
Serviceminded debitormedarbejder søges til Credit management
Vil du være med på LOXAM’s rejse mod at blive branchens mest attraktive arbejdsplads indenfor materieludlejning? Er du en teamplayer, der arbejder selvstændigt med en god portion humor og sætter en ære i at være en del af et stærkt og erfarent team? Har du en god forretnings- og talforståelse og er du verdensmester i kundeservice – så er du måske
den, vi søger til LOXAM Credit management afdeling.
Et kvalitets- og resultatorienteret team med fokus på arbejdsglæde, humor og en uformel tone
LOXAM/JMT ønsker stillingen besat med en kollega – som besidder et stærkt servicegen overfor både kunder og interne kollegaer i LOXAM’s 37 afdelinger fordelt rundt i hele landet.
Du vil indgå i vores Credit Management-team på i alt 5 medarbejdere, hvoraf 1 er teamchef. Teamet arbejder i en uformel og behagelig atmosfære, hvor hverdagen er præget af dynamik, travlhed og samarbejde.
Hele økonomiafdelingen består af 12 medarbejdere, som arbejder sammen om at understøtte LOXAM’s kollegaer med at skabe et bedre og større LOXAM Danmark. Vores daglige drift i teamet er baseret på tillid og dialog mellem hinanden, der skaber det gode samarbejde.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Oprettelse af nye kunder gennem en smidig og effektiv håndtering med fyldestgørende kreditvurdering baseret på kundens behov og risikovurdering
- Håndtering af kreditoplysninger og søge oplysninger omkring selskaber, enkeltmandsvirksomheder og personer i forskellige registre og oplysningstjenester
- Inddrivelse af tilgodehavender såvel danske som udenlandske kunder
- Udover kontakten med kunden vil der være samarbejde med vores afdelinger omkring inddrivelse af tilgodehavender
- Rykning af kunder foregår såvel elektronisk som telefonisk
- Bogføring af bank/FIK samt udligninger af indbetalinger
- Deltagelse i udvikling og optimering af afdelingens målsætninger og succeser
- Diverse ad hoc-opgaver i debitorafdelingen.
Din profil:
Din indgangsvinkel til jobbet kan være mange, vigtigst er, at du har erfaring med kundeservice, hvor erfaring fra en Credit management afdeling er et plus, men ikke et krav. Derudover er det forventeligt at du holder af at have meget kundekontakt både over telefon og mail kombineret med en god tal- og forretningsforståelse.
Nøgleordene for denne stilling er samarbejde og service.
For at få succes i dette job, er det derudover essentielt, at du:
- Arbejder selvstændigt, struktureret og har flair for tal
- Har et godt overblik og anviser gode løsninger inden for dine kompetencer
- Er udadvendt, imødekommende og lyttende og altid yder den bedste service
- Forstå vigtigheden af yde en god service og support til interne kunder/kollegaer i Loxam
- Er vedholdende og har gennemslagskraft til at skabe gode kunderelationer ofte via telefonen
- Altid har et smil på læben, har en positiv indstilling og forstår vigtigheden af at yde god service
- Har lyst til at sætte dit præg og gøre en forskel i hverdagen
- Ikke er bange for at lære nye såvel som ældre IT-systemer at kende
- Erfaren bruger af Excel og Word
- Engelsk i skrift og tale vil være en fordel.
Vi tilbyder:
LOXAM tilbyder dig et job i en spændende international virksomhed, med vægt på et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er en positiv og humoristisk omgangstone. Aktivitetsniveauet er højt og vi bidrager hver dag til at højne kvalitet og service både til interne og eksterne kunder.
Vi er et velfungerende team, med højt til loftet og fokus på at levere fantastisk kundeservice. Vi arbejder sammen om at nå opgaverne og alle medarbejdere bidrager til god drift i afdelingen.
Stillingen er en fuldtidsstilling med telefontid mellem 7-15. Der er mulighed for fleksible arbejdstider efter aftale.
Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring, og lønnen er efter kvalifikationer.
Arbejdssted: Fabriksparken 30, 2600 Glostrup
Tiltrædelse: 1. september, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Ansøgningsfrist: 25. juli 2025, men send gerne din ansøgning samt CV hurtigst muligt via ansøgningsknappen nedenfor, da vi løbende afholder samtaler.
Spørgsmål: Hvis du er kandidat og har spørgsmål til stillingen, så kontakt teamchef for Credit management Pernille
Kos på telefon 28103801 eller e-mail pernille.stender@loxam.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.