
Administrativ medarbejder til FGU Trekanten i Vejle
Brænder du for administration og økonomi – og vil du være med til at gøre en forskel for unge mennesker?
FGU Trekanten søger en engageret og struktureret administrativ medarbejder med flair for økonomi til vores skole på Boulevarden i Vejle. Stillingen er nyoprettet og byder på en bred vifte af opgaver i et spændende og udviklingsorienteret uddannelsesmiljø.
Du vil komme til at beskæftige dig med et bredt udsnit af opgaver i forbindelse med studieadministration på en uddannelsesinstitution. Derfor er det vigtigt, at du ser en ære i at være imødekommende og løsningsorienteret, ligesom du kan håndtere afbrydelser i arbejdet med et smil. Opgaverne er både relateret til elever, forældre, lærere, ledere og samarbejdspartnere.
Om stillingen
Du bliver en del af et velfungerende administrativt team og får ansvar for både generelle administrative opgaver og opgaver, hvor det vil være en fordel med interesse og forståelse på økonomi.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Dagligt arbejde med økonomi og bogføring
- Fakturahåndtering og -afstemning
- Elevadministration og kontakt med elever og forældre
- Diverse ad hoc-opgaver i administrationen
- Evt. lønrelaterede opgaver
Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
- Har en relevant administrativ uddannelse – gerne med erfaring inden for økonomi
- Er struktureret, selvstændig og god til at bevare overblikket
- Har erfaring med Excel og gerne kendskab til statens IT-systemer (fx Navision Stat, IndFak)
- Er serviceminded, imødekommende og trives i en hverdag med mange forskellige opgaver og kontaktflader
- Har lyst til at være en del af en organisation i udvikling
Det er en fordel, hvis du har erfaring med elevadministration og har kendskab til Studie+.
FGU Trekanten tilbyder
På skolen i Vejle bliver du en del af et stærkt kollegialt fællesskab, hvor alle arbejder ambitiøst for at levere et godt undervisningstilbud til vores elever. Du kan forvente:
- En spændende og alsidig stilling i en institution med stor samfundsmæssig betydning
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger og høj trivsel
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- En arbejdsplads i vækst, hvor du får mulighed for at præge dine egne opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (eller efter aftale) med tiltrædelse den 4. august 2025.
Aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) (Modt.nr. 033-19) og de hertil indgående lokalaftaler.
Ansøgningsfrist er d. 18. juni 2025. Send din ansøgning med CV og relevante bilag via knappen ”Ansøg”. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og administrationsleder Anne-Mette Nørbo Jensen på tlf. 2790 0524 eller mail anj@fgutrekanten.dk.
Du kan læse mere om FGU Trekanten på www.fgutrekanten.dk og på vores sociale medier (@FGUTrekanten).
Om FGU Trekanten
FGU (den forberedende grunduddannelse) er en uddannelse for unge i alderen 15-25 år, der endnu ikke har gennemført en ungdomsuddannelse eller er i beskæftigelse. Formålet med FGU er at give de unge kompetencer og motivation til at fortsætte på en ungdomsuddannelse eller at få et job. FGU Trekanten blev etableret den 1. august 2019 og har fem skoler fordelt mellem Vejle Kommune, Fredericia Kommune, Middelfart Kommune og Billund Kommune.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.