Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
3.547 jobannoncer matcher din søgning 3.547 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Senior Legal Counsel
Do you thrive in an international environment and want to contribute to the green transition?
Your main task will be to use your skills within energy law in relation to energy trading and services contracts and to ensure access to new markets, new products, and trading platforms as well as monitor regulatory development.
You will have a high degree of autonomy and the opportunity to shape the content of your own position.
Facility-medarbejder
Din opgave er at støtte driften og hjælpe med til, at alle funktioner har det nødvendige udstyr til at udfylde deres job.
Opgaverne er meget varierede: fra vedligeholdelse og rengøring af bygninger og kontorer til klargøring af varer til transport, opfyldning af produktionslager og håndtering af affald.
Du får uligheden for at være en del af et nybygget team i en ny organisation med en stærk pionerånd og et vigtigt formål.
Revisortrainee med ejendomsforeninger som speciale
Du skal holde af en varieret hverdag, hvor tæt samarbejde og dialog med kunder og ansvarlig revisor, er med til at løse den enkelte kundes behov.
Dit primære kundesegment er inden for ejer- og andelsboligområdet, og du vil opleve, at du hurtigt får selvstændigt kundeansvar. Nogle dage er travle og lange, og andre dage mere rolige – en fleksibel arbejdsuge skal påregnes.
Data Analyst
Keen on learning new skills within the world of data and analytics?
As our new Data Analyst, you’ll play a pivotal role in supporting driving a data-driven culture across the organisation, utilising Microsoft Power BI to empower our colleagues with the knowledge and wisdom to drive the best business decisions.
Eurofins VBM Laboratoriet A/S
Vi søger en engageret og serviceminded altmuligmand M/K til vores laboratorium.
Her vil du komme til at være i en alsidig rolle, hvor du fungerer som pedel og udfører mindre reparationer og håndværksopgaver, på bygninger og materiel.
Det er derfor vigtigt at du har hænderne skruet godt på, er hurtig til at finde løsninger og er dygtig til at forudse udfordringer før de opstår.
Jurist med kendskab til forsyningsjura
Brænder du for forsyningsjura? Trives du med at rådgive andre til at stå bedre juridisk?
Teamets kerneopgaver er bl.a.:
- Rådgivnings- og fortolkningsbistand ved juridiske problemstillinger inden for vores forskellige forsynings- og driftsområder
- Behandling af udbud
- Gennemgang af kontrakter
Vi tilbyder bl.a. gode muligheder for faglig og personlig udvikling og dygtige og engagerede kollegaer.
Junior Energy Trader
In this role, you will get the opportunity to harness your potential as an Energy Trader. Our dynamic team offers the chance for mentorship with experienced traders, unlocking unparalleled insights. You will get to embrace a learning-rich environment where every day presents a new opportunity to expand your skills within energy trading.
Administrativ medarbejder på deltid, ca. 20 timer i ugen til afdeling i Aalborg.
Er du imødekommende, værdsætter godt kontorfællesskab, ekstrovert samt sætter en dyd i at hjælpe andre?
Du skal bl.a. lave:
- Rekruttering og screening af kandidater samt opfølgning på kontrakter og aftaler med kunder.
- Administrativt arbejde såsom daglig drift af kunder og vikarer, herunder timeregistrering, håndtering af sygemeldinger og opsigelser.
- Daglig opsøgende kontakt pr. telefon med kandidater, kunder og vores eksterne konsulenter.
Operations Specialist til vores HR Services
Har du god erfaring inden for HR services, det administrative og transaktionelle back-office arbejde, og vil du bruge dine evner i en førende global virksomhed?
Som specialist i vores HR Services kommer du til at indgå i et team med din nærmeste leder i vores domicil i Middelfart, hvorfra du kommer til at sidde med bl.a. bogføring og lønadministration.
Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø højt og investerer løbende i uddannelse og udvikling af dig og dine kollegaer.
Kundeservice/SoMe Assistent
Har du erfaring fra kundeservice, og kan du kommunikere klart og tydeligt på skrift? Ved du, hvordan man fanger kunderne på de sociale medier?
I din hverdag kan du bl.a. forvente:
- At besvare kundehenvendelser og håndtere reklamationer med omhu og professionalisme
- At planlægge og eksekvere Facebook-opslag, vælge og tage de helt rigtige og flotte videoer og billeder - der kan fange enhver kundes opmærksomhed
- Tekstforfatning til vores nyhedsbreve og vores opslag på sociale medier
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen.
Ejendomsspecialist
Er du en erfaren, positiv og udviklingsorienteret ejendomsspecialist, som elsker teamwork og går forrest, når opgaver skal løses og processer optimeres?
I dit daglige virke er du - sammen med dine kollegaer - ansvarlig for at:
- Fakturere leje og håndtere restancer
- Varsle lejereguleringer, herunder skatte-/afgiftsvarslinger
Du kan se frem til en travl og udfordrende hverdag i en spændende virksomhed, hvor forretningsudvikling og kunderne er i fokus.
Interim Controller søges for kunde i KBH
Opgaver inkluderer blandt andet:
- Månedsrapportering til koncernselskab
- Hensættelser/reguleringer, afstemninger og finansposteringer på diverse finanskonti, som påvirker dækningsbidrag og omkostninger
- Afvigelsesanalyser/årsagsforklaringer på respektive konti
Varighed: 6-9 måneder. (sidste og første uge af måneden)
Lead FP&A Specialist
REKOM er nordens største nattelivskoncern og har en ambition om at blive ved med at udfordre branchen – vil du med på rejsen? Det her er en unik mulighed for at blive en del af en spændende forretning, hvor du vil komme til at arbejde i et stærkt fagligt og ambitiøst miljø, som er kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og fokus på at skabe vækst og udvikling.
Til en nyoprettet stilling søger vi en Lead FP&A Specialist, som får ansvar for at udvikle og skabe finansielle indsigter til de centrale stakeholders i REKOM Group for at forbedre driftsledelse og strategisk beslutningstagen på tværs af virksomheden
Senior Financial Controller
Er du en erfaren Financial Controller, som nyder at udvikle og vedligeholde et højt fagligt niveau i den finansielle rapportering? Har du interesse i at arbejde hos en international børsnoteret virksomhed? Har du erfaring med digitalisering af finansfunktionen eller interesse heri?
Som Senior Financial Controller i RTX vil du få muligheden for at blive en del af et professionelt finansteam, med et højt ambitionsniveau, en åben og uformel tone og godt humør.
Purchasing & Logistics Specialist
Come and join an international company in growth. The position is newly created.
Your main role will be to oversee and improve the supply chain operations. To source, analyze and report supply chain data, track costs and evaluate supplier performance – and to prepare production forecasts and predict changes to market trends.
You will be part of our Purchasing & Logistics department and will occasionally assist with relevant supporting tasks that will enhance production performance.
Kontorassistent – vil du arbejde med GDPR og ESG?
Kunne du tænke dig en helt nyoprettet rolle, hvor du er med til at sætte rammerne for, hvordan vi arbejder med GDPR, ESG og øvrige stabsopgaver?
Du får ansvaret for vores GDPR-årshjul, som giver dig et godt 360-graders overblik over arbejdet.
Så bliv vores nye kollega og vær med til at give god energi til Vestjylland på en arbejdsplads, hvor trivslen er høj, og der er plads til at udvikle dig og dine færdigheder.
Compliance Controller
Er du en mester i præcision og detaljeorientering? Trives du i et miljø, hvor dine færdigheder inden for compliance understøtter hele virksomhedens succes?
Dit arbejde vil direkte understøtte vores juridiske afdelinger og sikre smidighed, rettidighed og høj kvalitet i alle opgaver.
Vi værdsætter teamwork, hvor vi deler viden, inspirerer hinanden og nyder godt af et uformelt og sjovt arbejdsmiljø.
Sjællands Universitetshospital søger en Økonomichef og en Chef for Strategi og Plan
Vil du være med til at udvikle Danmarks nyeste universitetshospital, som vil være bedst til det, de fleste fejler, og til at kæmpe for lighed i sundhedstilbud? Hospitalet er i en spændende tid med fusion, indflytning i nybyggeri og et sundhedsvæsen, der hele tiden skal udvikles.
Vi tilbyder to spændende chefstillinger på Sjællands Universitetshospital (SUH). Begge stillinger handler om god personaleledelse samt strategisk og tværorganisatorisk ledelse.
Operationel Indkøber
Vi er blandt verdens førende på området inden for komplette køle- og styringssystemer og Sabroe navnet er især kendt for energieffektive produkter baseret på naturlige kølemidler. Vi ved, at innovation og dynamik skabes af medarbejderne, og derfor giver vi dem mulighed for personlig og faglig udvikling, så de kan honorere de høje krav, vi stiller til dem.
Hverdagen foregår i et dynamisk miljø med engagerede kollegaer, hvor du sammen med din leder skal finde balancen mellem det perfekte resultat og skarpe deadlines.
QA Assistant, GS-5, QAC
This position is embedded in the Quality Assurance Centre (QAC), where teams have coreresponsibilities around quality assurance and quality control of supply processes and the productswe procure and deliver.
The incumbent will beresponsible for assisting the Quality Assurance Specialist (non-pharma) in the management of all aspects of Pre-Delivery Inspection (PDI) arrangements for non-pharma items from initial request tofinal invoice certification.