Pensionsrådgiver til online møder – gør en forskel for vores kunders fremtid
Er du passioneret omkring at skabe værdi for Danicas kunder, gennem personlig og professionel rådgivning? Vil du være en del af et stærkt team, der arbejder hver dag for at give vores kunder økonomisk tryghed, og bidrage til en bæredygtig fremtid?
Så læs med her – vi søger lige nu en dygtig pensionsrådgiver til vores Advisory-team i Danica!
Vi tilbyder dig mere end et job!
Hos os får du ikke bare en arbejdsplads, men også:
- Fleksibilitet i hverdagen: Arbejd fra vores moderne kontor i Suntower, København K, og hjemmefra op til to dage om ugen. Arbejdstiden er primært fra kl. 8-16 og hver anden uge, haves en aftenvagt fra kl. 12-20.
- Mulighed for at gøre en forskel: Hjælp vores kunder med at træffe vigtige beslutninger om deres fremtid, samtidig med at du bidrager til at styrke den grønne omstilling og sundheden i Danmark.
- Udvikling og sparring: Bliv en del af et team, hvor vi spiller hinanden gode gennem vidensdeling, feedback og fokus på holdånd.
Din rolle: rådgiver med fokus på relationer
Som pensionsrådgiver bliver din vigtigste opgave at hjælpe vores kunder med at forstå deres muligheder og træffe bevidste valg, om deres pension og økonomi. Du vil primært afholde planlagte net- og telefonmøder, men vi forventer også, at du har lysten og evnen til at være opsøgende, og skabe nye rådgivningsmuligheder.
Hvad skal der til for at lykkes?
- Du har solid erfaring med pensionsrådgivning og en relevant uddannelse, som eksempelvis Forsikringsakademiets niveau 4.
- Du er tillidsvækkende, udadvendt og en stærk kommunikator, der forstår at møde kunderne i øjenhøjde.
- Du trives i en digital hverdag og har en struktureret tilgang til dit arbejde.
- Har du kendskab til bank og investering, er det en fordel.
Herudover er du en holdspiller, der værdsætter samarbejde og bidrager positivt til teamet.
Kom med på en spændende rejse
Hos Danica arbejder vi målrettet på at skabe de bedste løsninger for vores kunder, og vi ser dig som en vigtig del af den rejse. I vores team kombinerer vi høj faglighed med godt humør og en stærk kultur, hvor vi hjælper hinanden med at blive bedre hver dag.
De første tre måneder vil din base være på kontoret i Suntower, så du får en grundig introduktion til vores team og arbejdsform. Herefter får du mulighed for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen.
Er du klar til at tage det næste skridt?
Send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, hvor du fortæller, hvorfor du er den rette til rollen.
Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt:
- Jesper Klittegaard på 23 39 51 04 (hverdage kl. 8-12)
- Nicklas Skovby på 29 31 09 21 (hverdage kl. 8-12)
Vi glæder os til at høre fra dig.