Norli Liv og Pension
København Ø og mulighed for hjemmearbejde

Forretningsorienteret Controller til økonomistyring og regnskabsrapportering

Vil du være med til at udvikle en mindre økonomiafdeling, hvor du skal drive udviklingen af processer samt interne og eksterne rapporteringer? Har du et godt overblik og god forretningsforståelse? Så er det måske dig, vi søger til en nøglerolle som Controller hos Norli.

Hvad skal du lave?

Du vil blive en del af et mindre økonomiteam på fire personer, som sammen løfter økonomiopgaverne i Norli. Du deltager i de løbende økonomiopgaver og har mod på at drive forandringer og forbedringer, så vi opnår endnu bedre økonomistyring, effektivitet i vores processer og transparens samt præcise og rettidige rapporteringer.

Dine primære arbejdsområder vil blandt andet være:

  • Controlling og rapportering
  • Omkostningsstyring, herunder budget, prognose og dialog med øvrige forretningsområder i Norli
  • Deltagelse i økonomifunktionens varetagelse af daglige opgaver
  • Udvikling af analyser, rapporteringer og digitale løsninger
  • Effektivisering af processer og arbejdsgange
  • Deltagelse i diverse ad hoc-analyser og projekter

Hvem er du?

Du har en god regnskabsmæssig forståelse og stærke analytiske evner. Du har let ved at lære nyt og kan sætte dig ind i processerne i et pensionsselskab.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har en relevant regnskabsmæssig uddannelse, fx HD i regnskab eller cand.merc.aud., og du har erfaring med rapportering
  • Har stærke IT-kompetencer og hjemmevant i Microsoft Office-pakken, især i Excel.
  • Går analytisk til værks og har en omhyggelig og kvalitetsbevidst tilgang
  • Er klar til at løfte både de komplekse og driftsmæssige opgaver
  • Er nysgerrig på at udvikle den måde, vi arbejder på, og trives med at udfordre eksisterende arbejdsprocesser
  • Er god til at kommunikere – både skriftligt og mundtligt

Derudover leder vi efter en motiveret og engageret person, som har et godt overblik, trives med både at arbejde selvstændigt og på tværs i organisationen, og som bidrager med en fællesskabsfølelse, så vi sammen når i mål med godt humør. Vi er et lille team i Økonomi, så det skal være naturligt for dig at ville give en hånd med på andre opgaver i teamet.

Hvem er vi?

Vi er et mindre, kommercielt pensionsselskab med kort fra beslutning til handling. Her bliver du en del af vores økonomiafdeling, hvor vi pt. er tre medarbejdere. Vi er i gang med at bygge afdelingen op, så du har mulighed for stor indflydelse på rollen. Vi hjælper hinanden med at sikre høj faglig kvalitet og har det samtidig både godt og sjovt sammen socialt.

Som udgangspunkt arbejder vi fra vores hovedkontor på Midtermolen i København, nær Langelinie og Østerport station – og vi er naturligvis fleksible mht. hjemmearbejde, når du er kommet ordentligt ind i din nye rolle.

Både din faglige og personlige udvikling er vigtig for os, og du har derfor gode muligheder for videreudvikling.

Kontakt og ansøgning

Send os din ansøgning og dit CV snarest, da vi vurderer ansøgninger og holder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Mette Harboe Ingvardtsen på tlf. 55 66 21 42 eller mail mein@norli.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.