pantebrevsadministration herunder- afregning af pantebreve- besvarelse af henvendelser eks forespørgsler om pantebrevet, indfrielser, gældsovertagelse mm.
Vil du være vores nye bogholder?
Er du en erfaren og selvstændig bogholder, og har du de faglige evner og personlige kompetencer til at styre bogføringen og regnskabet i en mindre virksomhed med korte beslutningsveje, er det måske dig vi søger.
Som vores nye bogholder vil du have ansvaret for lønafregning, debitor-/kreditorbogholderi, momsafstemning og betalinger/bankafstemninger.
Økonomi-/regnskabsmedarbejder til ansættelse snarest
Grundet stor opgavetilgang søger vi en økonomi-/regnskabsmedarbejder, som har lyst til at indgå i vores erhvervsserviceafdeling med 4 engagerede medarbejdere.
Vi tilbyder et alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde i et uformelt og engageret miljø med attraktive ansættelsesvilkår og gode personaleforhold. Du kan selv vælge om stillingen skal være på fuld tid eller på deltid.
Dine arbejdsopgaver vil være alsidige og tilrettelægges efter dine kompetencer og udvikling. Der vil selvfølgelig være mulighed for sparring med de øvrige i afdelingen.
Rigspolitiet søger et antal juridiske sektionsledere
Vil du være personaleleder for jurister og være en del af den juridiske og politifaglige understøttelse af dansk politi?
Juridisk Afdeling i Rigspolitiet har en helt central rolle i forhold til at betjene det politiske niveau og samtidig understøtte politiets arbejde nationalt og internationalt.
Som sektionsleder bliver du personaleleder og faglig leder for omkring 5-10 medarbejdere og får stor frihed i forhold til tilrettelæggelse af sektionens drift og udvikling.
Privacy Specialist
Verisure Denmark is seeking a talented Privacy Specialist with a strong commercial mindset and a passion for Compliance to join our growing and successful Danish business.
The successful candidate will thrive in a fast pace, agile, international, and entrepreneurial business environment and will be a key player and work closely with the teams across primarily the Danish business functions.
The role offers an opportunity to develop as the business grows and it is an exciting opportunity for a Privacy Specialist to deliver value from day one through innovative and leading-edge legal thinking in building trust with customers and key stakeholders for sustainable business growth.
Finance Business Controller
We are seeking a talented individual to join our FP&A team as a Business Controller. We will offer you a challenging role in a growing international organization, providing the right candidate with various opportunities for professional as well as personal development.
Responsibilities will include:
- Act as trusted finance partner towards stakeholders for the Executive Management Team
- Analyzing and report monthly financial results, highlight issues & risks and turn that into actionable knowledge for stakeholders
- Challenging the business and drive impact via proactive engagement
Finance Business Partner
We are looking for a talented individual to join our FP&A team as a Finance Business Partner. We will offer you a challenging role in a growing international organization, providing the right candidate with various opportunities for professional as well as personal development.
We give the right candidate the opportunity to work closely together with the Executive Management as well as the benefit from having a skilled finance team as colleagues. With reference to the Head of FP&A, you will be responsible for Financial Business Partnering and Controlling activities across all functions.
Engageret og initiativrig controller / økonomimedarbejder
Er du initiativrig og i stand til at arbejde selvstændigt? Og vil du være med til at løfte niveauet i Bording Danmarks økonomiafdeling til nye højder?
Optimalt set er du den ansvarlige type, som har både lysten og evnerne til at blive en vigtig brik i Bording Danmarks økonomiafdeling, som består af 7 kollegaer.
Du kan selv være med til at præge og udvikle stillingen. I vores afdeling fokuserer vi blandt andet på effektivisering og kvalitet af processerne i det administrative flow.
Sektionsleder – Projektudvikling og Varmeaftaler
Stillingen som Sektionsleder, Projektudvikling og Varmeaftaler er nyoprettet og den nye sektion bliver en meget væsentlig bidragsyder til, at vi når målene i vores strategiplan ”Varmeplan 2030”. Du får det overordnet ansvar for at levere projekter frem til investeringsbeslutning og du får en bred berøringsflade i hele Vestforbrænding.
