Kørende IT-medarbejder søges til Favrskov Kommune
Dine primære opgaver
Som udekørende IT-tekniker vil du få ansvar for:
- On-site-support til medarbejdere i bl.a. børnehaver, plejecentre og administrationsbygninger.
- Fejlfinding og opsætning af IT-udstyr.
- Modtagelse og håndtering af supporthenvendelser i vores sagssystem.
- Du vil indgå i en telefonvagtplan i vores IT-ServiceDesk.
- Klargøring, levering og installation af IT-udstyr.
Vi forventer, at du
- har en relevant IT-uddannelse eller tilsvarende erfaring
- har solid teknisk indsigt, især inden for IT-hardware og brugersupport
- kommunikerer klart og imødekommende – både mundtligt og skriftligt
- har blik for både helheden og detaljerne i opgaveløsningen
- arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs
- er serviceminded, løsningsorienteret og god til at samarbejde
- har kørekort – der ydes kørselsgodtgørelse efter gældende.
Om IT-afdelingen
IT-afdelingen i Favrskov Kommune består af 40 engagerede medarbejdere – herunder fire teamledere og en IT- og digitaliseringschef. Vi understøtter kommunens fagområder med stabile og effektive digitale løsninger, som bidrager til høj kvalitet i den offentlige service og løbende effektivisering af arbejdsgange.
Ansættelsesvilkår
- Tiltrædelse: 15. august 2025
- Arbejdssted: Skovvej 20, 8382 Hinnerup
- Arbejdstid: 37 timer ugentligt
- Arbejdstider:
- Mandag-onsdag: 08.00-15.30
- Torsdag: 08.00-17.00
- Fredag: 08.00-13.30
- Der er mulighed for flekstid
- Løn og ansættelse efter gældende overenskomst inkl. pension.
Spørgsmål?
Kontakt leder af Servicedesk, Dorte Frank Bojsen, på tlf. 23 25 53 35 eller mail dobo@favrskov.dk
Ansøgningsfrist: Mandag den 9. juni 2025.
Vi afholder samtaler den 16. og 17. juni 2025.
Læs mere om os på www.favrskov.dk
Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk
Kørekort:
B Almindelig bil
Egen bil:
Du skal være villig til at benytte egen bil i jobbet
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex