Vi leder efter dig, der er engageret, fleksibel og serviceminded, god til at kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker om mange forskellige opgaver. Har du lyst til at blive en del af et administrativt team, der arbejder tæt sammen om opgaverne og altid har humøret højt, selvom vi har mange bolde i luften samtidig?

Om os
Vi er et administrationsteam på fire medarbejdere og en teamkoordinator i Center for Social Indsats. Centret har i alt omkring 600 medarbejdere, der blandt andet arbejder med børne-, unge-, voksen- og familieområdet, unge i job & uddannelse, samt på decentrale institutioner som bo- og dagtilbud, krisecenter og sundhedspleje.
I administrationsteamet understøtter vi vores kollegaer på tværs i centret. Vores opgaver spænder bredt med alt fra telefonbetjening, mødebooking registrering af underretninger på børne- og ungeområdet, fakturabehandling, understøttelse af Uddannelsesvejlederne, udregning af Tabt arbejdsfortjeneste og ad hoc administrative opgaver.

Dine ansvarsområder
Det er vigtigt for os, at vi har et fællesskab omkring opgaveløsningen. Det betyder, at vi i høj grad tilsammen kan løse mange forskellige opgaver, og der vil både være opgaver, som man har et større dagligt ansvar for, og andre opgaver som deles og aftales løbende.

En af hovedopgaverne hos os er at tage imod opkald og henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere. Vi modtager dagligt mange opkald, som det er vigtigt at vi håndterer professionelt.

Derudover kan opgaverne være:
  • Udarbejdelse af dagsordener og mødereferater.
  • Journalisering og registrering af henvendelser
  • Fakturabehandling og opfølgningsopgaver i økonomi.
  • Administrativ understøttelse ved aktindsigtsanmodninger
  • Bestilling af lokaler og forplejning, herunder klargøring til møder.
  • Varebestilling og modtagelse af leveringer, herunder IT-udstyr
  • Ledelsesunderstøttelse ved behov.
  • Ad hoc administrative opgaver.

Vi har dynamisk tilgang til opgavevaretagelsen, og du kan derfor forvente, at opgaverne løbende justeres og kan ændres.

Som administrativ medarbejder forventer vi at du:
  • Har relevant uddannelse og erfaring
  • Evner at have overblik over mange samtidige opgaver
  • Er struktureret og systematisk i dit arbejde
  • Har en positiv og engageret tilgang
  • Kan agere i en politisk styret organisation
  • Har gode IT-kundskaber og erfaring med IT-systemer i det offentlige
  • Ikke er bange for at tage del i de daglige opgaver.
  • Mødestabil, ansvarsfuld og pligtopfyldende.
Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse, du må gerne have nogle års erfaring med administrativt arbejde, men vi opfordrer også nyuddannede til at søge stillingen måske har du lige afsluttet din uddannelse, hvor du har været i praktik i en kommune?

Vi tilbyder:
  • Gode kollegaer: Teamet består af kompetente og engagerede kollegaer, der er gode til at hjælpe hinanden i opgaveløsningen.
  • Fokus på vores arbejdsmiljø: Vi lægger vægt på, at arbejdspladsen skal være et rart sted at være med en uhøjtidelig men ordentlig omgangstone
  • Tæt på offentlig transport: Vores kontor er beliggende tæt på Lyngby Station, hvilket gør det nemt at komme til og fra arbejde. Der er mulighed for erhvervskortaftale til bus, tog og metro.

Stillingen er en fuldtidsstilling, som ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. august 2025

Vi forventer at afholde samtaler i uge 24 og 25. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Kirsten Tuxen Romsdal på tlf. 29 17 04 49.

Vi skal have din ansøgning senest fredag d. 30. maj kl. 12.

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål – at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex