Økonomimedarbejder til administration i Bo42
Som økonomimedarbejder får du en central rolle i vor økonomifunktion og vil arbejde tæt sammen med økonomichefen.
Derudover vil du indgå i vort team i administrationen og skulle samarbejde med driften.
Der vil være rig mulighed for at udfordre dig selv i en travl, spændende og variende hverdag med mangeartede opgaver.
Arbejdsopgaverne, der er relateret til økonomistyring og bogføring, omfatter bl.a.:
- bogføring, afstemning, bankafstemning, fakturagodkendelse
- årsafslutning, indberetning af regnskaber og lån
- budgetopfølgning
- refusionsopgørelser
- byggeregnskaber.
Ovenstående funktioner varetages sideløbende med boligorganisationens øvrige daglige administrative funktioner, som varetages i fællesskab med øvrige ansatte. I ferieperioder vil du desuden indgå i back up i forhold til kollegaer.
Personprofil:
- Du har talforståelse
- Du er rutineret bruger af IT, herunder Excel
- Du er grundig og har sans for detaljen
- Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver
- Du kan bevare overblikket og arbejde med faste deadlines
- Du har gode samarbejdsevner og er imødekommende
- Du har en relevant uddannelse eller erfaring fra lignende job.
Vi tilbyder:
- Et godt arbejdsmiljø med fri omgangstone og en god dialog
- Vi er en arbejdsplads, hvor du har frihed til at handle og tage ansvar. Vi lægger vægt på udvikling og tilbyder dig en stilling, hvor du kan udvikle og styrke dine kompetencer
- Attraktive løn og ansættelsesvilkår.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inkl. frokost.
Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex