Norli Liv og Pension
København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Erfaren kreditorbogholder søges til central rolle i mindre økonomiafdeling

Vil du være med til at udvikle en mindre økonomiafdeling i et pensionsselskab, hvor du får en nøglerolle i opbygning af en intern kreditorfunktion? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som kreditorbogholder hos Norli.

Hvad skal du lave?

Du vil blive en del af et mindre økonomiteam på snart fem personer, som sammen løfter økonomiopgaverne i Norli. Du kommer til at deltage i de løbende økonomiopgaver og har mod på at drive forandringer og forbedringer, så vi opnår endnu bedre økonomistyring, effektivitet i vores processer og transparens samt præcise og rettidige rapporteringer.

Dine primære arbejdsområder vil blandt andet være:

  • Håndtering af indgående fakturaer
  • Løbende optimering af faktura-flow og processer
  • Betaling af leverandører mv.
  • Bankafstemninger
  • Håndtering af udlægsafregninger
  • Deltagelse i processerne omkring månedsregnskab
  • Support til økonomifunktionens varetagelse af daglige opgaver

Stillingen er på mellem 32-37 timer pr. uge og med fleksible arbejdstider.

Hvem er du?

Du har en god regnskabsmæssig forståelse og flere års erfaring med kreditorbogholderi. Du har kendskab til ERP-systemer og gerne Microsoft D365 samt elektronisk fakturahåndteringssystem. Du er hjemmevant i Excel og har flair for at arbejde med data. Som person er du opsøgende, selvstændig og open-minded.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har minimum 3-5 års erfaring fra en tilsvarende funktion
  • har stærke IT-kompetencer og hjemmevant i Microsoft Office-pakken, især i Excel.
  • går analytisk til værks, har en detaljeorienteret og kvalitetsbevidst tilgang
  • er nysgerrig på at udvikle den måde, vi arbejder på og trives med at udfordre eksisterende arbejdsprocesser

Derudover leder vi efter en motiveret og engageret person, som har et godt overblik, trives med både at arbejde selvstændigt og på tværs i organisationen, samt bidrager med en fællesskabsfølelse, så vi sammen når i mål med godt humør. Vi er et lille team i Økonomi, så det skal være naturligt for dig at ville give en hånd med på andre opgaver i teamet.

Hvem er vi?

Vi er et mellemstort kommercielt pensionsselskab med kort fra beslutning til handling.

Her bliver du en del af vores Økonomiafdeling, hvor vi p.t. er fire medarbejdere. Vi er i gang med at bygge afdelingen op, så du har mulighed for stor indflydelse på rollen. Vi hjælper hinanden med at sikre høj faglig kvalitet og har det samtidig godt og sjovt sammen socialt.

Som udgangspunkt arbejder vi fra vores hovedkontor på Midtermolen i København, nær Langelinie og Østerport station – og vi er naturligvis fleksible mht. hjemmearbejde, når du er kommet ordentligt ind i din nye rolle.

Både din faglige og personlige udvikling er vigtig for os, og du har derfor gode muligheder for videreudvikling.

Kontakt og ansøgning

Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når vi mener, at vi har den helt rette kandidat. Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt via knappen herunder.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Regnskabschef Mette Harboe Ingvardtsen på tlf. 55 66 21 42 eller mail mein@norli.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.