Jobannonce: Teknisk support (m/f/d)

Gem
EVOCA Nordic
Teknisk support (m/f/d)

EVOCA Nordic, Odense

Til at supportere vores nordiske kunder ønsker Evoca Nordic ApS at udvide vores tekniske supportteam med en kundeorienteret tekniker, som vil referere til den tekniske supportchef. Vores nye kollega skal yde teknisk support til vores nordiske kunder fra Danmark, Sverige, Norge, Finland og Island.

Evoca Group er et førende multinationalt selskab inden for produktion og salg af kaffemaskiner og automater til forplejning uden for hjemmet. Koncernen har en årlig omsætning på mere end EUR 400 mio. og har otte produktionssteder, seks R&D-centre og et bredt netværk af forhandlere i mere end 100 lande. Koncernen har hovedkontor i Valbrembo, Italien.

Det nordiske salgskontor ligger i Odense og har sine rødder i det velkendte Wittenborg-brand. Organisationen er primært en salgs- og serviceenhed med ca. 30 ansatte.

EVOCA Nordic