
Alsidig og driftssikker barselsvikar søges til vores afdeling i Nordhavn!
Hos LOXAM handler det om meget mere end udlejning – vi bygger stærke relationer. Vores afdeling i Nordhavn søger nu efter en engageret kollega, der kan træde ind i et barselsvikariat og være med til at sikre, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse hver dag.
Er du klar til en alsidig rolle, hvor du skal være praktisk anlagt og sætte en ære i at levere god kundeservice og holde orden - så er du måske den, vi søger?
Jobbet:
Du bliver en nøglespiller i den daglige drift – ude på pladsen og på kontoret, hvis der er behov. Du skal sikre, at kunderne får branchens bedste service og rådgivning. Du får et job med mange facetter, hvor du både har hænderne nede i detaljerne og overblik over helheden.
Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
- Pakning og klargøring af maskiner og udstyr
- Oprydning og orden på plads og lager
- Udlevering af materiel og kundebetjening
- Registrering og dokumentation i systemer
- Kundeservice og rådgivning – på pladsen og i telefonen
- Ordrebehandling og opfølgning på udlejninger
Din indgangsvinkel til jobbet kan være mange, vigtigst er, at du har hænderne godt skruet på, har den rette tilgang samt et godt overblik.
Vi leder efter dig, der:
- Har erfaring fra udlejnings-, entreprenør- eller logistikbranchen
- Trives i en rolle med både praktiske opgaver og kundekontakt
- Er struktureret, fleksibel og god til at holde overblik
- Er mødestabil og god til at planlægge dine opgaver
- Kan lide at arbejde i et team og tage fat, hvor der er brug for det
- Har flair for IT og kan arbejde i digitale systemer
- Har kørekort kategori B og gerne BE samt truckcertifikat – det er en fordel, men ikke et krav
Dit team:
Du bliver en del af et dedikeret og erfarent team, hvor vi samarbejder tæt, hjælper hinanden og har det sjovt undervejs. Du vil indgå i afdelingens vagtplan sammen med vores øvrige udlejningsteam. Vi prioriterer både kvalitet og sikkerhed – og sætter en ære i at levere høj service og holde styr på detaljerne i en hverdag med fart på.
Hvorfor blive en del af LOXAM…
.. fordi vi går op i dig, dine kollegaer og vores kunder!
LOXAM A/S tilbyder dig et job i en stabil og stærk international virksomhed med gode udviklingsmuligheder. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Du kommer ikke til at kede dig, da aktivitetsniveauet er højt og vi samtidigt gør os umage med at vægte kvaliteten, servicen og relationen højt.
Vi fejrer store som små succeser, går meget op i medarbejdernes sikkerhed, trivsel og arbejdsglæde, og kompetenceudvikler og træner løbende vores medarbejdere i at blive endnu dygtigere, hvorfor din personlige udvikling prioriteres.
Vi er Great Place To Work Certificeret, som betyder, at medarbejderne udtrykker en samlet stor glæde over, at være en del af LOXAM, og lægger vægt på at de dagligt er med til at gøre en forskel, kan være sig selv og viser omsorg for hinanden samt oplever anerkendelse og fleksibilitet fra ledelsen.
Arbejdsstedet er i vores afdeling i Nordhavn: Kattegatvej 19, 2150 København.
Åbningstid er kl. 06.00 til kl. 16.00, fredag kl. 15.00 og din arbejdstid vil være placeret i dette tidsrum. Vores pensionsordning indeholder sundhedsforsikring og lønnen er efter kvalifikationer.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler. Du bedes sende dit CV via ansøgningsknappen nedenfor inden den 30. juli 2025.
Spørgsmål: ang. stillingen kan rettes til Afdelingschef Anders Lund på tlf.: 6120 2239.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.