Teamkoordinator til Autismetilbuddet Kelsbjergvej
Vi søger en engageret teamkoordinator, der brænder for faglig kvalitet, og som kan understøtte vores kerneopgave: at styrke livskvaliteten hos mennesker som lever med autisme og sikre borgernes trivsel gennem en høj faglig indsats – både i praksis og i dokumentationen.
Som teamkoordinator arbejder du tæt sammen med de to teams du er koordinator for og er en aktiv del af dagligdagen – på lige fod med dine kolleger. Du bliver en vigtig spiller i at opretholde og udvikle et forpligtende, fagligt fællesskab, hvor vi har arbejdsglæde og stolthed i højsædet.
Autismetilbuddet Kelsbjergvej er et helt nyopført bo- og aktivitetstilbud for unge og voksne med moderat til svær autisme, placeret i skønne omgivelser ved Fangel, i det sydlige Odense. Vi søger en team koordinatorer til hus 17 og hus 15 med erfaring og lyst til både at indgå i det daglige arbejde med borgerne samt at være tovholder omkring arbejdsplanen og understøttelsen af den faglige indsats.
Vi er allerede i fuld gang, alligevel er stillingen en spændende mulighed for at være med allerede fra de første skridt på gangene på Kelsbjergvej, og du får en unik mulighed for at være medskaber på kultur, traditioner og fremtiden på din nye arbejdsplads, når vi sammen skaber et helt nyt og højt specialiseret autismetilbud. Vores fokus, og det du skal arbejde ind i, er, i rolige og trygge omgivelser, at støtte den enkelte i at leve et så uafhængigt og meningsfuldt liv som muligt.
Som teamkoordinator på Autismetilbuddet Kelsbjergvej, ansættes du til bl.a. at varetage planlægningen af arbejdsplanen for primært 2 huse. Du vil ligeledes indgå i et team, på lige vilkår med de andre medarbejdere, som du har din daglig gang med. Selvom du er tilknyttet et team, ønsker vi at skabe en arbejdsplads, hvor vi er et fællesskab, og har en fælles stolthed ved, at være en del af ”Kelsbjergvej”.
Samtidig med at du bidrager med din faglighed og arbejder for vores fælles kerneopgave, er det vigtigt for os, at du bidrager til at spille dine kollegaer gode, bidrager til arbejdsglæde og resultatskabelse og forstår den rolle du spiller i et forpligtende arbejdsfællesskab.
Om os
Vores botilbud består af fire huse. Uanset huset er vores fælles mission klar: Vi skaber rammerne for det gode liv – med høj faglighed, respekt og menneskelighed. Botilbuddet består af fire huse, hvoraf to huse er opført med henblik på at imødekomme behov for at leve i et miljø med stærkt begrænset stimuli. De to øvrige huse, understøtter i højere grad behov for stimulerende og udviklende fællesskaber.
Organisatorisk, er hvert hus sit eget og har sin nærmeste leder, mens aktivitetstilbuddet er fælles for alle. De første borgere flyttede ind i april 2025 og de sidste flytter ind lige umiddelbart efter sommeren. Der er 35 boliger jf. serviceloven § 105 og 40 aktivitetspladser jf. serviceloven § 104. Vi bliver omkring 90 ansatte.
Du kan læse mere om ambitionerne og drømmene for Autismetilbuddet Kelsbjergvej på Odense Kommunes hjemmeside – og du kan også se flere billeder og video fra stedet.
Vi tilbyder
- Et spændende og udfordrende arbejde i et højt fagligt miljø.
- Muligheder for efter- og videreuddannelse.
- Fokus på Rehabilitering.
- Tovholder på arbejdsplanen.
- Et målrettet arbejde med udgangspunkt i borgernes hverdagsliv.
- Uddelegering af diverse ansvars- og udviklingsopgaver.
- Engagerede kollegaer.
- Teammøder/personalemøder.
- Faglig supervision.
- Tæt samarbejde med beskæftigelsesdelen, pårørende samt eksterne samarbejdspartnere.
Vi forventer til gengæld, at du:
- Ved, at det stærke fællesskab ikke kommer af sig selv – det bygger vi sammen fordi vi tror på, at relationer er afgørende for det gode samarbejde.
- Har en socialfaglig uddannelse.
- Har overblik og erfaring med arbejdsplaner.
- Har eller ønsker at tilegne dig kendskab til mennesker med autisme.
- Kan støtte den enkelte borger og tilpasse/graduere støtten løbende i forhold til den enkelte borgers ønsker, behov og ressourcer.
- Kan arbejde ud fra en rehabiliterende referenceramme, dvs. opstille mål og arbejde struktureret, systematisk og målrettet.
- Har kvalifikationer i håndtering af IT-systemer.
- Er tydelig i kommunikation, både verbalt og non verbalt.
- Er dynamisk, åben, faglig nysgerrig, anerkendende og motiverende.
- Er en god samarbejdspartner, der kan reflektere over egne og kollegaers handlinger, tænke positivt, kreativt og fremadrettet.
- Kan arbejde selvstændigt samt indgå i et teamsamarbejde.
- Er sikker i faglig og skriftlig dokumentation.
- Er i besiddelse af kørekort.
Arbejdstiden ligger på alle ugens dage i tidsrummet mellem kl. 7.00 og 23.00 med arbejde hver anden weekend. Enkelte rådighedsvagter kan være en del af stillingen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte konstitueret assisterende rehabiliteringsleder Camilla Aamlid i hverdagene på 20 97 20 24 eller assisterende rehabiliteringsleder Lone Hummel i hverdagene på 20 53 32 21.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 24. august 2025. Vi afholder løbende samtaler.
Kørekort:
B Almindelig bil
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex