Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
199 job ads match your search 199 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Tekniker med interesse for automation
Primære arbejdsopgaver:
- Yde teknisk support til produktionen
- Deltage i udvælgelse og implementering af nyt udstyr og nye processer.
Vi kan tilbyde en spændende, central og selvstændig stilling i en international koncern. Hos os får du en afvekslende arbejdsdag, hvor du kommer til at arbejde sammen med forskellige kolleger og afdelinger
Dedikeret kundeserviceassistent søges til vikariat
Vil du arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor kundeservice i en mindre virksomhed, hvor samarbejde og godt kollegaskab vægtes højt?
Du vil komme til at indgå som en naturlig del af vores administration. Dine opgaver vil være alt inden for kundeservice, og du vil få en afvekslende hverdag.
Vi er opmærksomme på hinandens trivsel, og hjælper gerne med opgaver på kryds og tværs af afdelingerne. Du bliver derfor en del af et hold, hvor det handler om at komme fælles i mål.
Do you want to help accelerate the green transition with geothermal energy?
We are looking for a new colleague who is passionate about research and development projects with shallow geothermal energy at the Research Centre for the Built Environment, Climate and Water Technology at VIA University College.
The position is limited to 2 years of employment with possibility for extension and tenure for the exceptional candidate.
Depending on your interests and experiences, you can help shape the work contents of your position. In headlines, your work will include:
- Participation in applied research and development projects with external partners on practice-related issues
- Dissemination and publication of research results also in peer reviewed journals
QA Assistant
Motiveres du af en stilling, hvor du har fokus på systemer og kvalitet? Og vil du arbejde med fremstilling af pakkematerialer til den farmaceutiske industri?
Du vil få daglig sparring med operatører, specialister og ingeniører i vores produktionsenhed i Horsens – som årligt producerer ca. 2,5 milliarder enheder.
Vi tilbyder en spændende stilling med mulighed for at sætte dit personlige præg på måden, tingene fremadrettet skal gøres på.
Driftsleder til emulsionsfabrik i Horsens
Vil du være med til at drive Colas’ emulsionsproduktion i vores moderne emulsionsanlæg? Og ønsker du at blive den daglige driftsleder, som vil stå for planlægning og produktion af emulsion? Vi søger dig, som har en teknisk uddannelse og en praktisk tilgang til dit arbejde.
Vi tilbyder gode ansættelsesforhold med løn, pensionsordning og helbredssikring. I Colas får du desuden gode udviklingsvilkår i form af efteruddannelse og karrieremuligheder.
Juridiske profiler med interesse for Små og mellemstore selskaber
Interesserer du dig for EU-selskabsskatte- og afgiftsret, GDPR eller AI?
Afdelingen har kontinuerligt fokus på at effektivere kerneopgaverne – sagsbehandling og kontrol – hvilket også betyder, at vi arbejder med at udvikle løsninger, hvor vi kan bruge de mange data, vi har adgang til fra arbejdsgivere, banker mv. i vores opgaveløsninger. Automatiseringer stiller nye krav til juridiske analyser.
Din opgave vil bl.a. være at sikre, at der udarbejdes de nødvendige forvaltningsretlige konsekvensanalyser, konsekvensanalyser vedrørende databeskyttelse og anvendelsen af AI for at sikre lovmedholdelighed og sikkerhed i udviklingen og den løbende drift af afdelingens modeller.
Start din karriere som kontorelev i Skattestyrelsen i Horsens
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv?
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation.
Jeg føler mig som en del af medarbejdergruppen, men der er samtidig fokus på at give mig de rammer, jeg har behov for som elev, så jeg f.eks. ikke føler et for stort ansvar. Der er derfor plads til at lære nye kompetencer, samtidig med at der er en bevidsthed om at give mig spændende udfordringer, svarende til mit erfaringsniveau.
Operatør til aftenhold
Du vil i jobbet varetage drift af maskiner i et reguleret miljø underlagt GMP. Du vil indgå i et team, der sammen passer flere maskiner samtidigt. Der kan opstå perioder, hvor du arbejder alene.
Arbejdstiden er mandag - torsdag: 13.20-21.50.
West Pharmaceuticals har mange spændende udfordringer at byde på, og de kan sikre dig både faglige og personlige udfordringer. Omgangstone er åben og uformel, og du vil få mange gode kolleger.
Bogholder til vores kædebogføringsafdeling
Har du lyst til at arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service?
Du far ansvaret for egne butikker i kæden, samt far medansvar for kædekontorets 2 bogholderier. Opgaverne løses I et team på ca. 20 dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med og hvor hjælp og kollegial sparring altid er lige ved hånden.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
HSEQ Manager
Som HSEQ Manager får du hovedansvaret for udvikling og vedligehold af vores etablerede systemer for styring og rapportering indenfor kerneområderne:
- Sundhed og sikkerhed – ISO45001
- Kvalitet – ISO9001
- Miljø – ISO14001, ESG
- Bæredygtighed – ESG
- Styring, compliance – ESG
Vi tilbyder et spændende og afvekslende arbejdsmiljø, og du får din egen plads på kontoret, frokostordning samt gode muligheder for hjemmearbejde.
Medarbejder til indtjekning af leasingbiler i Horsens
Har du erfaring fra autobranchen og stor interesse for og viden om biler og deres udstyr? Og kunne du tænke dig at blive en del af en organisation, hvor kvalitet og service er i højsædet?
Din primære arbejdsopgave bliver indtjekning af leasingbiler med kosmetisk gennemgang for skader og udfærdige en rapport.
Du bliver en del af et fagligt fællesskab og et godt arbejdsmiljø. Som arbejdsplads vægter vi trivsel højt, og derfor måler vi og taler løbende om trivslen i arbejdshverdagen.
Nysgerrig og selvstændig mekaniker
Er du en erfaren mekaniker, der brænder for at være en del af et ungt og succesfuldt team? Er du ansvarsbevidst, og kan du lide at arbejde selvstændigt? Har du lyst til at udfordre dig selv i en hverdag med en bred vifte af opgaver?
Carepoint Horsens er en veletableret virksomhed med solid know-how indenfor sit felt. Du vil opleve et ungdommeligt og energifyldt arbejdsmiljø, hvor du med frihed under ansvar arbejder selvstændigt med mekanik og reparation.
Dine primære arbejdsopgaver som mekaniker vil være:
- Udførelse af reparationer og vedligehold på biler af forskellige mærker
- Udførelse af serviceeftersyn på biler af forskellige mærker
- Diagnosticering og fejlfinding på mekaniske systemer
HR-ansvarlig
Du bliver ansvarlig for HR-funktionen i virksomheden, herunder rekruttering/onboarding af nye medarbejdere. I samarbejde med ledergruppen bliver du ansvarlig for etablering af vores arbejde indenfor HR - alt fra det praktiske til strategiske områder.
Med en stærk og omgængelig personlig profil opbygger du tillidsfulde relationer, og det ligger dig naturligt at være opsøgende i din dialog med både ledere og medarbejdere, så du herigennem kan være på forkant med virksomhedens fremtidige behov og være direktionens og ledergruppens fortrolige sparringspartner, når det kommer til rekruttering, udvikling mv.
Beskæftigelsesvejleder til Fødevareforbundet NNF
- med lyst til at bidrage til vores ambitiøse indsats for vores ledige medlemmer.
Tror du på, at tidlig indsats virker? Er du en haj til jobformidling, og kan du motivere vores ledige medlemmer til at opkvalificere sig?
Du får et job, hvor dialog og samarbejde med kolleger, afdelingsrepræsentanter, tillidsrepræsentanter, jobcentre og virksomheder er i højsædet. Et job, hvor både din faglighed og personlighed gør en forskel, og hvor den ene dag ikke nødvendigvis ligner den anden.
Customer Management Specialist
Du bliver en del af et erfarent team af hjælpsomme og positive kolleger og et spændende, udfordrende og afvekslende arbejde med en høj grad af selvstændighed.
I din rolle er du ansvarlig for at tage vare på vores kunder, håndtering af kontrakter, prisjusteringer og mange andre henvendelser.
Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.
Customer Management Specialist
Air Liquide er verdensledende inden for gasser, teknologi og tjenester til industri og sundhedspleje.
Gennem sine medarbejderes engagement og mangfoldighed fremmer Air Liquide energiomstilling og økologisk omstilling samt ændringer i sundhedspleje og digitalisering, hvilket skaber merværdi for alle sine interessenter.
Slut dig til os for en stimulerende oplevelse: Du vil se en verden af muligheder for at lære og udvikle sig, hvor innovation er kernen i vores forretning, i et åbent, samarbejdende og respektfuldt miljø.
Er du klar på et uddannelsesforløb, der betaler sig?
Få løn mens du uddanner dig inden for administration og byg en karriere, hvor du både udvikler dine faglige og personlige kompetencer i et stærkt fællesskab.
Vi tilbyder et dynamisk uddannelsesforløb som kontorelev på to år, hvor du lærer alt om administration, kundeservice og meget mere.
Vores team arbejder tæt sammen og værdsætter en god omgangstone.
Administrativ ledelsesstøtte til Styring og kvalitetsenhed
Motiveres du af en arbejdsdag fyldt med varierende, administrative og koordinerende opgaver, stort ansvar og gode kolleger? Vi er netop nu på udkig efter en dygtig kollega, der søger faglige udfordringer og trives i en travl hverdag. Der er et stort udviklingspotentiale i stillingen.
Du bliver en central tovholder og blæksprutte for mange af de administrative opgaver, der er i afdelingen Små og mellemstore selskaber. Din primære opgave bliver at sørge for, at administrative bestillinger til afdelingen bliver sat i gang hurtigst muligt samt at understøtte afdelingens ledere med stort og småt.