Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
20 jobannoncer matcher din søgning 20 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Driftslederassistent
Vi søger en proaktiv kollega til en spændende stilling med en bred opgaveportefølje inden for både drift og administration.
Du bliver en del af et fællesskab med i alt 20 kolleger, som først og fremmest står for den daglige drift og løbende vedligehold i boligafdelingerne.
Du kommer til at have et tæt samarbejde med vores afdelingsbestyrelser, og det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med beboerdemokratiet og navigerer trygt i de almene rammer.
Supply Chain Controller
Vi søger en økonom, nyuddannet eller med et par års erfaring, til en stilling som Supply Chain Controller med vilje og lyst til at understøtte Midsonas fortsatte vækstrejse.
Opgaver:
- Løbende sammenligne, analysere og følge op på resultat- og driftsresultater samt understøtte budget og prognoseprocesser
- Kostprisopfølgning samt beregning af kostpriser
Vi har en uformel omgangstone og højt til loftet i et travlt og positivt arbejdsmiljø.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Kundesupporter
Vil du arbejde med tidens vigtigste og hotteste udfordring?
Kan du lide at hjælpe andre mennesker via tæt dialog på telefon og mail, så er du allerede godt på vej til dit nye job. I Stena får du mulighed for at blive del af Nordens største virksomhed inden for genanvendelse og dermed gøre en meget konkret og positiv forskel for klima og miljø.
Vi er i rivende udvikling bl.a. med ny salgsstrategi, og vi lytter med åbne ører til dine input og ideer. Du kan også se frem til stor ledelsesmæssig opbakning til din fortsatte udvikling og trivsel.
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Controller på deltid
Er du en talknuser med en skarp analytisk sans, der kan sikre kvalitet og struktur indenfor de økonomiske nøgletal?
Vi søger en medarbejder, som har lyst til at indgå aktivt i et dynamisk team, hvor tonen er fri og uformel.
Som organisation hylder vi fællesskaberne, både dem vi skaber internt, men også dem vi skaber hos vores kunder. Vi har glimt i øjet og smil på læben, og håber du har det ligeså.
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Servicekoordinator, bookingcenter
Du kommer til at have din dagligdag i vores centrale værkstedsindskrivning i Aarhus, der består af 19 dygtige og flinke kolleger. Da vi har rygende travlt i øjeblikket, mangler vi dig på holdet hurtigst muligt.
Vi kan tilbyde dig et udfordrende job, hvor du bringer dit talent for planlægning og drift i spil hos en af Danmarks største bilforhandlere. Du får stor berøringsflade med kunder såvel som kolleger. Du får en spændende hverdag i et yderst moderne bilhus, hvor ikke to dage er ens, og hvor der er højt til loftet.
Digitaliseringskonsulenter til Aarhus og Randers
Har du helt styr på regnskab, flair for det digitale og et bredt smil?.
Som digitaliseringskonsulent vil du, som en del af et team på 4, bidrage til løsningen af opgaver inden for digitalisering af bogholderi hos vores kunder, herunder automatisering og integrationen mellem ERP-systemer og 3. partsløsninger.
På din kommende arbejdsplads vil du møde dygtige kollegaer med ekspertise indenfor regnskab og revision. Vi er løsningsorienterede og positive, og på kontoret er der god stemning, en afslappet atmosfære og plads til humor. God sparring og dialog vægtes højt og du vil være en vigtig del af afdelingen.
Bogholder til Aarhus og Randers
Du ved det, helt inde i din kerne, at regnskab er din kald og tal er en del af din DNA. Når du vågner om morgenen, så kan du mærke, hvordan det kribler for at få fingrene i regnskaberne og at få det hele til at gå op. Du brænder for allround bogholderi, og du trives med den udadvendte kundekontakt.
Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte allround bogholderi og løn, herunder blandt andet:
- Bogholderiopgaver for kunder, både personligt drevne virksomheder og selskaber
- Kontering i den daglige drift og løbende indberetninger vedr. bl.a. løn og moms
Product Range Manager med ansvar for eget produktsortiment
Vi søger en kommercielt drevet Product Range Manager til vores team i Nobia Region North, der dagligt supporterer vores Business Unit for International Brands (HTH og unoform).
Som Product Range Manager bliver du ansvarlig for udvikling, vækst og vedligehold af din egen produktportefølje. Dette gør du ud fra klart definerede KPI'er og strategi hvor du administrerer produkternes livscyklus gennem en veldefineret GTM-proces med formålet at øge salg og indtjening på tværs af markeder.
Kontorassistent til Brand & Sikring
Trives du med en travl hverdag med mange forskellige administrative opgaver inden for fakturering, løn og sagsadministration?
Som vores nye kollega træder du ind en vigtig rolle i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med en afslappet tone. Her er et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed.
Struktureret og datadrevet Compliance & Masterdata Specialist
At arbejde i Masterdata-teamet hos BAUHAUS er mere end bare en spændende arbejdsstilling – det er et fællesskab med gode kollegaer, hvor vi virkelig kan mærke og se, at vores indsats gør en forskel.
Du vil blive en del af et dedikeret team, hvor din indsats gør en forskel. Din hverdag vil være dynamisk og udfordrende, og du vil have mulighed for at sætte dit præg.
Er du vores næste servicekoordinator?
Brænder du for en travl hverdag med varierende opgaver inden for fakturering, planlægning og dataanalyse samt administration? Bliver du motiveret af en kultur med dedikerede kollegaer, der har fokus på trivsel, faglig stolthed og højt serviceniveau?
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være følgende:
- Planlægning af serviceopgaver
- Dataanalyse fra produktion
- Fakturering – herunder kreditering, aconto og kontrol samt opfølgning på dækningsgrader og omkostninger
Revisor
Vi er på udkig efter dig, der har mindst 2 års praktisk erfaring med revision.
Vi søger en revisor med ansvar for følgende områder:
- opgaver for kunder bestående af både personligt drevne virksomheder og selskaber
- regnskabsudarbejdelse og skattemæssige opgørelser
- erklæringsopgaver med revision, udvidet gennemgang m.v.
Eftermarkedskoordinator, tilbehør & reservedele
Motiveres du af ansvar, involvering, og har du erfaring med tilbehør og reservedele i bilbranchen?
Du skal bl.a. varetage følgende opgaver:
- Produktstyring af tilbehør og merchandise: Administration af pakker, prissætning og webshop.
- Produktstyring af komplethjul og dæk: Administration af pakker, prissætning og webshop.
- Sortimentudvikling i samarbejde med salgsafdeling, importører og leverandører.
Struktureret, administrativ projektkoordinator der taler tysk
Du skal i samarbejde med vores projektledere og formænd være med til at koordinere og planlægge fiberprojekter i Tyskland.
Du skal sikre, at alle arbejdssedler og medarbejdernes timer er lagt ind i vores online system, så du dagligt kan gennemgå en simpel tjekliste for at sikre, at alt er korrekt indrapporteret og fakturering.
Herudover er du med til at ringe ud til tyske kunder i Tyskland og aftale tidspunkt for, hvornår vi kommer at udføre installationen hos kunderne.
Regnskabs- og Servicemedarbejder
Er du interesseret i et job, hvor du kan koble regnskabs- og serviceopgaver i én og samme funktion?
Trainee søges til danbolig Tilst, Sabro & Trige
Vil du gøre karriere i mæglerbranchen?