Dygtig og serviceminded IT-Supporter til Høje-Taastrup Kommune
Bliv IT-supporter i en udviklingsorienteret afdeling med fart over feltet. Du får et spændende job, hvor du gør en grundlæggende forskel i en spændende kommune i digital udvikling.
Du får rig mulighed for at bruge dine kompetencer sammen med dygtige kolleger, og du får mange spændende opgaver omkring telefonisk og digital brugersupport samt håndtering af Office365, Teams telefoni, AV udstyr, PC’ere, mobil devices mv.
Du indgår som en stærk og primær ressource i vores IT-support med telefonisk og digital support. Dine primære opgaver sætter dig i berøring med:
- Topdesk administration
- Office365 administration
- Teams telefoni administration
- AD administration
- AV møderumsudstyr administration, konfiguration og vedligeholdelse
- Bistå med håndtering af PC’ere, mobil devices, headsets mv.
- Får berøring med mange forskelligartede IT-driftsopgaver.
Du bliver en del af IT-afdelingen på 15 medarbejdere fordelt på to teams. Jobbet er placeret i vores IT-support, hvor du bliver en del af vores servicedesk, som yder god service og support til vores brugere i kommunen.
IT-afdelingen består af erfarne kollegaer, som varetager varierende opgaver med support, netværk, PC’ere og mobil devices, adgangs- og rollestyring mv. Desuden vil du i nogle sammenhænge samarbejde med vores IT-arkitekter, digitaliserings- og systemkonsulenter, samt vores eksterne samarbejdspartnere. Vi har desuden et udbygget samarbejde med Fellowmind, som eksternt varetager vores serverdrift.
Vi har højt til loftet, en uformel omgangstone og en flad beslutningsstruktur. Arbejdspladsen ligger i Høje-Taastrup, tæt på Høje-Taastrup Station med gode tog- og busforbindelser. Vi har en god kantine, en velfungerende og aktiv personaleforening og betalt frokostpause, for blot at nævne et par af vores hverdagsgoder.
Som person og god kollega, kan du spejle dig i flere af følgende egenskaber:
- Er positiv af natur og er i stand til at tackle varierende udfordringer og opgaver
- Er serviceminded og interesseret i at give brugerne en god serviceoplevelse
- Er lyttende, åben og resultatorienteret efter at lære nyt og dele viden.
- Kan gennemskue forretnings- og it-tekniske problemstillinger og forklare disse i simple termer over for kollegaer og brugere.
- Det vil være en fordel, at du er uddannet IT-supporter
- Du holder dig løbende fagligt ajour og evner at formidle din viden.
- Koordinerende og trives med at arbejde selvstændigt men også, som del af et team.
Vigtigst af alt er, at du er nysgerrig og serviceminded med en positiv fremtoning og god faglig rådgiver.
Ansøgningsfristen er søndag den 3. august 2025
Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes via kommunens e-rekrutteringssystem.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konstitueret IT-chef Kenneth Thomsen på mobil 50698313 eller mail kennettho@htk.dk. (Kenneth holder ferie i uge 30 fra den 19.7 til den 27.7). Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 15. august 2025.
Du kan læse mere om Høje-Taastrup Kommune her.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex