Altiden
Ballerup

Markedskonsulent med fokus på opsøgende salg

Brænder du for at skabe stærke relationer og åbne døre til velfærdsløsninger med høj kvalitet?

Altiden søger en dygtig og relationsstærk markedskonsulent, der kan styrke vores samarbejde med kommuner og sikre, at flere borgere får gavn af vores tilbud. Du kommer til at være med til at drive salget af vores sociale ydelser og styrke vores position som en af Danmarks førende private aktører på socialområdet.

Som markedskonsulent i Altiden bliver du en nøglespiller i vores afdeling for vækst. Dit primære ansvar er at etablere, vedligeholde og udvikle samarbejdet med kommuner, med fokus på at sikre, at borgere bliver henvist eller visiteret til vores tilbud indenfor socialområdet som botilbud, aflastningspladser, behandlingstilbud eller andre specialiserede ydelser.

Du vil få en central rolle i organisationens kommercielle arbejde. Du arbejder tæt sammen med både interne og eksterne aktører. Internt samarbejder du med direktør for vækst, ledere i driften, projektledere og kommunikationschef, for at sikre, at vores tilbud løbende er fagligt- og kvalitetsmæssigt funderede samt markedsrelevante. Eksternt er du i løbende dialog med kommunale beslutningstagere, visitatorer og fagpersoner, hvor du både repræsenterer organisationen og indsamler viden om behov, tendenser og efterspørgsel.

Du bliver en del af et team, hvor vi spiller hinanden gode og har et fælles ansvar for at udvikle virksomheden strategisk og lokalt.

Endelig er du med til at udvikle og styrke organisationens position på markedet. Det indebærer både deltagelse i netværk, konferencer og messer samt i løbende dialog med samarbejdspartnere og interessenter.

Du er med andre ord en salgsprofil med hjertet på rette sted – og du ved, hvordan man skaber værdi for både mennesker og marked.

Dine vigtigste opgaver

  • Identificere nye muligheder for samarbejde med kommuner – både strategisk og operationelt
  • Være i løbende kontakt med visitatorer, forvaltningschefer og øvrige nøglepersoner i kommunerne
  • Præsentere og formidle Altiden’s tilbud og kvalitet på en professionel og tillidsvækkende måde
  • Udarbejde oplæg, tilbud og mødemateriale målrettet kommunale beslutningstagere
  • Bidrage til analyser og kortlægning af kommunale behov og udviklingstendenser
  • Samarbejde med hele afdelingen for vækst om relevante budskaber og indsatser
  • Deltage i netværksmøder, messer og konferencer

Vi forestiller os, at du

  • Har erfaring med relations- og salgsarbejde i en politisk eller kommunal kontekst
  • Har dokumenteret erfaring med B2B-salg eller relationsbaseret salg, gerne i krydsfeltet mellem det offentlige og private
  • Er strategisk tænkende og resultatorienteret – og du trives med at skabe målbare resultater
  • Har kendskab til serviceloven og det specialiserede socialområde
  • Har indsigt i velfærdsområdet – fx social- eller sundhedsområdet
  • Er en stærk formidler og evner at skabe tillid hos både faglige og politiske aktører
  • Har et godt overblik og kan prioritere din tid og dine indsatser selvstændigt
  • Trives med opsøgende arbejde og har et naturligt drive og engagement
  • Er samarbejdsorienteret og vant til at arbejde på tværs af fagligheder både internt og eksternt

Hvorfor vælge Altiden?

  • Du bliver en del af en ambitiøs og værdibåren organisation, hvor faglighed og forretning går hånd i hånd
  • Du får stor frihed og ansvar i dit arbejde – og mulighed for at sætte dit præg på udviklingen
  • Du arbejder i et miljø med højt tempo, stærkt samarbejde og stor mening
  • Du vil blive en del af et dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Gode udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt

Yderligere informationer

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Adm. direktør Trine Mottlau på telefon 3169 3413.

Ansøgningsfrist 25.8.25

Vi glæder os til at høre fra dig!


Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi driver plejecentre, botilbud, opholdssteder og dagcentre over hele landet på mere end 50 lokationer og har +1800 medarbejdere. Altiden har været repræsenteret i Danmark siden år 2000, og har solid erfaring og faglige kompetencer inden for velfærdstilbud både i eget regi og som kommunale udbud. Altiden er en del af den svenske Ambea-koncern, der er den ledende omsorgsvirksomhed i Norden og som løser en række vigtige velfærdsopgaver. Ambea er børsnoteret i Stockholm og har samlet mere end +900 enheder og +30.000 medarbejdere i Sverige, Norge, Finland og Danmark.

Læs mere på Altiden.dk