Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
91 job ads
Would you like to receive job ads like this by mail?
Agentur Indehaver – Opsøgende Salg i Norge
Er du en dygtig sælger med en iværksætterånd? Vil du drive din egen virksomhed og have muligheden for høje indtægter? Så er denne rolle som agentur indehaver noget for dig!
Du får ansvaret for opsøgende salg på det norske marked inden for restauranter og skal sælge vores innovative bookingsystem, easyTableBooking.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Opsøgende salg til restauranter i Norge
- Præsentation og demonstration af easyTableBooking
Vi tilbyder mulighed for hjemmearbejde, så du kan planlægge din arbejdsdag fleksibelt.
Customer Service Representative - Remote
Er du på udkig efter nye udfordringer?
Hvis du ønsker at vokse og blive inspireret, vil du som teknisk supporter blive en del af vores team af game-changers, der driver fremtidens brands inden for teknologi, finans, rejser, mode, sundhedspleje og meget mere.
Hvad gør det hele ud på?
- Støtte kunder over telefonen, identificere deres problemer og hjælpe med at løse dem
- Hjælpe med spørgsmål vedrørende kundernes telefoner, tablets og computere
Driftslederassistent til Amager
Vil du være en del af en arbejdsplads i rivende udvikling, hvor du får gode muligheder for kurser, efteruddannelse og personlig udvikling?
Du skal deltage i de daglige opgaver samt sikre at vores beboere får den høje kvalitet, vi er kendt for. Det betyder bl.a., at du varetager tilsyn med ejendommenes drift for så vidt angår ude- og indearealer samt varmecentrale og forestår planlægning og gennemførelse af tekniske og bygningsmæssige vedligeholdelses- og fornyelsesarbejder.
Kundeservicemedarbejdere til Modstrøms hovedkontor på Islands Brygge
Som vores nye kundeservicemedarbejder kan du se frem til en hverdag med godt humør og højt tempo, fast løn, grundig oplæring, karrieremuligheder og en masse sjove sociale arrangementer.
Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af:
- overflytning af kunder fra deres eksisterende selskab
- besvarelse af telefoniske henvendelser fra vores kunder
Vi søger en Eventkoordinator til vores kunde i Ørestaden
Er du en engageret og struktureret eventkoordinator, som brænder for at levere høj service og skabe uforglemmelige oplevelser? Så er du måske den nye kollega, vi søger til ISS i Ørestaden!
Vi ansætter en dygtig eventkoordinator til at varetage arrangementer for vores store kunde i Ørestaden. Selvom din primære arbejdsplads vil være i København, vil du også supportere vores kontorer i Aarhus og Esbjerg.
Du skal som Eventkoordinator fokusere på et højt serviceniveau overfor alle kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Du skal have kendskab til og dialog med husets leverandører og samarbejdspartnere. Du skal koordinere events på lokationen i Ørestad herunder interne, offentlige samt eksterne arrangementer.
Forsyningspartner
Vil du være med til at gøre HOFOR til den oplagte partner, når ambitioner om grøn omstilling i byudviklingen skal indfries?
Din opgave bliver på den ene side at indfange den kommunale dagsorden for bæredygtige byer og grøn omstilling – og på den anden side at repræsentere HOFORs bæredygtige agenda. I arbejdet som forsyningspartner bliver det derfor afgørende, at du formår at bygge bro mellem HOFOR og kommunernes og developeres ønsker og behov.
Projektleder for tværgående projekter
Er du en handlekraftig og selvstændig projektleder, der formår at binde enderne sammen på tværs af en kompleks organisation? Er du ekspert i forankring af resultater, og kan du skabe organisatoriske adfærdsændringer?
Du vil være ansvarlig for at lede og koordinere projekter både tværgående i styrelsen og internt i Direkte Kommunikation. Du vil komme til at involvere nøglemedarbejdere fra vores kommunikationskontorer samt andre relevante afdelinger. Du vil arbejde tæt sammen med projektdeltagere og interessenter for at sikre, at alle projekter leveres til tiden og overholder compliance-krav.
Regnskabsansvarlig
Shape ApS er det førende app-agency i Danmark og gik i 2023 sammen med Bontouch AB med en fælles ambition om at skabe det førende digitale product-agency på verdensplan.
Da vores forretning vokser, udvider vi vores administrationsteam for at styrke vores interne struktur.
Dette er en stilling baseret i København med fleksible muligheder for hjemmearbejde.
Bankrådgiver til Private Banking kunder
Har du solid erfaring som Bankrådgiver og interesse i at tage næste skridt og arbejde med bankens bedste kunder?
Du bliver en del af et stort team med 40 medarbejdere fordelt på lokationerne Kgs. Nytorv, Amager eller Ørestad. Vi sætter en ære i at arbejde på tværs og hjælpe hinanden så vi sikrer de bedste kundeoplevelser.
Du får desuden også et tæt samarbejde med vores Private Banking afdeling når der er behov for yderligere ekspertise i kunderådgivningen.
Bankrådgiver
Motiveres du af at yde give kunderne den bedste oplevelse så de virkelig føler, at vi mener det når vi siger at, ”vi vil have den højeste kundetilfredshed blandt landet banker”, så står vi klar til at byde dig velkommen til en kreativ og faglig arbejdsplads, hvor du får:
- Frihed til at finde de løsninger, som hjælper dine kunder bedst på vej
- Opbakning fra et stærkt bagland og fleksibilitet i hverdagen
- Plads til at fokusere på kunder og kundetilfredshed
Arbejdsmiljøkoordinator til Parker, Kirkegårde og Renhold i Teknik- og Miljøforvaltningen
Vil du være med til at styrke og udvikle arbejdsmiljøet og miljøarbejdet for 700 kolleger i en spændende driftsorganisation, der døgnet rundet arbejder på at sikre en velfungerende by? Kan du drive tværgående inddragelsesprocesser, har flair for rådgivning, strategisk udvikling og formidling?
Som arbejdsmiljøkoordinator får du ansvaret for understøttelsen af PKR’s arbejdsmiljøarbejde med lige dele rådgivning, udvikling og organisatorisk slid. Du skal bevæge dig ind og ud mellem strategiske og operationelle opgaver, hvor du både finder arbejdsglæde i at igangsætte og afslutte opgaver.
Denmark IT & Specialized Assurance team - Senior Consultant SAP Audits
You will join Deloitte Risk Advisory as an IT auditor in our IT and Specialized Assurance team. We help clients transform the ways in which they leverage people, technology, processes, and controls to address their financial and operational risks and drive performance within their business operations.
In your role as team member you are the voice of the client. As Senior Consultant you are expected to give the client a heads-up for possible problems and then act as a sounding board to find solutions. At the same time, you will service and expand your personal network.
Udviklingskonsulent
Vil du være med til at gøre Metroen til københavnernes foretrukne transportmiddel? Kan du omsætte viden om vores kunder til konkrete forbedringstiltag i Metroen?
Vi søger lige nu en kandidat til et barselsvikariat i teamet Udvikling af Fysiske Omgivelser, som primært skal arbejde med implementering af projekter, der forbedrer kundeoplevelsen i Metroen. Du vil i den forbindelse skulle indgå i analyser og opfølgning på forbedringstiltag, og du vil på baggrund af dette få ansvar for at udvikle og implementere konkrete forbedringstiltag på stationer og i tog.
Teamleder til strategisk analyse og risikostyring
Brænder du for strategi, analyse og risikostyring? Har du lyst til at indtage en central rolle på tværs af selskabets store anlægsprojekter samt driften af metro og letbane ved at lede en effektiv og værdiskabende risikoanalyse-styring og -rapportering?
Som et led i selskabets forretningsstrategi og organisering er fokus på risikostyring blevet styrket, og vi søger derfor en samarbejdsorienteret og analytisk skarp teamleder med forretningsmæssig forståelse. Du vil stå i spidsen for et mindre team, hvor I sammen skal løfte selskabets risikostyring til næste niveau.
Handyman (M/K/D) til kunder i og omkring København
Trives du med variation i hverdagen, hvor du bidrager til løsning af en bred række handy- opgaver? Har du skruet hænderne rigtigt på, og er du måske uddannet elektriker eller tømrer?
Som vores nye Ejendomsfunktionær/Handyman bliver du ansvarlig for at levere en super service og assistance til vores kundelokationer i København. Dine arbejdsopgaver spænder bredt, men omfatter hovedsageligt:
- Lettere reparation af kontormøbler og bygningsdele, malerfejl og lignende
- Udskiftning af lyskilder, mindre tømrer-, VVS- og mureropgaver
- Vedligehold og drift af tekniske installationer
Servicemedarbejder
Du kommer til at indgå i et godt team i Intern Service med 5 erfarne kolleger, som vil sørge for din oplæring. Det er vigtigt, at du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker, og du er imødekommende, serviceminded og selvstændig.
Hos Ældre Sagen får du mulighed for at udnytte dit fulde potentiale både personligt og professionelt. Vi har en stærk holdånd og giver dig, i samarbejde med nogle fantastiske kolleger, opgaver og udfordringer, som motiverer dig.
Financial Controller ekspertise inden for finansiel analyse
Experis søger for Øresundsbron en erfaren og analytisk Financial controller, der skal bidrage til at videreudvikle virksomhedsstyringen gennem analyser og økonomisk information.
Arbejdsopgaver
- Sikre velfungerende finansielle informationssystemer
- Sikre velfungerende processer i den interne kontrol
Vi kan tilbyde et spændende og alsidigt job på en visionær og dynamisk dansk-svensk arbejdsplads, som udgør navet i en pulserende region, hvor du er med til at påvirke udviklingen.
Zacco søger erfarne Patent attorneys til vores hovedkvarter i Ørestaden eller vores kontor i Århus
Har du lyst til at bevæge dig længere ud i krydsfeltet mellem forretningshemmeligheder, patenter og designbeskyttelse, og ikke mindst håndhævelse ved domstolene af vores kunders rettigheder?
Du kommer til at arbejde selvstændigt med din egen kundeportefølje, men selvfølgelig også i samarbejde med meget erfarne kolleger. Vi lægger stor vægt på at lære af hinanden og sparre om sager, lige som vi også tager på kundemøder sammen.
Vi tilbyder et godt kollegialt fællesskab og en performance-baseret aflønningsmodel samt en fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde.
Front Office - Amagerbro
Er du et serviceorgan med stort kundetække og brænder du for at give vores kunder den bedste oplevelse?
Du vil være ansvarlig for at give vores kunder en professionel og imødekommende modtagelse i både hørecenteret og over telefonen. Du vil desuden skulle varetage kontakten til blandt andet kunder, regioner og leverandører.
Journalmedarbejder til Autorisation og EU-Sygesikring
Du kommer til at indgå i et journalteam, som i dag består af 3 kontorfunktionærer og 3 studentermedhjælpere.
Journalteamet løser opgaver for hele enheden og er organisatorisk placeret i Autorisationssektionen. Enheden består af sagsbehandlere med forskellig baggrund, herunder kontorfunktionærer og jurister.
Journalteamet varetager en række selvstændige opgaver vedrørende journalisering og arkivering, og opgaverne løses som hjælp til og i tæt samarbejde med sagsbehandlerne.