Høje-Taastrup Kommune
Taastrup

Teknisk Serviceleder til Taastrup og Fløng Svømmehal

Kunne du tænke dig et job, hvor du indgår i tæt samarbejde med gæster, brugere, kollegaer og lederkolleger? Og vil du være garant for både sikker drift og udvikling af svømmehallerne? Så er Taastrup og Fløng Svømmehal noget for dig.

Som teknisk serviceleder i svømmehallerne kommer du til at arbejde i et dynamisk ledelsesteam med souschefen og svømmehalslederen, som er personaleleder. Du motiveres af at få hverdagen til at fungere i svømmehallen, og du trives også med at arbejde selvstændigt. Du har en smittende energi, som motiverer medarbejdere og kolleger. Når du går ind i en opgave, er du løsningsorienteret og fleksibel, og du brænder for at arbejde med mennesker i bevægelse. Og så har du lyst til at arbejde med at udfolde Høje-Taastrup Kommunes idrætspolitik.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Sikker drift af Taastrup og Fløng Svømmehal
  • Kvalitetssikring og udvikling af Taastrup og Fløng Svømmehals faciliteter og rammer. Blandt flere opgaver; billetsystemer, adgangskontrol og alarmeringssystemer
  • Du bliver arbejdsmiljøleder og kommer derfor til arbejde med arbejdsmiljø og arbejdspladsvurdering (APV)
  • Drift og udvikling af svømmehallernes hjemmeside, infoskærme og øvrige IT-løsninger, herunder også sociale medier
  • Arbejdstidsregistrering for livreddere
  • Bidrage til udvikling af HTK Idrætsteam sammen med den øvrige ledelse, kollegaer og brugere.

Hvis du ikke allerede har en Erhvervslivredderprøve, hjælper vi dig med at tage en. Det er ligeledes en fordel, hvis du har en vis ledelseserfaring.

Lidt mere om HTK Idrætsteam
Høje-Taastrup Idrætsteam består af Taastrup Svømmehal, Fløng Svømmehal og grønne områder, samt Sengeløse Idrætsanlæg. Vi er ca. 25 kollegaer, hvoraf langt de fleste er livreddere. Udover en administrativ medarbejder på 26 timer, en svømmehalsleder, en souschef og en overordnet leder, er resten af kollegerne ansat som tekniske servicemedarbejdere.

Vi er en sammensat medarbejdergruppe med meget forskellige uddannelses- og erfaringsmæssige baggrunde. Fælles for os er, at vi alle er idrætsmennesker, og at vi brænder for at yde en god service til vores gæster.

Du vil opleve, at vi har let til smil, og at der er højt til loftet. Vi arbejder aktivt med at give hinanden feedback og tager alle ansvar for den gode stemning på vores arbejdsplads.

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer om ugen. Arbejdstiden vil primært være mellem kl. 8-16, men du skal regne med, at skulle arbejde inden for svømmehallernes øvrige åbningstid i forbindelse med særlige arrangementer, stævner, sæsonstart og lignende.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfristen er søndag den 24. august, 2025
Vi holder samtaler: d. 27. august, 2025. Ansættelse pr. 1. oktober, 2025 eller hurtigst muligt.

Ansøgning, CV og andre relevante dokumenter sendes via kommunens e-rekrutteringssystem.

Hvis du er blevet nysgerrig og vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte idrætsfaglig leder Peter Christensen på 20204754. Du kan også læse mere på vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.