Vi mangler en sekretær til plejecentrene i Ældreområdet fra 1. september 2025.

Center for plejeboliger består af plejeboliger fordelt på 7 matrikler i kommunen.

Du vil være i et team af 3 sekretærer, hvor du vil indgå i et fantastisk kollegialt arbejdsfællesskab. Du vil som udgangspunkt få kontor i Lemvig – og eventuelt en dag på en af de andre matrikler.

Dine opgaver vil hovedsageligt være løn- og personale­ administrative opgaver, vagtplan og regnskab.

Arbejdsområdet er præget af tværfaglighed med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

Arbejdsområde

  • KMD-vagtplan
  • KMD-opus (budget/regnskab)
  • Telefonpasning
  • Oprettelse af nyt personale mv.
  • Ind- og udflytninger i plejeboligerne
  • Opgaver for områdets ledere
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Personlige egenskaber

  • Økonomisk sans
  • Gode kommunikative evner
  • Struktureret og handlekraftig
  • Trives med at have mange bolde i luften
  • Nemt til at skabe overblik
  • Gode IT-kompetencer

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny løn.

Yderligere oplysning kan du få ved at ringe til centerleder Anne Marie Damsgaard på tlf. 51 16 67 55.

Stillingen er på 30 timer ugentligt. Har du lyst til at blive en del af holdet, så send os en ansøgning. Der afholdes samtaler sidst i juli.

Sidste ansøgningsfrist tirsdag den 22/7-25.

Ansøgning

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest 22-07-2025 08:00.

Læs mere om Lemvig Kommune på lemvig.dk.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex