Systemtekniker – Telefoni og Unified Communications
Vil du være med til at drive og udvikle komplekse telefoni- og kommunikationsløsninger i en moderne IT-infrastruktur? Så har vi stillingen til dig!
Vi søger en teknisk stærk systemtekniker til vores IT-driftsteam, som vil få en central rolle i at sikre stabil drift, videreudvikling og teknisk rådgivning inden for telefoni og Unified Communications (UC). Du kommer til at indgå i en enhed, hvor der er fokus på stabil drift, og hvor alle arbejder på at optimere vores løsninger for at gøre hverdagen lettere for vores brugere. Jo nemmere teknikken er, jo flere ”hænder” kan løse opgaver.
Læs mere om os og vores arbejdsplads her.
Din vigtige rolle
Du vil blive en vigtig del af den daglige drift og yde teknisk rådgivning og second-level support
vores brugere, herunder kollegaer, institutioner, sygehuse og forvaltninger. Du vil samtidig få ansvar for drift, vedligeholdelse og videreudvikling vores telefoni- og UC-infrastruktur.
Derudover vil du arbejde med overvågning og fejlfinding af komplekse kommunikationsløsninger samt håndtering af incidents, changes og problems i henhold til ITIL. Dokumentation af systemer og arbejdsgange vil også være en del af din hverdag. Endelig vil du få mulighed for at deltage i projekter relateret til nye teknologier og platforme.
Mulighed for faglig og personlig udvikling
Vi tilbyder en teknisk udfordrende stilling i et engageret og socialt team bestående af 7 kolleger med bred teknisk baggrund, hvor alle bidrager med forskellige styrker og kompetencer.
Du får mulighed for at arbejde med hele spektret af tekniske løsninger, hvilket betyder, at du både vil blive udfordret og have mulighed for faglig udvikling og specialisering inden for UC og netværk.
Vi søger en engageret og udadvendt kollega, der ser udfordringer som muligheder, og som trives med at være til stede og være fælles om at løfte de mange opgaver. Vi arbejder tæt sammen og har en uformel og hjælpsom kultur. Selvom vi har fokus på teknik, er vi også optagede af at gøre hverdagen lettere for vores brugere – og det kræver både teknisk snilde og god kommunikation.
”Vi er samlet set et team med 16 medarbejdere under navnet Mobilitet, her har vi en alsidig og spændende hverdag, hvor vi husker at have det sjovt også selvom vi ofte har travlt, vores hverdag varierer meget og det man troede man skulle lave en given dag er ikke altid sikkert er det man ender med at lave. Vi vægter trivsel, humør og humor højt, det er vigtig vi gider kende hinanden” – Teamleder Maria Berg.
Er du struktureret og trives med teknisk ansvar?
I denne stilling forventer vi, at du har solid erfaring med drift og fejlsøgning på VoIP-/UC-løsninger. Derudover forestiller vi os, at du
- Har teknisk indsigt i både on-prem og cloud-baserede kommunikationsplatforme
- Har erfaring med netværk, SIP, QoS og sikkerhed i relation til telefoni
- Er vant til at arbejde med systemintegration, automatisering og scripting (f.eks. PowerShell eller Python)
- Har kendskab til Cisco Call Manager, UCCX, Webex, Puzzel, mobiltelefoni og ITSM-værktøjer
- Er struktureret, løsningsorienteret og trives med teknisk ansvar
- Du har også sans for klassisk kundeservice og formår at smile gennem telefonen, når du yder support til slutbrugere.
Lyder det som noget for dig?
Send os din ansøgning og CV senest den 12. august 2025. 1. og 2. samtaler afholdes i uge 34 og 35, og vi ønsker ansættelse pr. 1. oktober 2025.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning.
Har du spørgsmål til stillingen eller Koncern Digitalisering generelt, er du velkommen til at kontakte Teamleder Maria Berg på 20 11 15 35 (ferie i uge 30-32)
Koncern Digitalisering - stærkest til digitalisering
Vi er 500 medarbejdere, der drifter, udvikler og supporterer digitale løsninger til gavn for medarbejdere, patienter og borgere. Vi er fundamentet i fremtidens sundhedsvæsen og former lige nu Region Østdanmark. Det er spændende og udfordrende - og du kan være med til at skabe innovative teknologiske løsninger, der sætter borgerne i centrum.
#stærkesttildigitalisering
Lær os bedre at kende
Vores arbejdsplads | Hjemmeside | LinkedIn
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 21.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex