Jobannonce: Onsite Supporter

Københavns Lufthavne A/S

Onsite Supporter

Kastrup

Kan du give dine kolleger i CPH en god supportoplevelse? Har du flair for IT og teknik? Og kan du løbe stærkt, når en gate eller check-in pult har behov for hjælp?

Onsite teamet i CPH har to primære opgaver. At afhjælpe problemer på lufthavnsudstyr i terminaler og gates og at løse IT-problemer for lufthavnens medarbejdere. Jobbet er således meget alsidigt og spænder over mange forskellige teknologier og opgaver. Der er den klassiske IT-support, hvor du vil løse sager omkring, PC’er, printere og applikationer og så den mere specielle support på CPH udstyr rundt omkring i lufthavnen.

Arbejdstiden er i hverdagene fordelt på morgen-, dag- og aftenvagter efter et fast rul. Der-udover er der weekendvagter ca. hver 6 weekend, hvor vagten dækker hele tidsperioden.

Dine primære opgaver vil være:

  • Håndtering af supportsager for brugere
  • Indkøb og fejlmelding af PC’er, skærme m.m.
  • Support på lufthavnsudstyr
Københavns Lufthavne A/S