Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
46 job ads match your search 46 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
Privatkundechef – Skjern
Vi søger dygtig privatkundechef til vores dedikerede team i Skjern. Er du passioneret omkring at lede og udvikle et team, der fokuserer på at opbygge stærke kunderelationer? Har du ledelseserfaring fra bankverdenen og en stærk forståelse for privatkundesegmentet?
Som privatkundechef er du en del af bankens ledergruppe, hvor du kan sætte dit præg på bankens strategi og retning. Vi tilbyder gode arbejdsvilkår i en alsidig og uformel dagligdag, hvor der er stor fokus på et godt arbejdsmiljø.
Produktspecialist til Hydraulik
Er du glad for at tale med mennesker og brænder for at levere kompetent og teknisk rådgivning til kunder? Er du en person, der godt kan lide at yde lidt ekstra for kunden? Så bliv en del af vores KRAMP-familie som Produktspecialist!
Du vil få ansvaret for produktrådgivning, tilbudshåndtering, forespørgsler og ordrer fra kunderne indenfor hydraulik. Primært Hydraulikslanger og fittings – et område i stadig vækst hos Kramp, så har du erfaring fra et værksted med produktion af disse vil det være et plus.
Vi tilbyder en konkurrencepræget lønpakke, spændende arbejdsopgaver og en arbejdsplads med god mulighed for personlig og faglig udvikling.
Vil du sikre, at bilerne kommer sikkert på vejen? I Skjern søger vi dig
Er du uddannet mekaniker, bilsagkyndig eller drømmer du om at blive det?
Du bliver en del af Team Varde med 5 synshaller og 5 kollegaer. Du bliver ene ansvarlig for din ”helt egen” synshal, som er en lille hal med stort potentiale, lokalt beliggende i Skjern.
Du vil blive en del af noget større og en arbejdsplads, som har fokus på miljø, sundhed og medarbejdertrivsel.
Salgsassistent til Skjern
Til vores Imerco Home Skjern søger vi en salgsassistent. Stillingen er en fast stilling på 30 timer ugentligt. Kunne du tænke dig at blive en del af Danmarks største kæde indenfor køkken, gaver og bord?
Så tilbyder vi dig en stilling som salgsassistent hvor du:
- får en uforudsigelig hverdag med masser af udfordringer
- bliver en del af et ambitiøst og fagligt stærkt team
- skal sælge nogle af Danmarks stærkeste brands.
Hundetræner
Servicehundeforeningen arbejder dagligt for at uddanne og udplacere psykiatriske servicehunde til folk med psykiske udfordringer. Servicehundeforeningen er en stor landsdækkende forening, som samarbejder med kommuner over hele landet.
Vi søger en eller flere nye kollegaer, som er klar til at træne hunde til at hjælpe mennesker, der er udfordret i hverdagen. Hvis du vil være med til at skabe forandringer for et psykisk sårbart menneske og være med til at uddanne servicehunde af høj kvalitet – kunne jobbet være noget for dig.
Marketing Specialist (Hybridarbejde)
Er du klar til at være en vigtig del af vores dynamiske marketingteam hos Kramp? Trives du i et samarbejdende miljø, hvor dine indsigter og kreativitet kan gøre en reel forskel? Så har vi en spændende mulighed til dig!
Som Marketing Specialist hos Kramp vil du spille en afgørende rolle i at drive brand-alignment, håndtere brandplaner og udføre taktiske marketingkampagner for at opnå vores operationelle mål. Fra udvikling af overbevisende indhold til print og web til analyse af data og overvågning af kampagners præstation vil du være i front for vores marketingindsatser.
Purchase Order Specialist, global funktion
Har du erfaring med at lede og overse end-to-end indkøbsprocesser? Trives du med tæt kommunikation med interne stakeholdere og eksterne leverandører?
Dine primære opgaver vil bestå af at lede og overse de aktive end-to-end indkøbsprocesser der foregår i Kramp. Det er lige fra at placere, bekræfte og kontrollere status på ordrer i forhold til at opretholde rettidig levering af varerne. Kommunikere og netværke med interne og eksterne stakeholdere, og dermed også være i tæt kontakt med andre salgs- og logistikafdelinger på tværs af landegrænser.
Junior Operations Excellence Specialist
Har du indsigt i supply chain på bachelor niveau og er du lidt geeky med value stream og end2end processer? – så er her en fantastisk mulighed for dig, der ønsker en international karriere.
Jobbet er en ny position, så der vil være gode muligheder for selv at skabe den rigtige ramme på sigt. Det er derfor vigtigt, at du er selvstændig og helt naturligt tager ordet og initiativet i dine projekter. Projekterne vil alle fokusere på, at skabe excellence i alt hvad vi gør, på tværs af operations og i fuld alignment med vores øvrige primære funktioner i supply chain og commerce.
Mechanical Development Engineer
Do you bring a relevant degree within Mechanical Engineering, and do you want to work with all aspects of mechanical development from the early concept phase over prototyping, documentation, until release for mass production?
As an integral part of a cross-functional unit, you will team up with other colleagues within hardware and software as well as technical project managers. Also, you will be in touch with our Value Streams, Quality, Global Procurement, Workshops and Manufacturing.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Kvalitetsansvarlig med fokus på udvikling, optimering og bæredygtighed
Brænder du for kvalitetssikring, og har du erfaring med at udvikle og implementere procedurer og processer? Hvis du tilmed har kompetencer og færdigheder inden for kvalitetsstyring og kendskab til ISO 9001, er denne stilling hos Solid Energy A/S i Skjern måske den næste spændende udfordring for dig!
Som kvalitetsansvarlig vil du få en helt central rolle i virksomhedens kvalitetsstyring, og du skal naturligt kunne påtage dig ansvaret for at forme, forbedre og optimere på kvalitetsarbejdet.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Salgsassistent – gerne jæger eller outdoor-entusiast. Er det dig, vi søger?
Hos Korsholm A/S har vi travlt, og vi søger derfor en passioneret salgsassistent til vores jagt og outdoor-afdeling.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Vejledning af kunder, såvel passionerede, dygtige jægere og outdoor-entusiaster som nybegyndere
- Formidling af viden med fokus på detaljen
- Give kunden en personlig og indlevende oplevelse
Det vil være en fordel, at du er butiksuddannet, men det er ikke et krav. Du besidder en naturlig flair for salg og er udadvendt med et godt humør.
Erfaren specialist i kvalitet til globalt team
Vil du være garant for, at kvaliteten er i top på forretningsområderne inden for indvendig og udvendig solafskærmning, vinduer, fjernbetjeninger og elektriske motorer til alle VELUX’s produkter, og har du lyst til at være en del af et globalt team bestående af 6 dedikerede kollegaer?
Dine primære opgaver vil være at:
- Sikre fremdrift og aktivt deltage i kvalitetsaktiviteter/-leverancer i projekter og ændringer
- Sikre design for kvalitet – i produkt og proces
- En central del af teamet som specificerer og godkender emner, nyt udstyr og processer
Underviser til Byg, bolig og anlæg
Som underviser på Byg, bolig og anlæg, vil du komme til at arbejde tæt sammen med vores nuværende faglærer om at planlægge og undervise i fagområdet BBA, hvor der arbejdes med forskellige håndværksmæssige produktionsopgaver – interne som eksterne.
Udover den praktiske undervisning skal eleverne også undervises i teoretiske emner i tilknytning til faget Byg, bolig og anlæg og eventuelt valgfag samt PASE (Privatøkonomi, arbejds-, samarbejds- og erhvervslære).
Du vil blive kontaktlærer for nogle af eleverne på Byg, bolig og anlæg, og her vil du i samarbejde med vores vejledere være tovholder på elevernes faglige progression og udvikling.
Project Data Assistant
Vil du være med til at forme fremtiden for datahåndtering og projektsupport i vores Teknikafdeling?
Vi tilbyder en spændende og varieret stilling, hvor du bliver en nøglespiller i vores stræben efter at optimere vores indsamling og analyse af produktdata, tekniske dokumentation, og vores projektprocesser.
Du får rig mulighed for personlig og faglig udvikling i en international organisation, der opererer efter værdier såsom købmandskab, fleksibilitet og integritet.
Værtskoordinator!
Har du flair for god service, og kender du værdien af et godt værtskab for at skabe mindeværdige oplevelser for museumsgæster? Så er du måske vores nye værtskoordinator!
Arbejdsopgaverne kan bl.a. være:
- At “tage gæstebrillerne på” og sikre, at gæsteoplevelsen får primært fokus
- Daglig dialog med hovedværter og værter på besøgsstederne
Vi tilbyder dig en ambitiøs arbejdsplads, hvor vi hver dag vil blive endnu bedre til gæsteservice.
Research & Development (R&D) Manager
As our R&D Manager, you will:
- Play a pivotal role in our Technology organization.
- Be part of a collaborative and professional R&D team, driving innovation and improvements at every level.
- Good opportunities for personal and professional development in an international corporate environment.
Embrace this opportunity to become a key player in an international company where your skills in leadership, creativity, and innovation can flourish.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Er du en erfaren salgskoordinator?
Motiveres du af selvstændigt at administrere før- og eftersagsbehandling ifm. bolig salg?
Det primære arbejdsområde er selvstændigt at drive sagsbehandling fra start til slut. Der er tale om en spændende stilling for den, som brænder for at strukturere, administrere og skabe en god kundeoplevelse.
Du vil opleve et uhøjtideligt samt uformelt arbejdsmiljø. I teamet går vi op i at bibeholde en professionel hverdag med kunden i fokus, men hvor der samtidig er plads til alle medarbejdere og sociale relationer.