Sjældent udbudt stilling hos Hjælpemiddelservice er blevet ledig, da en af vores dygtige medarbejdere går på velfortjent pension. Så det er nu chancen er der, hvis du kan svare ja til nedenstående:
  • Vil du være en del af en arbejdsplads, der prioriterer trivsel og arbejdsmiljø?
  • Vil du have et job, hvor du skal bruge både hænder og hoved?
  • Har du lyst til at gøre en meningsfuld forskel for Odenses borgere?
Om jobbet
Som håndværker hos Hjælpemiddelservice er jobbet primært at servicere og reparere genbrugshjælpemidler som f.eks. rollatorer, kørestole, toiletstole, handicapcykler og plejesenge.
  • Det bliver din opgave at sikre funktionsdygtigheden af de hjælpemidler, der sendes ud til borgerne
  • Konkret kommer du f.eks. til at varetage indstilling af bestilte kørestole og klargøring af hjælpemidler til lager
  • Du får sammen med dine to nærmeste kollegaer ansvaret for det vi kalder det rene værksted, men der kan også forekomme udekørende reparationsopgaver
  • Ved travlhed i vores straksværksted, der håndterer uanmeldte borgere med hjælpemidler, der kræver reparation, vil disse også skulle prioriteres i samarbejde med straksværkstedet
  • Der kan også forekomme arbejdsopgaver hos vores øvrige afdelinger, såsom vask og lager, da vi er en samlet arbejdsplads, der fælles sikrer vores drift
Om os
Hjælpemiddelservice er en del af Ældre- og Handicapforvaltningens myndighedsområde og har til huse på Landbrugsvej 12, 5260 Odense S.

Vi er ansvarlig for Odense Kommunes lager, distribution, rengøring og reparation af hjælpemidler. Hjælpemidlerne spænder bredt og er primært genbrugshjælpemidler, der bestilles eller bevilges af vores samarbejdspartnere i kommunen. Vi leverer hjælpemidler til borgere, der bevilges personlige hjælpemidler, borgere der har behov for træningshjælpemidler i en midlertidig periode samt hjælpemidler, der understøtter plejepersonalets arbejdsmiljø.

I alt er vi ca. 30 medarbejdere på Hjælpemiddelservice, hvoraf du vil være en af tre kollegaer i det rene værksted.

Om dig
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. mekaniker, maskinarbejder eller anden håndværksmæssig uddannelse
  • Du er vant til at samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau
  • Truckcertifikat er en fordel
Personlige kompetencer:
Vi håber at finde en kollega, der er professionel, struktureret og grundig i sit arbejde. En kollega, der kan kommunikere med ordentlighed, tillidsfuldhed og anerkendelse. Herudover vægter vi stabilitet, medansvarlighed og godt humør.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en arbejdsplads, der vægter kvalitet højt, og hvor du får dygtige og kompetente kollegaer, der giver både sparring og en hjælpende hånd for at sikre arbejdsmiljø og trivsel hos alle. Med en åben og anerkende omgangstone tilstræber vi også at bidrage til et godt humør både på de almindelige dage og de travle dage.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat fra den 1. august 2025 eller snarest herefter.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Lars Rønager Olesen på 20 28 65 15 eller koordinator Lars Trans Hansen på 63 75 30 33.

Du kan læse mere om Hjælpemiddelservice på Odense Kommunes hjemmeside.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 15. juni 2025, og vi forventer at afholde samtaler den 25. juni 2025.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex