
IT Koordinator
IT-koordinator med styr på struktur og samarbejde
Vil du være med til at styrke samarbejdet og skabe struktur i en afdeling i udvikling? Har du erfaring med koordinering, og trives du med ansvar og indflydelse? Så kan du være vores nye IT-koordinator i Andel Holding A/S.
I IT Support er vi i gang med at etablere nye måder at arbejde sammen på – blandt andet gennem faggrupper og systematiske arbejdsgange. Her kommer du til at spille en nøglerolle i at sikre fremdrift, koordinering og struktur i hverdagen. Din rolle bliver både operationel og koordinerende – med fokus på at sikre, at nye tiltag bliver forankret og fungerer i praksis.
Et team i bevægelse – med plads til samarbejde og struktur
Som IT-koordinator bliver du en del af et team, der har fokus på support, drift og udvikling. Vi arbejder tæt sammen og prioriterer vidensdeling og sparring højt. Lige nu er vi i gang med at udvikle nye arbejdsgange og etablere faggrupper – og du bliver en vigtig drivkraft i dette arbejde.
“IT Support har en central rolle der sikrer vores kollegaer i Andel en stabil og sikker IT-platform. Den opgave løser vi i tæt samarbejde med IT-Operations og IT-sikkerhed, samt det øvrige IT.” fortæller Flemming Hardsner.
Du får stor frihed til at planlægge og strukturere dine egne opgaver, samtidig med at du arbejder tæt sammen med kolleger og ledelse for at sikre fremdrift i afdelingen.
Dine primære arbejdssteder vil være på vores lokationer i Haslev, Virum og Svinninge. Der er ikke faste fremmødedage, men vi forventer, at du balancerer hjemmearbejde og fysisk tilstedeværelse, så samarbejdet i teamet fungerer optimalt.
Vi tilbyder høj fleksibilitet, inden for rammerne af tillidsbasseret arbejdstid, så længe det sker med respekt for opgaver og kolleger.
Dine opgaver og ansvarsområder
I rollen som IT-koordinator får du en bred opgaveportefølje, hvor du vil være ansvarlig for både koordinering, opfølgning og implementering.
Dine vigtigste opgaver bliver at:
- Understøtte implementering af faggrupper i tæt samarbejde med kolleger og ledelse
- Skabe og vedligeholde overblik over interne opgaver i afdelingen
- Koordinere og planlægge uddannelsesaktiviteter
- Bidrage til planlægning og gennemførelse af interne aktiviteter
- Varetage rollen som GDPR-ambassadør og sikre efterlevelse i afdelingen
Hvorfor er stillingen spændende?
Du træder ind i en afdeling i forandring – hvor nye samarbejdsformer og strukturer er under opbygning. Din første opgave bliver at støtte op om implementeringen af faggrupper, og du får mulighed for at sætte tydelige aftryk på, hvordan vi arbejder sammen fremover.
Stillingen giver dig både indflydelse, ansvar og variation – og du kommer til at arbejde tæt med både ledelse og kolleger i en hverdag præget af udvikling og samarbejde.
“Selv om teamet er spredt på flere lokationer har vi et godt og tillidsfuldt fællesskab, hvor dialog og sparring er en fast del af arbejdet. Vores samvær er kendetegnet ved en god balance mellem faglighed og humor.” fortæller Afdelingsleder Flemming Hardsner.
Vi forestiller os, at du har erfaring med:
- Koordinering og implementering i en IT- eller supportfunktion
- Udvikling og strukturering af arbejdsgange og interne processer
- Kommunikation og samarbejde på tværs af teams
- Selvstændig opgaveløsning og evnen til at tage initiativ
- Kendskab til ITIL og databeskyttelse (ikke et krav, men en fordel)
Vi ser gerne, at du har arbejdet i en lignende rolle, hvor struktur og overblik har været centrale elementer. Du skal have erfaring med Microsoft Office, og det er et plus, hvis du har kendskab til SharePoint – særligt opbygning og vedligeholdelse af lister.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en naturlig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt.
Et andelsselskab i bevægelse - vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Flemming Hardsner på FLH@andel.dk / 5139 4958.
Samtalerne afholdes ultimo august, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Bemærk længere proces grundet sommerferie.
Vi ser frem til at høre fra dig!
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.
Ansøgningsfrist
17-08-2025