
IT-applikationssupporter
Vi søger en IT-applikationssupporter til at supportere vores kernesystemer herunder vores nye fælles CRM-system og andre applikationer på tværs af vores selskaber.
Som IT-applikationssupporter er du en essentiel del af vores team og er med til at sikre, at brugerne får den nødvendige støtte til at udnytte vores IT-applikationer bedst muligt.
Stillingen
Du bliver vores go-to person for applikationssupport for vores globale kolleger. Du er med til at sikre den daglige drift, konfigurerer systemer og styrer udviklingen af ændringer, primært i vores CRM-applikation.
Du indgår i vores IT-driftsorganisation og bliver en central IT-ressource i forskellige IT-projekter. Første IT-projekt, hvor du vil få en nøgleposition, bliver implementeringen af ét fælles CRM-system for hele virksomheden.
Dine opgaver er, at:
- Yde teknisk support til brugere af CRM og andre IT-applikationer
- Løbende samarbejde med vores eksterne it-leverandører
- Undervise brugerne i anvendelse af systemer og understøtte implementeringsfasen samt udarbejdelse af E-learning materiale og afholdelse af webinarer.
- 2. line support og diverse driftsopgaver
- Dagligt samarbejde med superbrugerne af systemerne
- Kravspecifikation, test og implementering af systemændringer.
- Håndtere kommunikationen mellem bruger og leverandør om tekniske spørgsmål, ønsker til nye funktionalitet etc.
- Løse andre supportopgaver i samarbejde med kollegerne i IT-drift fx Support i anvendelse af vores standard systemer (Excel, Co-pilot, Outlook, MS Teams, SharePoint, Power Automate).
Din profil
Du har:
- En relevant uddannelsesbaggrund inden for IT, fx Data- og kommunikationsuddannelsen eller en uddannelse på kandidatniveau
- Erfaring med IT-support, gerne inden for CRM-systemer og andre forretningsapplikationer
- teknisk flair og erfaring med simple integrationer og konfiguration af systemer
- Det er en fordel, hvis du har erfaring med applikationssupport, systemimplementering eller teknisk konsulentarbejde, gerne inden for ERP og CRM
- Har god forretningsforståelse og kan sætte dig ind i processer
Du taler dansk, engelsk og i stand til at samarbejde med kolleger på tværs af organisationen og forskellige kulturer. Du er løsningsorienteret og arbejder struktureret med opgaverne.
Om Guldmann
I Guldmann udvikler, producerer og markedsfører vi velfærdsteknologi, der hjælper personer med nedsat funktionsevne til et mere værdigt liv og bidrager til det gode arbejdsmiljø for plejepersonalet. I Guldmann er vi 630 kolleger fordelt på afdelinger i Europa, USA og Canada, og med kunder i hele verden. Se eksempler på, hvordan vi hjælper vores kunder med at skabe Time to Care og Tilgængelighed her: Guldmann Cases, Stepless Cases
I Guldmann har vi samarbejde i centrum. Vi er et hold og har respekt for hinandens faglighed og holdninger. Vores succes er summen af alles bidrag.
Vi tager godt imod dig med et veltilrettelagt introprogram, hvor du introduceres til vores produkter og forretning og kolleger i de forskellige afdelinger.
Vi tilbyder
Et selvstændigt job i et engageret team, hvor samarbejde og videndeling værdsættes, og i en velkonsolideret og ambitiøs virksomhed med kort vej fra ord til handling. Beslutninger og ansvar er i videst muligt omfang delegeret ud til medarbejdere med de relevante kompetencer. Kulturen er uformel, og omgangstonen ligefrem. Vi tilstræber god balance mellem arbejdsplads og privatliv, og så har vi en god kantineordning og en aktiv personaleforening.
Vi har fokus på innovation og på at have inspirerende rammer, som bidrager til et godt arbejdsmiljø og mulighed for kompetenceudvikling og faglig vækst.
Interesseret?
Lad os høre fra dig, hvis du har lyst til at være med på holdet.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Operations Manager Bo Hein Jørgensen på tlf. 2835 3513.
Vi holder løbende samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt og senest den 2. juni 2025.
Tiltrædelse efter aftale.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.