
Administrativ sundhedsfaglig driftsleder
Hos DUOS brænder vi for at gøre en forskel – vil du med på holdet?
Vil du være en del af et engageret og dynamisk team hos en af Danmarks største velfærdsleverandører?
Vi vækster på det specialiserede socialområde og søger derfor en driftsleder, der kan tage ansvar for både medarbejdere og borgere på tværs af vores sundhedsfaglige områder i Vest.
Om rollen
Som driftsleder i DUOS får du ansvar for egne borgere og teamet omkring dem. Du bliver den centrale person, der binder borgere, pårørende, sagsbehandlere og medarbejdere sammen for at sikre optimal trivsel for borgeren. I tæt dialog med rekrutteringsteamet sikrer du, at der er det rette hold omkring borgeren, og at alle vagter er dækket. Derudover har du det fulde ansvar for personaleledelse, vagtplanlægning og kvalitetssikring af opgaver omkring den enkelte borger.
I en hverdag, hvor behovene ofte ændrer sig, og hvor vi arbejder tæt på borgernes individuelle ønsker og behov, er det vigtigt, at du kan have mange forskellige opgaver i gang samtidig. Du er omstillingsparat og kan lede og motivere dine medarbejdere på distancen, mens de arbejder i borgers hjem med borgeren i fokus.
Ansvarsområder
- Kvalitetssikring af borgerordninger og personaleansvar for dine medarbejdere
- Personalemøder og -samtaler samt coaching af medarbejdere
- Rekruttering og opstart af nye hold
- Vagtplanlægning og håndtering af akutte vagter
- Dialog med borgere, sagsbehandlere, familier og samarbejdspartnere
Om dig
- Du er uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent
- Du er stærk i kommunikation både skriftligt og mundtligt
- Du har erfaring med ledelse - gerne på distancen, og trives med administrative opgaver
- Du har evnen til at balancere mange opgaver og skiftende prioriteringer uden at miste overblikket
- Du er omstillingsparat og god til at lede medarbejdere, der arbejder med borgernes forskellige behov
- Erfaring fra sundhedssektoren eller handicapområdet er en fordel, men ikke et krav
Som person bidrager du med god energi og overskud i din opgaveløsning. Du er empatisk og lyttende, og det falder dig naturligt at byde ind med sparring og konstruktive løsninger, når medarbejdere og borgere kommer til dig med forskellige problemstillinger og udfordringer.
Vi tilbyder
- En spændende og fleksibel hverdag med mulighed for at præge din egen rolle
- Et tæt samarbejde med kolleger i et ambitiøst og voksende team
- Hjemmearbejdsdage og kontorplads i Skanderborg med sparring fra dine kollegaer
- Sundhedsforsikring, frokostordning og frugt på kontoret
Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Din primære arbejdstid ligger inden for normal kontortid. Du er ansat uden øvre arbejdstid, og det er vigtigt, at du er fleksibel, da der af og til kan være behov for personalemøde uden for normal arbejdstid. Du bliver ligeledes en del af en vagttelefonsordning, der bemandes af driftsledere i ydertimerne efter et fast rul.
Du arbejder fra vores kontor i Skanderborg og skal have bil, da du skal kunne køre til møder i kommuner og opstartssamtaler med borgere.
Forventet tiltrædelse den 1. august 2025
Er du vores nye kollega?
Så søg jobbet via linket nedenfor. Vi holder samtaler løbende og lukker processen, når vi har fundet den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål, kan du kontakte ydelseschef Lisbeth Abel Thorsø på 2194 7445.
Vi er mennesker, der hjælper mennesker
DUOS er en dansk familieejet velfærdsvirksomhed, og vi bestræber os på at levere den bedst mulige daglige trivsel for borgere. Vi servicerer 6.000 borgere rundt om i hele landet og beskæftiger 4.500 udførende medarbejdere. Vi har mere end 25 års erfaring med at hjælpe børn og voksne med funktionsnedsættelser, psykiske og sociale udfordringer. Vores mål er at levere velfærdsydelser af højeste kvalitet, der giver værdi og effekt for borgeren.
Læs mere om DUOS på www.duos.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.