Du vil indgå som teknisk serviceleder uden personaleansvar i Team Omsorg, som løser tekniske opgaver, mindre håndværksmæssige opgaver og renholdelsesopgaver af høj kvalitet på plejecentrene.

Du skal varetage følgende opgaver:

Vi søger dig, som ønsker at arbejde kvalitetsbevidst og give den bedst mulige service. Du skal hjælpe med at gøre hverdagen lettere, for både ansatte og borgere. Derfor udstråler og besidder du gode samarbejdsevner på alle niveauer. Du har mange forskelligartede opgaver, hvor nogle skal løses selvstændigt og andre i samarbejde med dine kollegaer.
Vores opgaver spænder vidt, og vores vigtigste opgave er at sørge for, at hverdagen fungerer på plejecentrene.
Du skal arbejde sammen med en anden kollega om driften på Plejecenter Baunehøj. Som teknisk serviceleder har du ansvar for bygningen og driften.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
  • Mindre håndværksmæssige opgaver
  • Vedligeholdelse af plejecentrets hjælpemidler
  • Rekvirering af håndværkere
  • Opsætning af reoler og andre småting
  • Renholdelsesopgaver
  • Håndtering af affald og storaffald

Vi tilbyder:

Du vil komme til at arbejde i et harmonisk team, hvor humor og trivsel vægtes højt. Du vil møde kollegaer, der sætter dig i centrum før sig selv.

Derudover får du:
  • En moderne arbejdsplads med ordnede forhold og et godt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads hvor vi alle er ligeværdige og medbestemmende
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En uformel og kollegial tone, hvor du har frihed under ansvar

Forventninger til dig og dine kompetencer:

Du er evt. uddannet Ejendomsserviceteknikker, men det er ikke et krav. Du har et stort servicegen og har kørekort, minimum kategori B.

Derudover ser vi gerne, at du:
  • har gode sociale kompetencer, og du motiveres af at levere en god service, og kan sætte brugeren i centrum for løsning af opgaven
  • tager ejerskab for arbejdsopgaverne
  • har gode kommunikationsevner
  • har kendskab til CTS-styring, det er dog ikke et krav
Vi ser frem til at få en dygtig medarbejder i vores team, som kan bidrage til en professionel og udviklingsorienteret service, drift og vedligeholdelse af kommunens plejecentre.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forud for endelig ansættelse indhentes straffeattest og børneattest.

Løn og ansættelse:

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er torsdag den 5. juni 2025.

Forventet ansættelsestidspunkt er hurtigst muligt og senest den 1. august 2025.

Der afholdes løbende samtaler til stillingen.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til driftsleder Henning Lysholm, mail: hely@ltk.dk eller tlf. 5159 7257.

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex