Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Jobindex will work correctly.
18 job ads match your search 18 job ads found
Would you like to receive job ads like this by mail?
IT Systems Administrator
In NORDEN, we treat data as an asset. To extract as much value as possible from the data we collect, and to increase our speed of innovation, we are increasingly leveraging public cloud technologies.
And this is where you come into the picture. We are looking for a new team member to join us on the ongoing transition from classic on-premises-based infrastructure to a modern hybrid-based landscape.
Hundetræner
Servicehundeforeningen arbejder dagligt for at uddanne og udplacere psykiatriske servicehunde til folk med psykiske udfordringer. Servicehundeforeningen er en stor landsdækkende forening, som samarbejder med kommuner over hele landet.
Vi søger en eller flere nye kollegaer, som er klar til at træne hunde til at hjælpe mennesker, der er udfordret i hverdagen. Hvis du vil være med til at skabe forandringer for et psykisk sårbart menneske og være med til at uddanne servicehunde af høj kvalitet – kunne jobbet være noget for dig.
Event-assistent med flair for salg og kundeservice
Vores målsætning som firma er, at SuperEvent skal være bredt kendt som stedet, hvor man får sjove og spændende fælles oplevelser til både private og firmaarrangementer.
Dine opgaver vil bl.a. være direkte gæstekontakt i vores EventCentre og kundeservice pr. mail og telefon, koordinering af arbejdsplaner for timelønnede samt det primære ansvar for vores MødeCenter i København.
Du vil også komme til at arbejde med afvikling af BreakoutRooms (game master / vært) samt klargøring af mødelokaler.
Servicemedarbejder til forefaldende opgaver
Efter næsten 18 år i Finans Danmark har vores nuværende servicemedarbejder søgt nye udfordringer.
Du har en række faste opgaver. Nogle løses dagligt og andre med anden frekvens. Og så får du opgaver henover dagen, når dine kolleger har brug for hjælp.
Vedligehold af inde- som udearealer: Daglig vask og fejning af gården, ordne skraldeskur, klargøre terrasse og havemøbler, holde orden i cykelkælder mv.
Du bliver en del af en afdeling, som sætter en ære i at sørge for, at vores hus (Finanssektorens Hus) altid fremstår bedst muligt, og at vores kolleger har hvad de skal have for at lave deres arbejde.
IT Supporter - contribute to delivering and building IT services
Are you in the place of making your next career move in the direction of your professional IT growth? And do you want to keep building a work-life around your passion for technology and to advance your knowledge and practical skills even further within this area?
You will enter a great team-based and international environment working with both local and international colleagues.
And you will become part of a philosophy and work culture of informality, knowledge-sharing, autonomy, freedom of innovative ideas, and responsibility to the individual.
Back Office Trainee (Kontorelev med speciale i administration)
As a Kontorelev at Getinge, your development is taken care of from the first day. The education is a 2-year program, a combination of work at the office and school attendance, as part of the BackOffice team.
As a Kontorelev spezialising in Administration in our Getinge BackOffice Team you will be introduced to and work with varied and challenging jobs, including order handling related to our software product lines and support of our Sales and Service Units across the globe.
You will also work with various administrative tasks within pricelist maintenance, data quality, supplier management and process descriptions.
Sælger for vores bogføringsydelse – du kan arbejde fra udlandet eller hjemmefra på deltid eller fuldtid
Vi søger lige nu flere sælgere til at være del af vores team for at håndtere de mange henvendelser vi får fra potentielle nye kunder. Der er intet cold-sale involveret, potentielle nye kunder henvender sig til os gennem vores hjemmeside, Facebook eller lignende.
Revisor1 er profitabel og 100% ejet af ejerlederen. Medarbejderne trives, og du slipper for corporate bullshit, endeløse møder og et giftigt arbejdsmiljø.
Account Manager
Er du en erfaren og konkurrencelysten sælger? Er du en hunter, når du opsøger nye potentielle kunder, og ønsker du at opbygge din egen B2B-pipeline?
Som Account Manager er det dit ansvar at booke solide kvalitetsmøder. Forberedelsen til alle kunder er altid baseret på egen grundig research og brug af vores mange referencer. Dialogerne med vores kunder er vidt forskellige, men har det til fælles, at du hurtigt og præcist skal levere budskabet i telefonen, på en sådan måde at det skaber interesse og nysgerrighed for vores koncept.
Head of Customer Centricity
Do you enjoy building solid and long-lasting relationships to maximize customer satisfaction and ensure business growth? And are you a strategic thinker who appreciates aligning overall business goals with stakeholder management?
As the Head of Customer Centricity at NORDEN, you will be in charge of building our internal approach towards selling our offerings to key accounts. You will be developing and anchoring a new and innovative sales approach across our functional teams and products of Logistics, Decarbonisation and Chartering, supporting NORDEN’s strategic priority.
Målrettet og dedikeret sælger/fundraiser med stort hjerte for dyr
Vi søger en målrettet og dedikeret telefundraiser, der kombinerer salgs- eller fundraisingerfaring med stor indignation over dyremishandling og en brændende lyst til at være en del af forandringen mod mere retfærdighed for dyr.
Du har talegaver, der ligger væsentligt over normen. Du keder ikke modparten – du har humor og kan fortælle den gode historie. Du vil selvfølgelig blive oplært i de forskellige kampagner og indsatser, så du er klædt godt på til opgaven.
Vi kan tilbyde mellem 13 og 35 timer om ugen, hvor 30 timer er det ideelle. Vores kontor ligger i København K, men vi er åbne for muligheden for, at jobbet udføres som hjemmearbejde.
Bliv en del af et spændende og internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel i europæisk uddannelse
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) søger en inspektør med ansvar for udvikling og tilsyn ved Europaskolernes danske sprogsektioner i sekundærafdelingen (fra 6. klassetrin til og med den Europæiske Studentereksamen - EB).
Som inspektør får du ansvar for at koordinere pædagogisk udvikling og tilsyn med undervisningen på vores danske sprogsektioner i Bruxelles og Luxembourg. Dertil kommer tværgående udviklings- og tilsynsopgaver ved Europaskolerne generelt.
Game-Master og Eventmedarbejder på deltid / studiejob
Vi søger dygtige, udadvendte og servicemindede medarbejdere til et spændende og alsidigt deltidsarbejde, hvor du vil være med til at give vores gæster en fantastisk oplevelse.
SuperEvent er førende i København inden for afvikling af Breakout Rooms / Escape rooms og FunEvents. Du bliver en del af vores afdeling i Rødovre og København C.
Antal timer: ca. 6-15 timer om ugen efter aftale – i perioder kan der være flere timer.
Passionerede individer til privatundervisning
Superprof rekrutterer lærere på tværs af hele Danmark og inden for et stort antal fagområder, herunder matematik, videnskab, sprog, musik, lektiehjælp, sundhed og velvære, fitness og meget mere.
Fordelene ved at arbejde på Superprof:
- Administrer dine egne priser uden mellemliggende omkostninger (vi opkræver ikke provision)
- Vælg selv, hvilke elever du accepterer, og administrer din egen tilgængelighed
- Undervis i dit eget hjem, hos eleven, i dit lokalområde eller online til hele Danmark
Bygningstaksator til Næstvedområdet
Som bygningstaksator på Sjælland, er du en del af taksatorteamet i afdelingen for indbo-, og bygningsskader. Du får 20 dygtige kolleger og din opgave vil være behandling af bygningsskader med fokus på opnåelse af høj medlemstilfredshed.
Dit arbejde foregår primært selvstændigt ude hos vores medlemmer, når du ikke arbejder hjemme eller på vores hovedkontor i København.
Project Assistants for Danish Transcription
The work is part-time transcription of research interviews and legal material in Danish. The project assistant can decide on the amount of work to take on.
Compensation is based on the length of the recording, number of speakers on the recording and the transcription type. The time spent to transcribe one recording hour depends on the person’s typing speed (usually around 3-4 hours per recording hour).
Arbejd hjemmefra med kundeservice!
Trives du med tekniske udfordringer, god kundeservice og fart på?
Vi søger nu nogle skarpe hoveder, der ikke er bange for tekniske udfordringer, en travl hverdag og elsker at stræbe efter at yde den bedste oplevelse for andre!
I teamet vil du være ansvarlig for at supportere kunder via telefon, forstå deres problem og hjælpe med at løse dem. Det kunden ikke ser, er arbejdet bag kulisserne - at dokumentere deres henvendelser, holde vores systemer opdaterede og arbejde med mål, der vil hjælpe dig med at udvikle dig i rollen.
Grafisk studentermedhjælper til marketing- og kommunikationsafdelingen
Er du en kreativ schweizerkniv med en bred vifte af færdigheder inden for marketing og kommunikation? Ønsker du at udvikle dine evner i en international organisation?
Din daglige gang vil være på vores hovedkontor i Amaliegade i hjertet af København, hvor du vil arbejde sammen med ca. 25 engagerede kollegaer.
Din studieretning er ikke afgørende, så længe du besidder solide grafiske og kommunikative kompetencer.
Ambitiøs Regnskabsassistent søges til velkonsolideret rådgivningsvirksomhed
Trives du med fokuserede arbejdsopgaver, og besidder du de grundlæggende kompetencer inden for bogføring? Har du lyst til at blive en del af en uformel og flad organisation, hvor muligheden for at sætte dit eget aftryk på netop dine opgaver ligger lige for?
Hos Selected Group, bliver du en del af en engageret regnskabsafdeling, hvor du refererer til virksomhedens CFO. Du får mulighed for sætte dit præg på de opgaver, du bliver ansvarlig for. Virksomheden er i en vækstfase, så der vil absolut være mulighed for at udvide dit ansvarsområde.