Som økonomimedarbejder får du en central rolle i vor økonomifunktion og vil arbejde tæt sammen med økonomichefen.

Derudover vil du indgå i vort team i administrationen og skulle samarbejde med driften.

Der vil være rig mulighed for at udfordre dig selv i en travl, spændende og variende hverdag med mangeartede opgaver.

Arbejdsopgaverne, der er relateret til økonomistyring og bogføring, omfatter bl.a.:

  • bogføring, afstemning, bankafstemning, fakturagodkendelse
  • årsafslutning, indberetning af regnskaber og lån
  • budgetopfølgning
  • refusionsopgørelser
  • byggeregnskaber.

Ovenstående funktioner varetages sideløbende med boligorganisationens øvrige daglige administrative funktioner, som varetages i fællesskab med øvrige ansatte. I ferieperioder vil du desuden indgå i back up i forhold til kollegaer.

Personprofil:

  • Du har talforståelse
  • Du er rutineret bruger af IT, herunder Excel
  • Du er grundig og har sans for detaljen
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver
  • Du kan bevare overblikket og arbejde med faste deadlines
  • Du har gode samarbejdsevner og er imødekommende
  • Du har en relevant uddannelse eller erfaring fra lignende job.

Vi tilbyder:

  • Et godt arbejdsmiljø med fri omgangstone og en god dialog
  • Vi er en arbejdsplads, hvor du har frihed til at handle og tage ansvar. Vi lægger vægt på udvikling og tilbyder dig en stilling, hvor du kan udvikle og styrke dine kompetencer
  • Attraktive løn og ansættelsesvilkår.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inkl. frokost.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex