Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
259 job ads match your search 259 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Reparatør til værksted i Taastrup
Sammen med dine nye kolleger bliver dine opgaver blandt andet at vedligeholde og reparere virksomhedens tekniske udstyr. Dette omfatter også alle bygningstekniske installationer, som vi har.
Vi tilbyder bl.a. god sidemandsoplæring og sparring, engagerede og dygtige kollegaer samt godt arbejdsmiljø.
Head of HR – Sæt kursen for fremtiden
Som Head of HR vil du være ”lokomotivføreren”, der styrer vores personalestrategi på rette spor, der skal skabe og vedligeholde en arbejdsplads, hvor innovation, sikkerhed og teamånd er i højsædet, og hvor du skal bidrage til, at alle medarbejdere er medvirkende til at skabe en økonomisk sund virksomhed.
Vi tilbyder bl.a.:
- Central rolle i virksomhedens ledelsesteam med direkte rapportering til CEO i Danmark og funktionsmæssig reference til Head of International HR i Tyskland.
- Karriereudviklingsmuligheder og adgang til professionel videreuddannelse.
Studentermedhjælpere til velfungerende ledelsessekretariat
Kunne du tænke dig at koble den teoretiske viden fra din igangværende uddannelse til den praktiske virkelighed ved at arbejde i krydsfeltet mellem politik, jura, drift og udvikling?
Vi søger 1-2 dygtige og engagerede studentermedhjælper(e), der kan bidrage til sekretariatsarbejdet på erhvervsskatteområdet. Ved opstart i stillingen tager vi godt hånd om din oplæring ift. dine nye opgaver, og du vil desuden gennemgå et struktureret onboardingforløb i Skattestyrelsen.
Arbejdstiden vil være ca. 15 timer pr. uge med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.
Senior projektleder til komplekse renoveringsprojekter
Drømmer du om at gøre en forskel, så kan vi tilbyde både attraktive byggeprojekter og en professionel byggeafdeling.
Som projektleder i vores byggeafdeling er din funktion at være bygherre for vores lokale boligorganisationer på komplekse renoverings- og transformationsprojekter. Du får den ledende rolle som bygherrens repræsentant over for sagens parter – internt såvel som eksternt. Projekterne spænder vidt – med fokus i denne stilling på større renoveringssager mellem 50 til 350 mio. kr.
Vi tilbyder et job med et selvstændigt ansvar, en stor jobmæssig afveksling samt en bred kontaktflade til boligorganisationer, kommuner og samarbejdspartnere.
Interior Design Leader, IKEA Taastrup (Head Office)
Are you passionate about creating spaces that reflect the dreams and needs of our everyday life?
You will be at the forefront of our creative process, guiding a team of talented individuals to achieve excellence in interior design. You will be responsible for nurturing a culture of togetherness, where collaboration and co-creation are the cornerstones of our success.
Your leadership will not only influence our team but also the experiences of countless customers who seek inspiration from our stores.
Piccoline/piccolo
Ønsker du en alsidig hverdag i et dynamisk miljø, hvor kvalitet og service er i fokus?
Du vil få varierede opgaver og blive opfordret til at tage ansvar samt optimere processer bl.a.
- Bestilling af kontorartikler, kaffe, vand m.m.
- Håndtering af frokostordning, herunder forberedelse og oprydning
Denne stilling er ideel for dig, der ønsker at få erfaring med kontorarbejde og samtidig udvikle dine færdigheder til fremtidige uddannelses- eller jobmuligheder. Stillingen er som udgangspunkt 1-årig ansættelse, med mulighed for forlængelse.
Praktikanter til vores indkøbsteam
Er du interesseret i en praktikplads, hvor du bliver en del af en nordisk opererende organisation? Studerer du International Handel, Marketing eller Logistikledelse? Så er det måske dig, vi søger som praktikant hos Coop Trading.
Som praktikant vil du blive en del af et af vores tre indkøbsteam og blive tildelt enten en køber (hvis du f.eks. studerer International Handel og Marketing) eller en gruppeassistent (hvis du studerer indenfor Logistikledelse) som din praktikmentor.
Ejendomstekniker til ejendomme på Vestegnen og i Roskilde
Brænder du for ejendomsdrift, og har du øje for god kvalitet og service? Sætter du en dyd i god beboerpleje og samarbejde med eksterne håndværkere?
Vi tilbyder en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver med gode muligheder for ansvar og udvikling.
Du bliver tilknyttet vores team Vestegnen, hvor du sammen med dygtige kollegaer skal tilse vores ejendomme i Brøndby, Hedehusene og Trekroner, der omfatter såvel bolig som erhverv.
Brand Manager til DSB Marketing (barselsvikariat)
Motiveres du af et job, hvor du har ansvar for markedsføringen af produkter, der skal flytte flere over i den bæredygtige kollektive trafik?
Du bliver del af et engageret marketingteam bestående af 9 dygtige brand- og content-managers, og du vil være ansvarlig for udvikling af kommunikationsstrategien og marketingplanen for dit eget produktområde.
Nogle af vores personalegoder er fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Leadership Support til DSB IT
Forestil dig en rolle, hvor du bliver primær kontaktperson for ledelsen i IT, rygraden i IT-lederkredsens struktur og den, der ved lidt om det hele og kender de fleste.
Jeg er så glad for at arbejde i DSB, det er en stor organisation, men der er ikke ret meget hierarki. Vi har fri togtransport, og jeg kan arbejde hjemmefra, hvis jeg skal have noget til at passe på hjemmefronten...
