
Afdelingsleder til Teknisk Service
Vil du stå i spidsen for et fagligt dygtigt team og være med til at drive den grønne omstilling i praksis?
Som afdelingsleder for vores serviceafdeling får du en nøglerolle i at forlænge levetiden på kundernes gasfyr – og sikre overgangen til varmepumper, når tiden er inde. Du bliver chef for et professionelt team på 13 medarbejdere og får ansvar for både drift, udvikling og ledelse i en afdeling, hvor faglighed, struktur og kundeoplevelse går hånd i hånd
Du sætter retning og skaber resultater
Din hverdag starter oftest i Svinninge, hvor du er tæt på både dit administrative team og den faglige chef. “I marken” møder du de udekørende teknikere der servicerer hele Sjælland. Du er i tæt kontakt med afdelingens aktiviteter, er synlig og sikrer, at arbejdet skrider fremad. Du er den, der sætter retningen – og som dine medarbejdere mærker og kan læne sig op ad. Vi forventer derfor at du er fysisk til stede på kontoret 3–4 dage om ugen.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Ledelse og udvikling af serviceafdelingen – inkl. trivsel, fællesmøder, MUS og rekruttering
- Strategisk udvikling af serviceydelser og kundeoplevelse
- Ressourcestyring, kapacitetsplanlægning og budget
- Rapportering på KPI’er og datadrevet optimering af driften
- Kvalitetssikring og compliance i tæt samarbejde med den faglige ansvarlige
- Håndtering af reklamationer og komplekse kundehenvendelser
- Samarbejde med salg, leverandører og eksterne partnere
Du kommer til at lede et team, hvor faglighed, kundetilfredshed og udvikling går hånd i hånd. Hos os får du muligheden for at sætte retning, skabe resultater og gøre en reel forskel – hver dag.
Du har ro i kroppen og styr på data
Vi leder efter dig, der har solid erfaring med at drive og skalere en serviceforretning – gerne fra en større virksomhed, hvor datadrevne beslutninger er en naturlig del af hverdagen. Du har fuld autorisation og kan agere backup på vores VVS-installatørvirksomhed (VFUL).
Du trives med ansvar og bevarer overblikket, også når der er tryk på.
Og så er du typen, der gerne vil være tæt på dit team, kan lytte og motivere både når der er med- og modgang.
I branchen har du et godt netværk og et ry for at være både fagligt dygtig og ordentlig. Du har evnen til at træffe selvstændige beslutninger og samtidig involvere fællesskabet i opgaver uddelegering. Du vil få en bred berøringsflade og skal derfor trives med at håndtere interessenter og netværk i en stor organisation.
Vi ser gerne at du kommer med:
- En fuld autorisation (krav)
- Erfaring som leder inden for gas og varmepumper
- Kendskab til Work Force Management-systemer som Minuba eller Ordrestyring
- Erfaring med Microsoft Office og online mødeplatforme
- Menneske forståelse og kan motivere og inspirere medarbejdere
Andel Energi har en god kultur med plads til nye ideer, til at blive hørt og mødt med tillid, og så arbejder vi med det formål at skrue op for klimavenlige energi-løsninger og du kan være med til at skabe det i praksis
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos Andel Energi kommer du til en arbejdsplads, der engagerer sig i at gøre det nemt for vores kunder at få en grønnere hverdag. Andel Energi er en del af det andelsejede Andel, og vi arbejder langsigtet og formålsdrevet for at skabe en grønnere fremtid. Hos os er der plads til idéer, forandring og fællesskab – og vores kultur er præget af tillid og hjælpsomhed.
Læs mere om vores kultur og rekrutteringsproces på andel.dk under “karriere”.
Et Andel Energi i bevægelse - vil du med?
Lyder stillingen som noget for dig, kan du sende dit CV og ansøgning ind via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Funktionschef i Teknik og Service David Neville på telefon nr. 4283 2829.
Vi afholder samtaler løbende.
Vi ser frem til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
#Andelenergi