Altiden
Ballerup

Regionschef med stærk ledelsesprofil – gør en forskel for ældre borgere

Motiveres du af at være en del af en virksomhed i vækst? Har du erfaring med drift processer på ældreområdet? Og vil du være en del af noget større, hvor vi sammen gør en forskel?

Vi søger en regionschef med stærk ledelsesprofil og forretningsforståelse

Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører og har mere end 20 års erfaring indenfor ældreomsorg og tilbyder en bred vifte af tilbud. Alle bygger på, at vi gerne vil støtte den enkelte i så vidt muligt at leve det liv, man har levet og fortsat ønsker at leve.

Vi er på en spændende og ambitiøs vækstrejse, hvor organisationen styrkes gennem udbud, opkøb og organisk vækst.

Du vil indgå i Altidens ledelsesgruppe sammen med kollegaer fra ældre-, social- og stabsområderne og er med til at forme virksomhedens strategiske retning. Med reference til Altidens Adm. direktør, får du derfor en central rolle mellem ledelse udvikling og drift og hvor implementering af eksisterende og nye driftsprocesser på vores nuværende 6 lokationer indenfor ældreområdet, bliver din hovedopgave.

Læs meget mere om vores lokationer her

Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse og flere års erfaring fra ældreområdet, gerne fra det private område. Det er en forudsætning, at du har en solid erfaring med ledelse på et strategisk niveau.

Du skal trives med at være et centralt bindeled for virksomhedens drift og ledelse. Du vil lede Altiden Ældres egen ledelsesgruppe, bestående af centerledere, og har en central rolle i at drive dialog, resultater og tværgående samarbejde i området. Det kræver, at du har en skarp driftsanalytisk sans, er imødekommende, har gennemslagskraft og ikke mindst tydeligt kan kommunikere på alle niveauer.

Det er vigtigt at du brænder for at leve Altidens værdier helt ud til yderste led i organisationen.

Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde bredt og på flere niveauer:

  • Den overordnede strategiske og faglige ledelse af ældreområdet
  • Optimering af eksisterende og nye driftsprocesser på ældreområdet
  • Samarbejde omkring udbudsprocesser og etablering af nye friplejehjem
  • Samarbejde med direktør omkring nye initiativer og projekter på ældreområdet
  • Opfølgning og initiativer ved afvigelser i driften
  • Budgetansvar og økonomistyring
  • Kvalitetssikring og udvikling

Yderligere informationer

Ønsker du at vide mere om stillingen, så er du mere end velkommen til at kontakte kontakte Adm. direktør Trine Mottlau på telefon 3169 3413 eller regionschef for ældreområdet Ida Ek på telefon 3149 7835.

Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi driver plejecentre, botilbud, opholdssteder og dagcentre over hele landet på mere end 50 lokationer og har +1800 medarbejdere. Altiden har været repræsenteret i Danmark siden år 2000, og har solid erfaring og faglige kompetencer inden for velfærdstilbud både i eget regi og som kommunale udbud. Altiden har siden starten af 2019 været en del af den svenske Ambea-koncern, der er den ledende omsorgsvirksomhed i Norden og som løser en række vigtige velfærdsopgaver. Ambea er børsnoteret i Stockholm og har samlet mere end +900 enheder og +30.000 medarbejdere i Sverige, Norge, Finland og Danmark.

Læs mere på Altiden.dk