Nexel A/S
Virum og mulighed for hjemmearbejde

Contract manager med motivation for at skabe resultater gennem relationer og faglighed

Er du vores kommende "Contract Manager" til at håndtere grænsefladerne mellem juridiske, kontraktuelle og tekniske aspekter for et vellykket samarbejde?

Som Contract manager er du engageret i at varetage opgaver med entreprisekontrakter og navigerer sikkert i et landskab, hvor du skaber værdi for både interne og eksterne relationer.

Elnettet udvides signifikant i de kommende år, så kapacitet og robusthed kan imødekomme den grønne omstilling. Derfor har vi brug for endnu en kollega, der sikrer et solidt samarbejde omkring vores anlægsprojekter.

Det tværgående samarbejde samt samarbejdet med vores entreprenører er kimen til fremskridt, kvalitet og gode resultater. Du bliver en del af en afdeling, hvor samarbejde er noget, vi er meget engagerede omkring, og som understøtter vores værdistrømme.

– Brian Hørlykke, din nye leder

Velkommen til Nexel – vi er på opgaven

I Nexel bygger og varetager vi drift og vedligeholdelse af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme.

Du bliver en del af afdelingen Partnerskab og Materialer

Vi er 11 engagerede kolleger og en afdeling i vækst. Afdelingen har en bred teknisk og administrativ baggrund med ansvar for kontraktstyring over mod entreprenører og leverandører samt det overordnede ansvar for rammeaftaler og kontrakter, der bliver indgået. Vi varetager udbud og kontrakter for mere end kr. 1 mia. kr. årligt.

Vi har også det overordnede ansvar for de materialer, der benyttes i Cerius og Radius’ elforsyningsanlæg.

Bliv en del af et professionelt fagligt miljø, hvor vores individuelle erfaringer og indsigter anvendes som fælles styrke til at løse opgaver og problemstillinger. Du bliver en del af en virksomhed, hvor vi er gode til at støtte hinanden tværorganisatorisk

Bidrag til en fælles opfattelse af kontrakternes indhold

Som Contract Manager indgår du i teamets opgaver inden for teknisk kravspecifikation og kvalitetssikring eks. i forbindelse med udbud. Du har en styrende og støttende tilgang til din egen portefølje for således at kunne agere som sparring til projekter og driften.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Rådgive kolleger og ledelse om juridiske konsekvenser af kontrakter, kontraktforståelse og -overholdelse.
  • Mægle og deltage i møder ved tvister med interessenter.
  • Identificere, vurdere og implementere ændringer for overholdelse af specifikationer og krav.
  • Afholde statusmøder med entreprenører.
  • Drive udbudsprocesser og/eller specificere de fagtekniske krav.
  • Evaluere og forhandle kontrakter for at sikre overholdelse af strategier, specifikationer og politikker.

Du får din daglige gang på kontoret i Virum, hvor vi har fleksible mødetider, og med mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale. Der er til tider også behov/mulighed for at benytte vores lokation i Haslev og deltage i møder eksternt.

Godt overblik, solide samarbejdsevner og kommerciel forståelse

Du har nemt ved at holde styr på de store linjer, også når forløbet er komplekst. Du er naturligt nysgerrig og observerer hurtigt eventuelle misforståelser, så du kan handle, før de eskalerer.

Derudover er du godt tilpas i rollen som mægler. Gennem tydelig og omhyggelig kommunikation kan man skabe resultater, hvor alle parter oplever, at de har nået en tilfredsstillende aftale.

Og så regner vi med, at du har:

  • Et grundlæggende kendskab til el-teknik / elforsyning samt etablering af ledningsanlæg i jord – uden du skal være specialist
  • Erfaring med større entrepriser og kontrakter inden for bygge- og anlægsbranchen, herunder AB18/AB18 Forenklet
  • Erfaring med formidling og eksekvering af de forhold, der er aftalt i kontrakterne og fokus på at forholde dig objektivt til evt. problemstillinger.
  • Forståelsen for og interessen i at arbejde med change- og stakeholder management og kan navigere i et bredt eksternt og internt samarbejde.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab

Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt.

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?

Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Brian Hørlykke på 22 30 20 03.

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Ansøgningsfrist: 04-05-2025

Vi ser frem til at høre fra dig.

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.