Greve Kommune
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Bogholder/Office Manager i Køge
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.

Bogholder/Office Manager i Køge
Ønsker du et bredt ansvar, hvor du er ansvarlig for vores bogholderi? Er du selvkørende, detaljeorienteret, og har du flere års erfaring med bogholderi?
Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- Almindelig bogføring i Microsoft Dynamics Business Central 365, version: DK Business Central 23.3
- Kreditor-, debitor- og finansbogholderi
- Lønadministration og lønudbetaling (kun for funktionærer)
Du har din daglige gang på kontoret og varetager også ansvaret for husets servicemedarbejdere.

Anbefalede job
PwC
BDO
BDO