Med base på vores KBH-kontor, men med opgaver og rejseaktivitet på alle vores kontorer i DK søger vi lige nu en HR recruiter med fokus på search.

Har du en nysgerrig og vedholdende detektiv i maven og får du energi af at grave og lede efter den helt rigtige kandidat til jobbet? Vi søger dig, som allerede har erfaring som recruiter og med opsøgende search – og har du samtidig erfaring med revisionsbranchen, er det en stor fordel.

Primære opgaver vil være:

  • Rekruttering af nye kolleger til Grant Thornton – med fokus på opsøgende search
  • Search i LinkedIn-recruiter og Jobindex’ CV-database
  • Udarbejde jobprofiler samt rekruttering fra A-Z, herunder også kontrakter og administration i forbindelse med ansættelser
  • Udsende tests og give feedback samt afholde samtaler
  • Deltagelse ved relevante brancheorienterede aktiviteter med henblik på opsøgende netværk
  • Rejseaktivitet mellem vores kontorer i DK – alt efter hvor der er brug for dine search kompetencer
  • Da stillingen er nyoprettet, vil der løbende komme flere opgaver til

Din profil:

Som person er du udpræget udadvendt og du har direkte erfaring med rekrutteringsprocessen fra A-Z. Samtidig har du stor erfaring med vedholdende at opsøge kandidater til stillinger, som er vanskelige at få besat – du har, hvad nogen kunne kalde et hunter-gen, men uden at gå på kompromis med faglighed og ordentlighed. Du motiveres af, at din dybdegående og vedholdende indsats bærer frugt og rekrutteringssagen lukkes med den kandidat, som du har opstøvet. Vi ser gerne, at du har erfaring med revisionsbranchen. Desuden har du interesse for at arbejde bredt inden for HR-området, da vores opgaver ofte har det med at gribe om sig. Din base vil være på vores kontor i København, men der vil forekomme rejseaktivitet til vores øvrige kontorer i DK efter behov.

Foruden ovennævnte, så ser vi gerne at du:

  • Trives med at agere sparringspartner for ledelsen og har en god forretningsforståelse
  • Befinder dig godt i et performance-miljø, hvor du tager ejerskab over processen og formår at følge processen til dørs med fokus på den gode kandidatoplevelse
  • Gode relationskompetencer, hvilket bidrager til at du trives med at etablere kontakt til nye mennesker
  • Er serviceminded, god til kommunikation i tale og på skrift samt god til at skabe og vedligeholde relationer

Du bliver en del af en HR-afdeling, hvor vi i dag er 5 kollegaer som til dagligt er fordelt hhv. på vores lokation i hhv. København og Randers. På trods af, at vi ikke til dagligt sidder fysisk sammen hele teamet, så hygger vi os, vi værdsætter en god løbende sparring med hinanden, feedback og kommunikation.

Vi arbejder med hele HR-paletten, 2 dage er aldrig ens – uanset at der også er gentagelser i nogle af opgaverne. Vi kan planlægge vores dage, men kan ikke altid være sikker på, at vi når listen igennem; vores dør er nemlig altid åben til en spontan forespørgsel eller snak.

Christina Bagge, HR Director

Når du oplever stemningen og virksomheden, vil du mærke vores helt særlige og sociale kultur, hvor vi hjælper hinanden – også på tværs af afdelingerne. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø, hvor dit engagement belønnes med ansvar og muligheden for at præge dine opgaver.

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • en karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
  • nødvendig oplæring og relevante kurser/uddannelse og certificeringer
  • og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Arbejdstid: Fuldtid

Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø

Startdato: Efter aftale

Spørgsmål og ansøgning

Ved spørgsmål til stillingen, kan du kontakte HR Director Christina Bagge på mail christina.bagge@dk.gt.com.

Vi screener ansøgninger løbende, og forventer at indkalde til 1. runde af samtaler i uge 46/47.

CV med motivation sendes elektronisk via QuickApply – vedhæft gerne eksamensbeviser, anbefalinger eller andet relevant materiale med din ansøgning.

Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

1. samtale - videopræsentation
Vi vil afholde første runde af samtaler som en videopræsentation, det vil sige, at vi henvender os til de ansøgere, som vi ønsker at se til 1. samtale og beder om at få tilsendt en video på højst 3 minutter. Vi giver naturligvis yderligere instruktioner hertil, når vi henvender os. OBS: en videopræsentation vil være et krav for at komme videre til 2. samtale.

2. samtale – face-to-face
De kandidater, som vi efter ”1. samtale – videopræsentation” ønsker at kalde til 2. samtale vil blive inviteret ind til en face-to-face samtale på vores kontor i Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.