G4S Security Services A/S
Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Jobannonce: Head of Customer Care med erfaring i den gode kunderejse
Annoncen er udløbet!
Klik på annoncen for at se, om virksomheden stadig er åben for ansøgninger.
Head of Customer Care med erfaring i den gode kunderejse
Med udgangspunkt i vores nye strategi har vi valgt at gentænke måden, vi (sam)arbejder med vores kunder.
Som Head of Customer Care har du det overordnede ansvar for afdelingens fem områder; Success & Engagement, Product Management, Customer Insights, Project Management samt en 24/7 Support ledet af en erfaren og dygtig Support Chef. Afdelingens 20 medarbejdere er fordelt på vores HQ i Randers og på vores kontor i København.
Customer Care afdelingen er kendetegnet ved høj faglighed og et uformelt arbejdsmiljø, hvor hverdagen er fyldt med smil og godt humør. Det er en afdeling, hvor vi hjælper hinanden, og hvor der er plads til den enkelte og den diversitet, som er afgørende for, at vi udvikler os, både som menneske, som afdeling og som virksomhed.
Anbefalede job
Albatros Expeditions
ENABL A/S
International Media Support