Dine primære opgaver vil bl.a. blive:
- Personaleledelse, rekruttering og udvikling af medarbejdere i sektionen
- Udvikling af nye forretningskoncepter som understøtter Vestforbrænding strategi 2030, samt sikrer en regional udvikling af Grøn Varmeforsynings aktiviteter
Serviceminded medarbejder til Verisures Kontrolcentral
På kontrolcentralen sikrer vi vores kunder døgnet og året rundt – når alarmen går, er det os, der iværksætter de nødvendige procedurer; heriblandt kontakt til kunden, afsendelse af vagt samt kontakt til politi eller brandvæsen, hvis dette er nødvendigt.
Du bliver en del af en stærk team-ånd og performancekultur, hvor forandringer, udvikling og en god portion humor er en naturlig del af hverdagen.
Barselsvikariat - kontorassistent i blækspruttefunktion
Brænder du for at udføre alsidige regnskabsmæssige og administrative arbjedsopgaver?
Vi søger på nuværende tidspunkt en barselsvikar til at varetage vores faktureringsadministration, som også vil fungere som blæksprutte ifb. med andre funktioner i huset. Stillingen vil primært være beskæftiget med håndtering af fakturering og rapportering. Derudover vil du være bindeled mellem vores site i Glostrup og vores nationale økonomi servicecenter.
Junior Controller
Er du detaljeorienteret, selvkørende og forstår regnskabets mange facetter? Så er du den vi leder efter. I Steelcos økonomiafdeling har de brug for en dygtig, engageret og positiv junior controller.
Du vil fungere som højre hånd til Nordic Finance Director og vil skulle supportere med controlling, rapporteringer og statistikker.Derudover vil en del af dine daglige opgaver blive:
- Daglig bogholderi, herunder kontering og bogføring
- Betaling af kreditorer
- Rykning af debitorer
Realkredit Supporter til Forretningssupport Glostrup
Har du lyst til at understøtte bankens kunderådgivere, så vi sammen skaber gode kundeoplevelser? Vil du være en del af et kompetent team, der håndterer både lette og udfordrende privatkundeopgaver.
Vil du dygtiggøre dig og blive blandt de bedste til den administrative del af kundeoplevelsen?
– så er det måske lige dig vi søger.
Kontormedarbejdere til familieafdelingen
Vi behandler alle typer af sager på det familieretlige område, herunder sager om skilsmisse, forældremyndighed, bopæl, samvær, bidrag, faderskab, værgemål og børnefjernelse.
Du vil som kontormedarbejder få et selvstændigt ansvar for egne sager inden for et eller flere af ovennævnte områder med mulighed for god faglig sparring med dine kollegaer.
Familieafdelingen består af et energisk og dygtigt team på tre kontormedarbejdere, tre dommerfuldmægtige, en afdelingschef og en funktionschef. Vores hverdag er travl, men præget af en uformel tone.
Roster Planner til Hovedstadens Letbane
Er du struktureret og detalje-orienteret, og har du erfaring med vagtplanlægning? Så er du måske vores nye kollega.
Som Roster Planner får du en nøglerolle i at sikre den rette bemanding af Frontline Drivers til rette tid og på rette sted.
Vi tilbyder blandt andet:
- et spændende job i en virksomhed i vækst
- et sundt arbejdsmiljø, hvor work/life-balance og trivsel er væsentlige værdier
- en uformel omgangstone og mange gode kolleger
Konsulent til miljø- og affaldsrådgivning – Barselsvikariat (12 måneder)
Er du dygtig til forretningsudvikling og dygtig til at håndtere projektstyring? Kan du lide at samarbejde med forskellige mennesker og skabe kommunikation, der rykker? Så er du måske den konsulent, vi leder efter til vores team af dygtige og engagerede konsulenter og projektledere i Genbrug & Genanvendelse hos Vestforbrænding.
Du vil blandt andet få ansvar for at
- sikre at Vestforbrændings kommercielle profil er i trit med markedet
- gennemføre konsulent- og rådgivningsopgaver indenfor miljø- og affaldsområdet, hvoraf en del af opgaverne bliver udført ude hos kommunerne.
- fungere som udøvende og koordinerende projektleder på diverse opgaver.
Jurist til ledelsessekretariatet
Har du lyst til at prøve kræfter med juridisk rådgivning og sagsbehandling i Danmarks nye stærke efterforskningsenhed, som arbejder med bekæmpelse af den mest komplekse, organiserede, økonomiske og it-relaterede kriminalitet?
Så har du nu muligheden for at blive en del af ledelsessekretariatet i National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK).
Dine opgaver bliver juridisk sparring, rådgivning og sagsbehandling uden for strafferetsplejen i et bredt interessentlandskab relateret til hele NSK.