LOXAM A/S
Viby J

Teknisk indkøber til vores værksteder

Gør det let for værkstedet at holde lejeflåden kørende

Er du selvkørende, struktureret og stærk i indkøb og reservedele?

Vi søger en teknisk indkøber, der sikrer, at de rigtige dele er på hylden i rette tid – så vores lejeflåde af entreprenørmateriel (fx lifte, minigravere, teleskoplæssere, kompressorer m.m.) altid er udlejningsklar.

Du bliver en del af et stærkt team, hvor trivsel, kvalitet og sikkerhed går hånd i hånd – og hvor vi prioriterer, at du er glad når du møder ind hver dag. Du bliver en del af vores team på Værkstedet i Viby Aarhus, hvor du får en central rolle i at sætte retningen for tekniske indkøb.

Jobbet:

Som teknisk indkøber får du det overordnede ansvar for reservedelsindkøb og lagerstyring. Du arbejder tæt med teknisk afdeling, værkførerne, mekanikerne, klargøring og udlejning – og er bindeled til eksterne leverandører og servicepartnere.

Du skal være med til at udvikle og drive vores bestillingssystem, optimerer disponeringen og sikrer høj sporbarhed og datakvalitet i vores systemer.

Dine vigtigste opgaver

  • Indkøb & leverandørstyring: Indhente tilbud, forhandler priser/leveringsbetingelser, oprette og vedligeholde rammeaftaler samt følge op på leverandørperformance (pris, kvalitet, leveringspræcision).
  • Disponering & lageroptimering: Sikre en optimering af reservedelslagerne, samt lead times.
  • Ordre-til-levering: Bestille i rette tid og mængde, koordinerer leveringer/afvigelser, håndterer reklamationer, garanti- og returprocesser.
  • Systemansvar: Eje og udvikle vores bestillingssystem. Være fortrolig med vores interne IT-systemer og rutineret bruger på Excel.
  • Samarbejde i driften: Understøtte mekanikerne i det daglige, planlægge kritiske dele til service/lovpligtige eftersyn, og kommunikere klart på tværs af værksted, klargøring og udlejning.

Din profil

Vi forestiller os, at du kommer fra en indkøbs- eller reservedelsrolle – gerne i en teknisk virksomhed med højt tempo og mange kontaktflader.

Vi ser gerne, at du:

  • Har erfaring med teknisk indkøb, disponering eller reservedelslager
  • Er datastærk og fortrolig med IT – erfaring med Excel er en klar fordel
  • Arbejder struktureret og detaljeorienteret og trives med faste processer og kontinuerlige forbedringer
  • Kommunikerer tydeligt med både kolleger, leverandører og samarbejdspartnere
  • Har teknisk forståelse og nysgerrighed på maskiner og komponenter

Hvorfor blive en del af LOXAM…

… fordi vi går op i dig, dine kollegaer og vores kunder!

LOXAM A/S tilbyder dig et job i en stabil og stærk international virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Du kommer ikke til at kede dig, da aktivitetsniveauet er højt og vi samtidigt gør os umage med at vægte kvaliteten, servicen og relationen højt.

Vi fejrer store som små succeser, går meget op i medarbejdernes sikkerhed, trivsel og arbejdsglæde, og kompetenceudvikler og træner løbende vores medarbejdere i at blive endnu dygtigere, hvorfor din personlige udvikling prioriteres.

Vi er Great Place To Work Certificeret, som betyder, at medarbejderne udtrykker en samlet stor glæde over, at være en del af LOXAM, og lægger vægt på at de dagligt er med til at gøre en forskel, kan være sig selv

og viser omsorg for hinanden samt oplever anerkendelse og fleksibilitet fra ledelsen.

Arbejdsstedet er i vores afdeling i Viby: Fabriksvej 5, 8260 Viby J.

Åbningstid er kl. 06.30 til kl. 16.00, fredag kl. 15.00, og din arbejdstid vil være placeret i dette tidsrum.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du fremsende en ansøgning og CV via QuickApply-knappen "Ansøg" nedenfor. Send ansøgningen så hurtigt som muligt og senest den 2. oktober 2025.

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter så snart vi har fundet den rigtige kandidat.

Spørgsmål angående stillingen kan rettes til Teknisk Direktør Frank Larsen – 2090 3613 eller Værkfører Jonas Holm – 2932 7009.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.