Program- og projektledere til digitalisering af togdrift nu og i fremtiden
Forestil dig en rolle, hvor du
- fører an i digitaliseringsprojekter, der definerer fremtiden for samfundskritisk transport
- orkestrerer samarbejdet mellem styregrupper, leverandører og andre samarbejdspartnere for at nå i mål med implementering
- gør visioner til virkelighed for tusindvis af daglige togpassagerer
Nogle af vores personalegoder er fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Systemarkitekt til cutting edge kommercielle systemer
Du bliver systemarkitekt i det ene af vores to kommercielle udviklingsteam Digital Experience. Her arbejder vi for den gode kundeoplevelse igennem udvikling af digitale selvbetjeningsløsninger som DSB App og dsb.dk inden for rammen af SAFe®.
Vi har det sjovt, vores arbejde gør en forskel, og der er store frihedsgrader både ift. opgaver og vores arbejdsliv – selvfølgelig med mulighed for hjemmearbejde som et eksempel.
Project Supporter med interesse for risikostyring
Kribler det i dine fingre for at skabe struktur og retning? Og vil du udvikle dine færdigheder indenfor projektsupport og risikostyring?
I teamet “Programme and Project Support” yder vi støtte til alle de forskellige projekter, der tilsammen skaber Fremtidens S-bane. Vi implementerer og fastholder programmets governance og sikrer at processerne glider som de skal i alle projekter.
Nogle af de personalegoder som du omfattes af, er fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.
Sektionsleder med god forretningsforståelse til Energieffektivisering i byggeri og industri
Vi søger en sektionsleder, der med fokus på personaleledelse og forretningsudvikling kan lede en gruppe specialiserede medarbejdere til at gøre en forskel for vores kunder inden for energibesparelser og grøn omstilling - særligt inden for bygningsinstallationer.
Du får opbakning og frihed til at forfølge og udvikle dine forretningsideer og mulighed for at stå på ølkassen og sprede et vigtigt budskab i den grønne dagsorden om energibesparelser, omstilling til vedvarende energi og bæredygtighed med udgangspunkt i et fagligt center med stor viden på området.
Sekretariatsleder til Energieffektivisering og Ventilation
Vi søger dig, der brænder for projektledelse inden for energi og bygningsinstallationer – og som motiveres af at netværke både internt og eksternt.
Dine ansvarsområder vil bl.a. inkludere:
- Projektledelse, planlægning og styring af aktiviteter i samarbejde med kollegaer
- Drift og udvikling af ordninger. Det kan blandt andet være Fjernvarmens Serviceordning og VENT-ordningen
Vi forventer, at du har en teknisk uddannelse på minimum bachelorniveau med sans for administrativ projektledelse, der tilgodeser procedurer og paragraffer på området.
2 Tilsynsførende til København – dag og aften
Vi søger 2 dygtige tilsynsførende til Daglig Rengøring til 37 timer om ugen, 1 til vores aftenkunder og 1 til vores dagkunder, der gerne må starte hurtigst muligt.
Din opgave som tilsynsførende er at:
- Føre tilsyn med at vores rengøring udføres til tiden og med kvalitet
- Har relevant erfaring fra lignende stilling
- Være ansvarlig for at medarbejderne får udleveret/anvender, de rigtige midler, maskiner og øvrige materialer, samt sikre at disse er rengjorte og i forsvarlig stand.
Finance manager – sæt retningen og tag del i vores regnskabsfunktion
Vil du udvikle økonomiområdet og samtidig have fingrene i posteringerne, når du kvalitetssikrer vores danske og svenske regnskaber?
Vi mangler dig, der kan sætte fremtidens regnskabsteam og selv blive den øverste ansvarlige for økonomien.
Du kommer ind, når vi professionaliserer forretningen og gør den klar til vækst. Og du får fuldt mandat til at træffe dine egne beslutninger.
Regnskabsmedarbejder – 30 timer om ugen
Er du på udkig efter at arbejde indenfor regnskab og bogføring? Så er Translog Denmark ApS stedet for dig! Vi er en dynamisk virksomhed i transportbranchen, der søger en dygtig regnskabsmedarbejder til vores team.
Dine primære opgaver vil omfatte håndtering af fakturering, indtastning af bilag, afstemninger, momsafregning samt udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber. Hvori du dernæst refererer til den daglige drifts ledelse og er med til at sikre en effektiv og korrekt økonomistyring i virksomheden.
Personlift- eller truckmekaniker søges
Du bliver en del af stærkt team, der foretager reparationer og service på vores personlifte og trucks.
Du vil få en tid med sidemandsoplæring på de mærker du ikke allerede kender.
Du skal helst kunne se dig selv som selvstændig og pligtopfyldende. Du skal kunne lide både at gå på værkstedet samt køre ude
People Planning Specialist
Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som vores nye People Planning Specialist får du ansvaret for at planlægge vores medarbejderes arbejdstid, og du er med til at sikre, at vi altid har de rette medarbejdere, på det rette sted og rette tidspunkt.
Primært vil du bruge din tid på at planlægge og tilrettelægge vagtplaner for prædefinerede afdelinger i Varehuset, hvor du driver samarbejdet med ledere og managers i at finde frem til det rette behov for den specifikke afdeling og sikrer på den måde, at vi altid er klar til at tage imod vores kunder.