Administrativ teknisk medarbejder til Sikringsenheden
Teknisk Service, Sikringsenheden søger en administrativ teknisk medarbejder, til
at varetage de administrative opgaver i forbindelse med vores elektroniske nøglesystem.
Om os
Du bliver en del af Teknisk Service i Ejendomscentret, som er den enhed i Odense Kommune, der varetager alle opgaver med Odense Kommunes ejendomme – fra forvaltning til udvikling og drift.
I Ejendom tror vi på styrken i tværfaglighed, og vi er derfor organiseret i tværfaglige teams med fokus på at tilbyde vores brugere optimal service.
Du vil blive tilknyttet Teknisk Service, Sikringsenheden. Sikringsenheden arbejder forebyggende og i tæt dialog med brugerne for at skabe sikre og trygge ejendomme.
Om By- og Kulturforvaltningen
I By- og Kulturforvaltningen arbejder vi med alt fra byudvikling, kulturelle begivenheder, drift af kommunens ejendomme, veje og parker til lokalplaner og erhvervsudvikling. Vi er derfor mange forskellige slags ansatte. Bibliotekarer, rengøringsassistenter, ingeniører, byggesagsbehandlere og vejfolk arbejder sammen om at skabe de bedste rammer for byen og understøtte en bæredygtig fremtid for Odense.
Med vores brede opgaveportefølje spiller vi i By- og Kulturforvaltningen en helt central rolle i Odenses udvikling. Vores fælles vision i forvaltningen er, at vi sammen skaber en by, man ikke vil gå glip af. By- og Kulturforvaltningen har nemlig en mission om at skabe smukke, attraktive og mangfoldige rammer for livet i Odense, og det gør vi ved at understøtte det levede liv i byen, og skubbe til virkelyst, vækst og vilkår, når vi udvikler byen.
Som medarbejder i By- og Kulturforvaltningen arbejder du ud fra fire kerneværdier: handlekraft, lydhørhed, ambition og imødekommenhed. De danner fundamentet for, hvordan du samarbejder med andre både kollegaer, samarbejdspartnere og borgere. Med udgangspunkt i værdierne er du med til at gøre den forskel, som er så vigtig for Odense – uanset om du drømmer om at gøre forskellen for den enkelte borger i hverdagen eller for os alle sammen for fremtiden.
Om jobbet
Som teknisk administrativ medarbejder i Sikringsenheden, skal du blandt andet deltage i implementering af det nye nøglesystem, der anvendes i forbindelse med ”Borgere i eget hjem” – en af opgaverne er blandt at opbygge nye arbejdsmetoder og rutiner i forbindelse med anvendelsen af det nye system.
Men arbejdsopgaverne er mangeartede og indbefatter herudover også blandt andet:
- oprettelse og administration af brugere og borgere i systemet
- koordinering og planlægning af teknikernes ruter efter forudgående dialog med borgere, pårørende, ældreplejen og udlejere
- kontrollere de sikringstekniske installationer, herunder også at foretage batteriskift i borgernes elektroniske dørlåse
- bestilling af eksterne håndværkere
- lagerstyring og bestilling af varer
- direkte kontakt til leverandøren, Odense Kommunes udbudskontor samt Ældre- og Handicapforvaltningen
- deltage i Sikringsenhedens vagttelefon
Faglige kvalifikationer:
- erfaring med administrativt arbejde
- har stor erfaring med IT og Office pakken
- har et gyldigt kørekort til bil
- kan læse, skrive og tale dansk
- kan læse og tale engelsk
- er serviceminded og imødekommende samt formår at agere professionelt
- har en god situationsfornemmelse
- besidder naturlig autoritet og er beslutningsstærk
- er god til konflikthåndtering
- har gode kommunikative evner og mestre at tale i øjenhøjde med personer af forskellig baggrund og på forskellige niveauer
- er loyal og motiveret samt sætter en ære i at performe
- trives med at arbejde selvstændigt, men samtidigt evner at arbejde i et team
- kan prioritere dine opgave, når flere akutte opgaver opstår samtidigt
- er mødestabil og fleksibel
- kan arbejde struktureret
- et spændende, varieret og selvstændigt arbejde
- teamsamarbejde i et velfungerende team
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem KL og HK.
Aflønning vil ske med udgangspunkt i trin 23 (assistent) eller trin 14 (kontorassistent).
Stillingener på gennemsnitlig 37 timer ugentligt og med tiltrædelse snarest muligt - dog senest den 1. juli 2025. Arbejdstiden vil være placeret mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00 – 18.00.
Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Thøger Mørk Nielsen på 21 32 49 34 eller mail thmn@odense.dk.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 25. maj 2025. Der afholdes samtaler i uge 22.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex