Roster Management & Staff Service
Introduktion
Er du struktureret, erfaren og brænder du for at få vagtplanlægning og medarbejderservice til at spille sammen? Så er du med al sandsynlighed vores nye kollega.
Hos os i Roster Management og Staff Service har vi fokus på, at hverdagen hænger sammen – både for vores kunder og medarbejdere. Som en del af teamet bliver du en nøgleperson i at sikre, at de rette medarbejdere er på rette sted – på det rette tidspunkt.
Du får en central opgave med at sikre en ressourceeffektiv og kvalitetsfokuseret vagtplanlægning.
Her bliver du en del af en arbejdsplads, hvor der er plads til både faglighed og fleksibilitet – fordi vi ved, at livet uden for arbejdet også betyder noget.
Ansvarsområder
Dine primære opgaver som planlægger:
- Udarbejdelse og optimering af vagtplaner i tæt samarbejde med ledere og team
- Sikre korrekt og rettidig registrering af arbejdstid, ferie og fravær
- Yde service og support til medarbejdere vedr. arbejdsplaner, tidsregistrering og spørgsmål til overenskomster
- Bidrage til forbedringer af vores systemer og processer – vi arbejder bl.a. med Quinyx og TalentSoft.
Personlige kompetencer
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med vagtplanlægning, personalekoordinering eller lignende
- Trives i en struktureret hverdag, hvor du har blik for detaljen – og for menneskene bag tallene
- Har en god forståelse for overenskomster og personaleadministration
- Kommunikerer tydeligt og venligt – både skriftligt og mundtligt
- Har erfaring med IT-systemer og sætter dig hurtigt ind i nye
Du er måske et sted i livet, hvor du sætter pris på en stabil arbejdsplads, ansvar og mening i hverdagen. Vi tilbyder et sted, hvor du kan gøre en forskel – hver dag.
Ansøgningsfrist
31-07-2025.
Din arbejdsdag:
Kontoret har åbent alle hverdage fra 07.00 - 14.00 samt i weekender og på helligdage fra 7.00 -12.00.
Vi vil gerne have dig fysisk tilstede sammen med os andre i teamet i hverdagene og ca. hver fjerde weekend og helligdage efter fast og kendt plan.
Vi tilbyder:
Løn efter HK privat overenskomst, pensionsordning, feriefridage, rabatordning og frirejser samt god kantineordning.
Vil du vide mere om stillingen eller Scandlines, skal du være velkommen til at kontakte Head of Roster Managemend& Staff Service Sofie Toft på sofie.toft@scandlines.com.
Du er i mellemtiden også meget velkommen til at besøge os på Facebook og Instagram eller på vores hjemmeside www.scandlines.dk eller se en film om Scandlines, hvor du kan blive inspireret og få indsigt om en spændende virksomhed i udvikling.
Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning og CV via linket herunder hurtigst muligt.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV.
Kandidatkriterier
Uddannelse
Mellemlang videregående
Min. erfaring fra lign. stilling
2-5 år
Sprog
Dansk (3- Avanceret)