DHL Parcel Nordic

29 følgere

(Ingen evalueringer)

Er du – eller har du været – ansat hos DHL Parcel Nordic?

Så kan du – 100% anonymt.

DHL Parcel Nordic som arbejdsplads

(Ingen evalueringer)





Kategorier

Ledelse
Kultur og mening
Karrieremuligheder
Belønning
Arbejdsmiljø og balance
Samarbejde og relationer

Er du eller har du været ansat hos DHL Parcel Nordic?

Som nuværende eller tidligere ansat kan du også fortælle, hvad du synes om at arbejde hos DHL Parcel Nordic.
Husk, at selvom du er logget ind, er din evaluering 100% anonym over for arbejdsgiver.

Vi har ingen ledige stillinger lige nu

Regnskab for DHL Parcel Nordic

Regnskab for DHL Parcel Nordic

Registreret navn

DHL Parcel Nordic, Filial af DHL Parcel Nordic AB

Momsnummer

DK31621976

Selskabsform

Filial af udenlandsk aktieselskab, kommanditakties

Etableret

2008

Antal ansatte

20

Regnskab 2013 2014 2015 2016
Valuta SEK SEK SEK SEK
Omsætning 113.123.000 152.697.000 192.624.000 305.481.000
Bruttofortjeneste 15.155.000 16.649.000 21.908.000 45.135.000
Årets resultat 3.091.000 1.954.000 256.000 21.774.000
Egenkapital 625.000 2.579.000 2.834.000 24.608.000
Balance 20.334.000 33.411.000 61.417.000 68.567.000

Kilde til ovenstående informationer

Annoncestatistik for DHL Parcel Nordic

Her kan du danne dig et overblik over jobannoncer fra DHL Parcel Nordic. Du kan se hvilke kanaler og regioner annoncerne var placeret i og hvordan antallet af indrykkede jobannoncer har ændret sig fra kvartal til kvartal.


Adresse

DHL Parcel Nordic
Banemarksvej 48
2605 Brøndby
http://www.dhl.dk/da.html

Kort


Opret virksomhedsprofil

Er du fra DHL Parcel Nordic? Så kan du oprette en profil der beskriver virksomheden for de jobsøgende.

Cookies på Jobindex

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra Jobindex og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.