Gældsstyrelsen
Vil du hjælpe borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige? Vil du arbejde i en organisation, hvor vi vægter nysgerrighed og holdånd, så er Gældsstyrelsen noget for dig.

Vi er et hus med høj faglig specialisering og enorganisation med store udviklingsmuligheder. Vil du udvikle nye sider af din faglighed, så går vi langt for at skabe plads til det. Faglige udfordringer og kompetenceløft er grundstenen i det faglige miljø i Gældsstyrelsen. Vi brænder for vores opgaver, yder god service og træffer ensartede og korrekte afgørelser. Hos os kan du slippe din indre faglige nørd løs.
I Gældsstyrelsen hjælper vi hinanden med opgaverne. Vi arbejder for fælles mål og udnytter hinandens styrker og kompetencer.
Vi fokuserer på at fungere som et hold, og vi hjælper hinanden til at blive bedre. Gode kolleger skaber gode arbejdsdage og gode resultater. Vi er ét hold – her har du kolleger, der bakker dig op.


Vi opnår resultater, fordi udvikling, udsyn og nysgerrighed går hånd i hånd hos os. Vi er ambitiøse, tager ansvar og søger gerne nye løsninger samtidig med, at vi dyrker arbejdsglæden. For os er det nøglen til et udviklende arbejdsliv i trivsel. Dertil tilsætter vi god on-boarding, løbende opfølgning og fokus på at gribe de udviklingsmuligheder, der byder sig. Vi giver dig plads til at vokse både menneskeligt og fagligt.
Vi hjælper danskerne med deres gæld, både dem med penge til gode, og dem som har gæld til det offentlige. Alle skal bidrage til fællesskabet, og hvis nogen har udfordringer, så står vi klar med hjælp og vejledning. Vi bestræber os altid på at kombinere den højeste faglighed med den største forståelse for menneskers omstændigheder. Vi løfter en samfundsopgave, der handler om at inddrive mest mulig gæld til fællesskabet.

Hjælp danskerne med deres gæld
Få kollegaer med holdånd, der bakker dig opmed deres gæld
Slip din indre faglige nørd fri
Skab resultater gennem nysgerrighed
Karrieremuligheder i Gældsstyrelsen
Sagsbehandling
Foged
Insolvens
Kvalitetssikring
Pengestrømme
Udland
Telefonbetjening
Klagesager
Produktsionsstyring
Strategi
Processer
Direktionsbetjening
IT
Kommunikation
Jura
Økonomi og regnskab
HR
Kompetence- og organisationsudvikling
Kontrol og revision
Ledelsesstøtte
Data og analyse
Kundekontakt
Ledelse
Undervisning
Program- og projektledelse
Presse