Er du drevet af at skabe stærke relationer og hjælpe kunder med at træffe vigtige beslutninger om deres økonomiske fremtid? Har du en proaktiv tilgang til dit arbejde og trives med at tage initiativ? Så er det måske dig, vi søger til vores Advisory-team i Danica!

Vi tilbyder dig mere end et job!

Hos os får du ikke bare en arbejdsplads, men også:

  • Fleksibilitet i hverdagen: Arbejd fra vores moderne kontor i Suntower, København K, og hjemmefra op til to dage om ugen. Arbejdstiden er primært fra kl. 8-16 og hver anden uge, haves en aftenvagt fra kl. 12-20.
  • Mulighed for at gøre en forskel: Hjælp vores kunder med at træffe vigtige beslutninger om deres fremtid, samtidig med at du bidrager til at styrke den grønne omstilling og sundheden i Danmark.
  • Udvikling og sparring: Bliv en del af et team, hvor vi spiller hinanden gode gennem vidensdeling, feedback og fokus på holdånd.

Din rolle: opsøgende rådgiver med en stærk kundetilgang

Som pensionsrådgiver bliver din vigtigste opgave at tage kontakt, til Danicas nye kunder og hjælpe dem med at forstå og udnytte deres muligheder. Du vil primært række ud til kunderne, der endnu ikke har booket møde med os og herefter afholde mødet. Din indsats vil være afgørende for at sikre, at vores kunder føler sig hørt, forstået og trygge i deres beslutninger.

Hvad skal der til for at lykkes?
For at lykkes i rollen skal du være rådgiver med en naturlig evne til at skabe relationer og tænke ud af boksen:

  • Du har solid erfaring med pensionsrådgivning og en relevant uddannelse, som eksempelvis Forsikringsakademiets niveau 4.
  • Du er proaktiv, tillidsvækkende, udadvendt og en stærk kommunikator, der forstår at møde kunderne i øjenhøjde.
  • Du trives i en digital hverdag og har en struktureret tilgang til dit arbejde.
  • Har du kendskab til bank og investering, er det en fordel.

Vi leder efter en kollega, der tager initiativ, holdspiller med stort H, elsker at gøre en forskel og har mod på at tage kontakt, til nye kunder.

Kom med på en spændende rejse

Hos Danica arbejder vi målrettet på at skabe de bedste løsninger for vores kunder, og vi ser dig som en vigtig del af den rejse. I vores team kombinerer vi høj faglighed med godt humør og en stærk kultur, hvor vi hjælper hinanden med at blive bedre hver dag.

De første tre måneder vil din base være på kontoret i Suntower, så du får en grundig introduktion til vores team og arbejdsform. Herefter får du mulighed for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen.

Er du klar til at gøre en forskel?

Send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, hvor du fortæller os, hvorfor netop du er den rette til denne rolle.

Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt:

  • Nicklas Skovby på 29 31 09 21 (hverdage kl. 8-12)
  • Jesper Klittegaard på 23 39 51 04 (hverdage kl. 8-12)

Vi glæder os til at høre fra dig.