Jobannonce: Økonomiassistent

Optimum HR søger for Compta ApS
Gem
Optimum HR

Økonomiassistent

Fredericia

Compta ApS søger en selvstændig økonomiassistent til en deltids- eller fuldtidsstilling. Trives du med ansvar i et mindre team og mange spændende finansielle opgaver indenfor regnskab, så har vi jobbet til dig her.

Du vil få et bredt ansvarsområde i dagligdagen, der indebærer at supportere flere forskellige kunder med bogholderi og finansielle opgaver. Da din dagligdag vil være præget af mange forskellige opgaver, også ude af huset, kan du se dig selv i et fleksibelt arbejdsmiljø, samtidig med at du opretholder gode kunderelationer med din venlige tilgang til mennesker.

Som økonomiassistent hos Compta ApS bliver nogle af dine ansvarsområder, at

  • Bogføre i forskellige systemer, såsom C5, e-conomic, Business Central m.fl.
  • Håndtere løn, primært for funktionærer samt timelønnede i mindre omfang
  • Ansøge om forskellige former for lønrefusion
  • Angive moms og lønsumsafgift